Gjest Nysjerrig per Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Halloen, jeg har alltid vært nysjerrig om penisen min er liten med tanke på min alder... Jeg er 16 år, og har en liten penis... Og når jeg runker får jeg "blank" " sperm, eller hva du vil kalle det) og jeg har enda ikke fått noe skikkelig sjeggvekst eller hår under armene.. Er dette normalt? hva kan jeg gjøre? og er det lenge til jeg er ferdig med puberteten? (vil gjøre ha samleie snart, jeg tør ikke å sjekke opp damer pga "utsyret" mitt jeg har postet dette på "kropp å helse også " la ikke merke til dette emne
Gjest Gutt92 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Det kan nok være lurt å sjekke det hos legen, for å se om alt er som det skal være, men tanke på hormonene dine. Noen kommer jo ikke i puberteten før de er 16, så det er godt mulig at du bare er litt sent ute. Og hva gjør deg så sikker på at penisen din er så mye mindre enn det som er normalt ? Mange tror jo det, men så viser det seg at de er helt normale.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Og hva gjør deg så sikker på at penisen din er så mye mindre enn det som er normalt ? Mange tror jo det, men så viser det seg at de er helt normale. Han har vel lest for mange av dine innlegg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå