Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juni 2003 #21 Skrevet 6. juni 2003 Milo Minderbinder er knalltøft! Dessuten likte jeg Enkefru siving Jebsen ettellerannet (husker ikke) :D Midnattsol er så behagelig! Jeg mener nicket altså! Og mitt eget.. hvordan kunne jeg finne på noe så grusomt?
*Lavendel* Skrevet 6. juni 2003 #22 Skrevet 6. juni 2003 Syns mitt eget er litt fint da.... Jeg synes alle nickene er fine jeg, på hver sin måte....
Atmi Skrevet 6. juni 2003 #23 Skrevet 6. juni 2003 Nå er jeg helt kjempefornærma, derfor bare sier jeg det altså... Mitt er best!!! Og KATTAstrofe sitt.
Madison Skrevet 6. juni 2003 #25 Skrevet 6. juni 2003 Liker Vega sitt og, stilig :D og xeyes, selv om jeg ikke aner åssen det uttales
Midnattsol Skrevet 6. juni 2003 #26 Skrevet 6. juni 2003 Oi, takketakk Livets Datter og KATTAstrofe. Synes det er mange bra nick her. Vanskelig å si noen konkrete egentlig. Skjønner ikke hvor noen tar det fra. Små lysende sjødyr, f.eks. Kult!
Padmee Skrevet 6. juni 2003 #27 Skrevet 6. juni 2003 Synes "Revetispa" er nydelig jeg. Og så den søte avataren. Blir glad inni meg hver gang jeg ser den.
Gjest Virvel Skrevet 7. juni 2003 #28 Skrevet 7. juni 2003 Tusen takk, Tristessa! Nicket ditt er også veldig flott, jeg ser for meg at du må være voldsomt elegant og alvorlig... litt sånn type flamencodanser. :D (Grunnen til at jeg kaller meg Virvel er forresten at jeg har en ryggvirvel for mye, dessuten er jeg litt virvlete av meg...hehe...så det passer veldig godt.)
Gjest care Skrevet 7. juni 2003 #29 Skrevet 7. juni 2003 Liker Embla, Tusenfryd og Midnattsol :blunke:
xeyes Skrevet 8. juni 2003 #30 Skrevet 8. juni 2003 xeyes' date=' selv om jeg ikke aner åssen det uttales [/quote'] :ler: Så søøt du er
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #31 Skrevet 11. juni 2003 Waco! Ingen over, ingen under og mange langt på siden!
chimp Skrevet 11. juni 2003 #32 Skrevet 11. juni 2003 Trøff skrev: Waco! Ingen over, ingen under og mange langt på siden Hvorfor d??? Er d en skjult mening her som jeg ikke har oppfattet isåfall??? Syns ditt er myyyyye finere, Trøff, selv om jeg ikke gidder å skrive hele....
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #33 Skrevet 11. juni 2003 Trøff skrev: Hvorfor d??? Er d en skjult mening her som jeg ikke har oppfattet isåfall??? Syns ditt er myyyyye finere, Trøff, selv om jeg ikke gidder å skrive hele.... Neida, men snill, god og proppfull av empati som jeg jo er (*spyr litt av meg selv*) tenkte jeg at "det er ikke så ofte noen skryter av ham, så hvorfor ikke?" Forresten, Chi, så gidder ikke jeg skrive hele navnet ditt heller! Så det så, Ch!!
chimp Skrevet 11. juni 2003 #34 Skrevet 11. juni 2003 Trøff skrev: Forresten, Chi, så gidder ikke jeg skrive hele navnet ditt heller! Så det så, Ch!! Nei, jøss, d ville jo vært å forlange ALTFOR mye.....!!!
*M* Skrevet 11. juni 2003 #35 Skrevet 11. juni 2003 Min favoritt er Veslebråka. Hver gang jeg ser det tenker jeg på når simmene i det sims blir sinte og den trompet lyden som kommer da.
VesleBråka Skrevet 11. juni 2003 #36 Skrevet 11. juni 2003 Så morro å komme på en tråd hvor jeg er nevnt flere ganger! Takk takk Barbie, Myagi og *M*, nå ble jeg blid. Lita rappkjefta snelle.. hm, det kan nok stemme det Sims har jeg aldri prøvd, så jeg vet ikke lydene der. Jeg fikk det navnet da jeg var 19-20 og var sammen med en gjeng som var 4-5 år eldre enn meg, og jeg bråkte minst like mye som dem, hehe.
Gjest Madden Skrevet 11. juni 2003 #38 Skrevet 11. juni 2003 Synes Cilla og Eowyn er fine nick jeg... :D Mange fine nick her inne forresten! har sansen for de litt spesielle også..men lange nick blir for travelt å skrive!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå