Gå til innhold

Hildegunn og Morten gifter seg!!


Tigerlilje

Anbefalte innlegg

10 dager igjen!!

Tenkte at jeg skulle begynt med dette for lenge siden, men det har bare ikke blitt sånn. Nå er det bare 10 dager igjen, men bedre sent enn aldri. Litt greit å kunne bruke dette som en slags huskeliste også..

Det meste begynner å komme i boks nå. Min kjære satt oppe med sangheftene til kl 5 inatt. Jeg kasta inn håndkleet i 2-tida. Grunnen til at det ble så mye stress var at vi fant ut at vi måtte lage nytt bordkart, da det vi hadde var uleselig på print. Skulle egentlig ha levert det til trykking igår, men måtte altså utsette det en dag. I tillegg ringte hun vi leier lokaler hos kl 8 i dag morges. Gjett om jeg var i ørska, og Morten trodde han hadde forsovet seg til et viktig møte.. Hun sa at vi ikke kunne ha bordplasseringen slik vi hadde tenkt på grunn av en stor søyle. Vi måtte derfor endre på bordplasseringen idag, og Morten måtte komme hjem i lunsjen for å fikse det, da jeg ikke er så veldig flink med sånne ting, og var redd for å ødelegge alt.

Men nå er det ihvertfall sendt avgårde, så får vi gå opp til han som skal trykke det ikveld med et prøveeksemplar. Det er nemlig en av naboene til mine foreldre som skal gjøre det - helt gratis. Han skal også fikse kirkeprogrammet for oss, men det må vi først få godkjent av presten. Regner med at det er OK. Har valgt veldig standard salmer - Kjærlighet fra Gud og Kjærlighet er livets kilde. Samtalen med presten er imorra, og regner med at programmet er i boks på under en time.

Igår var jeg å prøvde kjolen min igjen. Den trenger å sys litt opp, samt litt ut akkurat i livet. Ellers OK. Korsettet jeg skulle gå med kommer ikke før i slutten av måneden, så det blir til at jeg skal bruke min "faste" BH. Den fikk jeg først beskjed om at jeg ikke kunne bruke, men nå skal hun som jeg leier kjolen hos sy den inn i kjolen for meg, slik at den ikke synes. Kjolen min går nemlig litt ned i ryggen.

Ellers er alt av tilbehør innkjøpt, og blått stømpebånd fikk jeg allerede for et år siden, da venninna mi giftet seg. Vi har nemlig en tradisjon med det i vår gjeng. Den som gifter seg gir strømpebåndet videre til den neste som skal gifte seg. Nå vet jeg ikke om det kommer noen i bryllupet som har planer om å gifte seg, men det får vi nok høre... Må huske å få toastmaster til å annonsere dette på en eller annen måte. Kanskje vi får gjøre det rett før vi skal gå??

Sitter å venter på at Morten skal komme seg hjem fra jobb, så vi kan få reist ut til mine foreldre med litt ting og tang. Må dessuten også få levert en CD-spiller som ble plassert her da jeg ble drukket ut på lørdag. Skal skrive mer om det senere... Hadde også tenkt at jeg kunne gå på besøk til forloveren min for å få sett filmen fra lørdag. Grugleder meg litt.. Tror jeg dreit meg ganske bra ut..

Kanskje jeg skal komme meg i dusjen. Begynner å bli lovlig sen selv... Håper bare vi får låne bilen til svigers slik at vi får med oss alle tingene. Nå har jeg jo satt alt klart ved døra..

Skriver mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 dager igjen!!

Sitter og spiser frokost nå. Litt sent..., men kom oss jo aldri i seng igår selv om vi var fast bestemte på å legge oss tidlig. Prøvde å få opp Morten i halv-ni tida, men det gikk ikke så bra. Nå skal jeg møte Morten i byen, for vi skal ut på øya og snakke med presten. Lå å fantaserte igår om hva han kommer til å spørre oss om..

Men nå må jeg nesten gå. Uansett hvor god tid jeg har, så ender det alltid opp med stress i siste liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager igjen!!

Nå nærmer det seg med stormskritt!! Jeg tar meg fri i helga, og reiser til Stavanger for å få med meg avslutningen på skolen som jeg har gått på i tre år. Litt koselig å få sagt hadet til alle sammen + få med meg en liten fest!! Morten får kose seg her i kristiansand med taleskriving og utdrikningslag på lørdagen. Det meste er i boks nå. Tenkte vi skulle ta ei runde til uka for å få bekreftet at alle bestillinger er i orden og sånn. Har fått endel tips inne på forumet som jeg kommer til å ta med meg.

Idag har jeg vært i byen i hele da. Vært trillepike for lille Celine på 3 måneder mens mamma var hos frisøren. Hun er så søt. Var snill hele tiden, og gav ikke fra seg en eneste lyd før mamma kom. Da fikk hun mat og sovnet... :D Gleder meg til vi får en sånn liten krabat selv...

Vi overrasket Morten og kollegene hans med is i det fine været. Møtte Morten senere for å finne sko til han + mansjettknapper til sjaketten. Han fikk også kjøpt seg litt annet tøy. Orket ikke å lage mat, så vi gikk på kinarestaurant, og fikk selskap av mamma og lillesøsteren min. Kos!! Lot alt ligge ikveld, og koste oss foran tv'en. Det var deilig!!

Men nå er det tid for senga. Skal tidlig opp imorra og ta toget. Håper det er like fint vær i Stavanger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hehe... Var visst ikke mye jeg fikk skrevet før bryllupet... Ble så opptatt av forumet. Har lagt inn fyldig referat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...