Whitechick Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Hei! Jeg har lenge vært plaget med hovne mandler. Det begynte for 2 år siden. Jeg gikk på masse antibiotika kurer etter hverandre. Ble så ille etterhvert at jeg en søndag innså at det var noe galt og fikk pappan min til å kjøre meg til legevakten. Der ble vi møtt av en skikkelig sjokkert dame som ikke kunne skjønne hvorfor vi ikke hadde kommet før. og jeg ble sendt rett til øre-nese-hals for akutt oprasjon. Jeg hadde altså halsbyll.. Nå er jeg plaget igjen. Drikker sjeldent alkohol, sover mye (!), stresser lite osv.. Legen min har ferie (*sukk*) helt til 8 sep og jeg begynner å bli desperat. Vikaren kan ikke bestile time til meg på øre-nese-hals. =/ Har dere noe råd til hva som hjelper!? jeg skyr antibiotika kurer.. Syns jeg har gått på antibiotika for en hel landsby. .Ugh;S Tar gjerne imot tips!
BillyBoy Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hvis du har hovne mandler til stadighet så er det en mulighet å få de fjernet. Jeg kjenner en som har gjort det, og det ble bedre. Det er ikke så uvanlig at man fjerner mandlene. Men det var litt venting på venteliste før de ble tatt, umulig å si hvordan det er nå der du bor. Men uansett må du vel til legen først. Mulig det beste er at du drar på legevakten, siden du ikke kan komme til fastlegen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå