Gå til innhold

Normalt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gal dame
Skrevet

Aner ikke hvor jeg skal plassere dette, men antar at det går under Kropp og helse.

Jeg begynner å lure på om jeg er litt halvgal, eller om jeg er "normal". Vet at disse ordene blir feil å bruke, men de fleste skjønner hva jeg mener?

Veldig mange i min familie sliter med psykiske lidelser, derfor har jeg veldig vanskelig for å se hva som er "normalt".

Jeg er veeeldig redd for det paranormale og må alltid ha lys overalt i leiligheten, gjerne ha på lys og tv med lyd om natta. Jeg er veldig redd for å se meg selv i speil om natten, og har en tendens til å være mye urolig alene hjemme.

Jeg har også en katt som ofte kommer innom, men som jeg tilslutt måtte stenge ute, fordi jeg var redd at den har tilknyttning til en ånd eller noe overnaturlig som vil skade meg. Jeg fikk mareritt om denne katten, og fikk en ekkel følelse hver gang jeg klappet den.

Jeg har ellers sosial angst som jeg holder på å overvinne, det er jeg klar over.

Psykologen(som jeg før gikk til.) sier jeg ikke er syk, jeg bare sliter litt. Dette kanskje fordi jeg ikke er syk, eller fordi jeg holder mye for meg selv.

Jeg skriver ikke dette for å få en diagnose av noen.

Jeg må bare høre av noen om dette er normalt, eller om det burde undersøkes?

Det skal sies at min mor lider av shizofreni og jeg er veldig redd for å få dette, så om jeg skulle få det vil jeg få hjelp fortest mulig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Tja, jeg må også ha mye lys på når jeg er alene. Mørkredd er ikke det samme som "gal" :) Liker lyden fra tv'en også når jeg er alene..

Skrevet

Det eneste som bekymret meg av det jeg leste var dette med katten og ånden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...