Gå til innhold

Ferieboliger?


Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Frida_*

Kommer litt an på hvor du skal, men her er iallfall noen forslag:

novasol.no

sembo.no

friferie.no

in-itialia.dk

Og så har du selvfølgelig masse private utleiere på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Takk, jeg skal se på forslagene :) Vi har lyst å dra til Italia. Vi er ganske mange som skal reise sammen. Noen vil bruke mer penger på dette enn andre, så det er litt vanskelig. Noen som tror at en familie kan få to gode rom i en god villa for under 15 000 kroner? Jeg har enda ikke funnet noe. Har funnet en helt fantastisk villa til 20 000 pr rom, men er det vel mye kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Takk :) Du mener 20 000 pr rom? Vi kan godt betale 20 000 for et rom i 3 uker, men vi har såpass små barn at de kan sove med oss. Verre er det med de som har 14-15 åringer, og det blir for dyrt for de å betale 20 000 pr rom. Vi trenger minimum 7 rom, og det er kjempevanskelig å finne noe. Vi vil ha både basseng og nært sjø og by. Er så mye fint, men vanskelig å få alt. :) Skal se mer på den siste linken, fikk ikke opp den forrige hyperkoblingen, men jeg kan huske at jeg har vært der før. Litt vanskelig å finne frem der om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Skjønner ikke helt hva du mener når du skriver PR. ROM, men denne prisen er altså for hele villaen en uke i juli. Vet ikke hvor mange familier dere er, men hvis dere er 3 familier som skal på tur i tre uker, blir det ganske riktig kr. 20.000,- pr. familie. Var nok ikke helt heldig med linken min, men gå inn på in-italia.dk og søk selv - det finnes massevis av flotte bosteder. Kom forresten på noe som heter agroturismo.com også. Kanskje det kunne være noe for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Vi kom frem til at det ble enklest å dele prisen vi betaler etter hvor mange rom vi skal bruke. Så om vi leier en villa med 10 rom som koster 60 000, så koster det 6 000 kr pr rom hver familie bruker. Litt kronglete kanskje :ler:

Jeg er der og kikker nå, vi finner nok noe tilslutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...