Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Og i hvilken sammenheng? Hvordan føltes det?
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Ja, jeg var tilstede da min mor døde, og var med og stelte henne etterpå. Det var selvfølgelig helt forferdelig.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg så min bror død, to ganger. Første gang så han bare helt i søvne ut. Men andre gang så var han pyntet og det var lys rundt han. Det var siste gangen jeg syns var verst for alt så veldig "dødt" ut.
Chord Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Ja, jeg var tilstede da min mor døde, og var med og stelte henne etterpå. Det var selvfølgelig helt forferdelig. Samme her. Ubeskrivelig trist for en 12-åring å miste moren sin. Har sett flere døde etter det, men det var ikke personlig. Ivertfall ikke så personlig som moren min.
Gjest missLady Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Ja, jeg har både sett farmoren min død, da var jeg 10 år og sett bestefaren min død i fjor.. Da jeg så farmoren min var jeg for ung til å skjønne så mye.. Men i fjor, det var skrekkelig, gråt og gråt!
Polly Ester Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Ja, eksen min. Det var fælt, for jeg hadde med meg sønnen vår på 8 år. Det var rart å se han, for han så ikke død ut. Bare rolig.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Så farfaren min i kista før de la på lokket. Det var ekkelt og neste gang jeg blir spurt om jeg vil se personen før kisten lukkes, kommer jeg til å si nei.
Trampe Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Jeg så morfaren min da jeg var 16. Han så for øvrig ikke ut som om han sov... han var ganske gul og innsunket, og huden føltes som tørket papir. Jeg synes ikke man burde få se de når de har forandret seg såpass mye...
Noli Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 Ja, ganske mange. Både i forbindelse med jobb og familiemedlemmer.
Gjest Nope Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 Ja,satt med min mormor da hun døde.Var ekkelt for hun kjempet slik i mot.Men etter på likskue så var det bare fredfult. Satt og ved min mors onkel da han døde,han sovnet rolig og fredelig inn. La på likduken på min farfar og skrudde lokket igjen...fredfult... Har og sett endel bli gjenopplivnet..heftig..først er de død,men så er de levende igjen..
Wildy Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Ja, ganske mange. Mest i jobbsammenheng, men også familie og venner.
Gjest Sisu Skrevet 24. august 2008 #14 Skrevet 24. august 2008 Ja, mange ganger, både på jobb og privat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå