Fimlen Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 I natt våkna eg rundt kl. 5 med vondt i magen (lenger nede), og kvalme. Om sider klarte eg å sovne igjen, men dette har framleis ikkje gått vekk. I tillegg var eg svært svimmel då eg skulle stelle meg, og eg kjenner meg trøtt og slapp sjølv om eg har sove lenge. Dette kom så plutselig at eg undrer på kva det kan vere. Eg går for øvrig på p-piller til vanleg. Nokon som har idear om kva dette kan vere ut av eigen erfaring, eller som kan komme med diverse kjerringråd for å betre tilstanden? Eg kunne tenkje meg å verte litt betre, då eg må køyre heim i dag (turen tar nokre timar)
Gjest Gjest- TS Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Mensensmerter? Det kan ikkje vere det, for eg er ferdig med den perioden for denne gong. Mogleg eg berre har drukke for lite kanskje. Hmm...
Gjest Gjest- TS Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Gravid? Tanken har streifa meg ja. Syns bare det er rart at eg nettopp hadde mensen. Det eg derimot reagerte på er at eg denne gongen blødde meir enn eg har gjort før. Snodig at det enda ikkje har gitt seg.
Fimlen Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 Sjølv om eg nyleg hadde mensen (siste dag torsdag), kan eg vere gravid? I såfall burde eg vel ta ein test, men kan dette gjerast no eller må eg vente?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Det er veldig uvanlig å ha mensen når man er gravid, i så fall bruker blødningen å være mye lettere og kortere enn vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Spontanabort? (Fordi du blødde mer enn vanlig ved forrige mens.)
Gjest utlogget Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Dytter denne litt opp, jeg har det samme som deg, kvalm og svimmel.. hatt det sånn i flere uker nå... har mensen, så tror ikke jeg er gravid? Noen med erfaringer om dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå