Gå til innhold

Få dama til å komme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann ung og uarfaren gutt her som gjerne vill vite hvordan jeg får dama til å komme. litt offtopic kanskje dette men har sett på filmer så sier de ofte " you only got 2 moves" osv osv hva menes med det? 2 bevegelser i senga liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjære deg. Det med to bevegelser er nok "inn og ut". :) Altså, at du drar pikken inn og pikken ut igjen..

Den beste måten å lære hvordan man får dama til å komme på, er nok å høre med henne om hva hun liker. :)

Gjest Chronicle
Skrevet
Hehe, kjære deg. Det med to bevegelser er nok "inn og ut". :) Altså, at du drar pikken inn og pikken ut igjen..

Den beste måten å lære hvordan man får dama til å komme på, er nok å høre med henne om hva hun liker. :)

Det er også mulig at "two moves" betyr at du har to forsøk før hun går lei..

MEN som Licota sier, spør hva hun liker. Om hun ikke er så erfaren selv, kan dere jo finne det ut sammen.

Skrevet

Jeg har tolket "two moves" som at man bare kan to forskjellige stillinger.

Anyways, hvordan få dama til å komme finnes det desverre ikke noe fasitsvar på. Du får spørre, og hvis hun ikke vet helt selv, må dere bare prøve dere fram! :) Se hvordan hun reagerer på det du gjør. Noe vil hun reagere sterkere på enn andre ting, og da kan man gjøre mer av det. Eksperimenter med stillinger, og bruke gjerne stillinger hvor hun selv eller du kan stimulere klitoris samtidig.

Gjest Chronicle
Skrevet
Jeg har tolket "two moves" som at man bare kan to forskjellige stillinger.

Anyways, hvordan få dama til å komme finnes det desverre ikke noe fasitsvar på. Du får spørre, og hvis hun ikke vet helt selv, må dere bare prøve dere fram! :) Se hvordan hun reagerer på det du gjør. Noe vil hun reagere sterkere på enn andre ting, og da kan man gjøre mer av det. Eksperimenter med stillinger, og bruke gjerne stillinger hvor hun selv eller du kan stimulere klitoris samtidig.

Hvis du legger uttrykket "Make a move on someone" til grunn...?

Stilling er jo position, og skulle vel ikke ha noe med dette å gjøre.

Skrevet

Hvordan få dama til å få orgasme?

PRAT MED HENNE! Det finnes ingen universal lösning som passer for alle damer, du er bare nödt for å prate med henne, få henne til å vise deg og fortelle deg hva hun liker best, ikke ta kritikk som noe negativt - du er ikke nödvendigvis dårlig i senga om du får kritikk!

Skrevet
Hvordan få dama til å få orgasme?

PRAT MED HENNE! Det finnes ingen universal lösning som passer for alle damer, du er bare nödt for å prate med henne, få henne til å vise deg og fortelle deg hva hun liker best, ikke ta kritikk som noe negativt - du er ikke nödvendigvis dårlig i senga om du får kritikk!

Man kan vel nesten si at det er den som ikke får kommunisert hva som trengs, som er "dårlig" i et sånt tilfelle:)

Skrevet
Heisann ung og uarfaren gutt her som gjerne vill vite hvordan jeg får dama til å komme. litt offtopic kanskje dette men har sett på filmer så sier de ofte " you only got 2 moves" osv osv hva menes med det? 2 bevegelser i senga liksom?

For det første er det ikke DU som skal få dama til å komme. Det er DERE som skal få det til i fellesskap.

Det viktigste er å bruke god tid med hverandre på forhånd. Utforsk kroppene til hverandre, og finn ut av hva dere tenner på. Hva føles best. Masse kyssing, stryking, kjærtegn, pene ord, kanskje litt mer dirty ord, fingre, tunge, hender.

2 moves, er vel ofte en betegnelse på personer som kysser litt først, og så går de rett på sak. Dette er sjeldent kvinner imponert over.

Skrevet
For det første er det ikke DU som skal få dama til å komme. Det er DERE som skal få det til i fellesskap.

enig med gjest her, og ikke minst, hun har faktisk stort ansvar for egen orgasme.

for min del, kom jeg så godt som aldri før jeg selv lærte meg hvordan, og lærte meg å tørre. En mann kunne gjøre all verdens, og det kunne være så godt som bare det, men så lenge jeg ikke slapp og tillot meg selv å få det, eller lærte meg hvordan jeg skulle få det til, så hjalp ikke all verdens gode jobber fra ham dessverre.

Så om hun ikke kommer, kan det godt hende det er hun selv som må se litt på hva hun kan gjøre for å klare å komme, det er nemlig ikke ditt ansvar. ;)

Når hun så/om hun så får til dette, så er det ett samarbeid, og ikke bare noe mannen skal fikse.

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet

Å være god med munnen/tunga er da et velprøvd og godt fungerende "knep" :)

Synd man blir litt stiv i nakken av det bare :hoho:

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt enig! Spør hva hun liker og hvordan hun onanerer. Bruk de tipsene hun gir deg.

Skrevet
Helt enig! Spør hva hun liker og hvordan hun onanerer. Bruk de tipsene hun gir deg.

lurt.

+ bruk tid til å hisse hverandre opp på.

Ligg tett intil hverandre, kjærtegn henne MYE på kroppen.

Kanskje hun vil vise deg etterhvert

Skrevet

Snakke med henne...? Hmmm... Kan HUN svare på det da tror dere? det må vel være bedre å spørre et ekspertpanel? Eller ta en 50/50...? Eller kanskje bare ringe en venn...?

Sorry... Måtte liksom... :-)

Skrevet
Klitoris, klitoris og kommunikasjon!

Delvis enig... Fordi jeg har en x som omtrent bare fikk vaginalorgasme. Så da kan vi kanskje legge til en "V" også?

:-)

Skrevet
Delvis enig... Fordi jeg har en x som omtrent bare fikk vaginalorgasme. Så da kan vi kanskje legge til en "V" også?

Ja, selvsagt. Men de aller fleste damer har betydelig lettere for å få orgasme ved stimulering av klitoris, enn ved stimulering av vagina alene. Derfor er klitoris i de fleste tilfeller et sikrere kort. Men uten kommunikasjon er det uansett helt klin umulig å ha virkelig god sex, det er i hvertfall min erfaring.

Skrevet

Fikk meg til å tenke på 2 x'er som ble "irriterte" hvis jeg konsentrerte meg om klitoris. De ville ha fokus på vagina (altså enten med fingre eller "p****".

Men - som Naria sier: Kommunikasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...