Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Har fått et problem med fjernkontrollen. hver gang jeg rtykker på den, uansett om jeg skal bytte kanal eller endre lydstyrke, så skrur tven seg av. Har forsøkt å bytte batteri i fjernkontrollen, samt å slå tven av og på manuelt, men det hjelper ikke. Noen som vet hvordan jeg løser dette? Nå står tven på mute, etter at den stod på det i går, og det er ikke mulig å få tilbake lyden...
LukaFrost Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Prøv å få åpna dekselet sånn at du får rengjort inni. Jeg hadde lenge trasige taster etter en episode med cola... Det gjorde underverker å få rengjort på innsiden.
baltazar Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 (endret) Har fått et problem med fjernkontrollen. hver gang jeg rtykker på den, uansett om jeg skal bytte kanal eller endre lydstyrke, så skrur tven seg av. Har forsøkt å bytte batteri i fjernkontrollen, samt å slå tven av og på manuelt, men det hjelper ikke. Noen som vet hvordan jeg løser dette? Nå står tven på mute, etter at den stod på det i går, og det er ikke mulig å få tilbake lyden... Sjekk først om feilen ligger i tv. Om knappene på TV'n fungerer, og fjernkontrollen fortsatt ikke fungerer etter rengjøring, så kan du kjøpe ny på "Clas Ohlson" for kr 200,- Endret 25. august 2008 av baltazar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå