Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.


Midna

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å lære meg å hekle bestemorruter, men jeg får det ikke til! I bestefall så klarer jeg å lage noe som ser ut som en liten runding. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du hadde en fin lørdag Fru Luna. Har sendt deg pm. :)

I går var jeg på jobb og i bursdag på kvelden og i dag var det jobb igjen. Nå er jeg hjemme igjen og skal møte søster i stallen klokken fire. Jeg har utrolig nok ikke ridd på flere måneder, og nå er det virkelig p åtide igjen! Kjenner at motivasjonen er tilbake på topp og da må jeg bare benytte meg av det. Gleder meg skikkelig til ridetur i snøen nå i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for pm! Må si du har et fint hjem :jepp: Imponert over innsats i interiør, skulle ønske jeg var like flink... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru LUna! Så koselig at du syntes det. Jeg er nemlig ikke helt fornøyd selv. Men slik er det vel alltid?

Marihan: JA koste meg masse! Har ikke ridd på flere måneder og det å gallopere i snøen var helt herlig. Så nå skal jeg begynne igjen.

I dag er jeg litt stolt. Jeg hadde min første kveldsvakt alene i resepsjonen, og det gikk bra! (jeg har jobbet en dagvakt alene, men da var jo hele ledelsen på huset). Jeg fikk betjent alle kunder, svart på de fleste telefoner og svart på all mail i tillegg til at jeg fikk gjort hele rutinelisten. Jeg hadde gruet meg ganske mye, men det var egentlig helt utrolig gøy! Skal på jobb i resepsjonen igjen i morgen tidlig. Kommer nok til å være litt trøtt, men ellers så blir det bra. :)

Før jobb støvsuget jeg, vasket bad og skiftet på sengen. Føler at jeg har hatt en effikiv dag egentlig. Jeg prøver nemlig å bli mer effektiv og gjøre mer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag! I dag koser jeg meg med fri, og hittil i dag har jeg bare vært lat. ;) Nå skal jeg komme meg opp å få gjort litt, men føler ingen hast.

Jeg har publisert to nye innlegg i bloggen min også. Et med bilder av soverommet og en matblogg.

:hjerte:

Jeg har så utrolig lyst på ny mobil om dagen. Jeg har lyst på en mobil som har et supert kamera. (altså supert med tanke på at det er et mobilkamera). Vi har jo speilrefleks, men det er ofte for stort til å ha med seg over alt. Mobilen jeg har nå har jeg hatt i to og et halvt år, og den har fremdeles SUPER batterikapasitet og det har aldri vært noe galt med den. Derfor så har jeg lyst til å beholde den helt til den blir ødelagt, bare for å se og for å være miljøvenlig og fornøuftig. ;) Så jeg tror jeg bare får vente litt til, selvom drømmen om denne nokiatelefonen som i følge flere tester skal ha det beste mobilkameraet på markedet. Det er ikke den nyeste telefonen, men tester av nyere mobiler har henvist til den hvis man skal ha et ordentlig mobilkamera. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Nå begynner livet å bli normalt igjen. Hvordan har jeg i det hele tatt holdt ut å ikke være i stallen?

I morgen skal jeg prøve en hest i stallen som jeg tenkte jeg skulle trene fremover, og jeg gleder meg! Har hørt at hun kan ha for vane å bukke litt og slikt, men at hun vanligvis var grei. Så vi får se i morgen! :tommelsmil:

Nå er det tid for å hoppe i senga. Nattinatt! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problem er at jeg har vannblemmer i hendene/på siden av fingrene etter den litt vel ivrige hesten jeg red på i går... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig start på søndagen! Våknet uthvilt av meg selv klokken ni, og nå sitter jeg ved kjøkkenbordet og slapper av med en kopp te og yoghurt med musli. Om to timer skal jeg i stallen og før den tid skal jeg gjøre en innsats med klesvasken og planlegge neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:husarbeid: Rent tøy er brettet og lagt på plass, vått tøy er hengt opp, ny vaskemaskin er satt på, oppvaskmaskinen går, alt som skal håndvaskes er vasket opp, gjesterommet/klestørkerommet er støvsugd og det er også kjøkken og trapp opp til andre etasje. *følesegeffektiv*

Nå har jeg fått i meg en brødskive og skal hoppe i stallklærne. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, var da fælt så effetiv du var. *smitte over på meg*. Jeg har endel jeg skulle ha gjort jeg å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja skjønner ikke hva som går av meg i dag!

Nå er jeg tilbake etter tre timer i stallen, og til tross for litt bukking så var hesten helt herlig! Så jeg har bestemt meg for å prøve å trene henne så mye som mulig fremover slik at hun får muskler og slikt. Så får vi se om jeg drister meg ut på et stevne etterhvert også...

Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal "synde" og kjøpe MC Donalds mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en perfekt søndag! :)

Så heldig du er som har mulighet til å ri! Det er det lenge siden jeg har gjort, men det er en helt fantastisk følelse... Jeg var litt sånn "heste-jente" da jeg var liten, men drev med altfor mange aktiviteter, så etter hvert overtok fotball, teater, pianospilling og slikt all min tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ koselig da, Luna. :) Jeg var litt motsatt. Jeg drev med håndball og dansing og ridning og slikt, men sluttet på alt det andre for å ri.

Det som er så bra med stallen jeg rir i nå er at hun som eier den har flere hester av god kvalitet som er for vanskelige til å bruke i rideskole så da blir de ikke brukt noe serlig. Det er jo på en måte dumt, men det åpner for at jeg faktisk har en hest jeg kan trene nesten helt for meg selv. For å få noe ut av det må jeg jo ta meg tid til det, for jeg er for at hesten bør ha regelmessig trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri dag dag også! Herlig! Nå skal jeg jobbe ut uken da, så jeg er vel unt en fridag i dag. :)

Planene mine i dag er å dra i stallen i seks-tiden i kveld. Før det må jeg en tur i butikken, lage middag, få unna klesvasken fra i går og legge på plass det som er tørt og shine kjapt over stue og soverom. Det blir en behagelig og grei dag med andre ord.

Jeg føler meg fremdeles mørbanket i kroppen etter ridningen, men gleder meg masse til i kveld! Føler meg som en liten unge igjen... :ler: Jeg føler meg ganske sikker på at jeg kommer til å prøve å ha hest om noen år hvis økonomien tillater det, og samboer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg egentlig gjort veldig mye. Fikk vasket og lagt på plass en del klær og sengetøy så nå har jeg bare en halv kurv med skittent tøy på vaskerommet. Jeg fikk tørket støv på vaskerommet og støvsugd i det andre kjellerrommet, måket masse snø, støvsugd andre etasje, vannet og stelt planter, vært i butikken og laget middag. I tillegg var jeg jo i stallen fra halv sju til litt før ni. Det var like gøy å ri i dag, og jeg merker at jeg har mye større motivasjon til å være effektiv med andre ting når jeg gjør det for å få tid til å dra i stallen.

Planer for resten av uken:

Tirsdag: Jobbe fra 14:30+22:30. Avslapning og vaske bad før jobb.

Onsdag: Jobbe fra 07-15. Skal i stallen etter jobb og ri en tur

Torsdag: Jobbe fra 14:30-22_30. Prøve å ordne meg bil på dagen, eller bytte vakt slik at jeg får dratt i stallen.

Fredag: Jobbe fra 1500-2300

Lørdag: jobbe fra 07-15. I stallen og trene dresur etter jobb

Søndag: Jobbe fra 07-15

Jeg tror nok uken kommer til å gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...