Gjest Gl@mB@be Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 I fjor begynte jeg på et årsstudium jeg ikke fullførte. Av den grunn fikk jeg ikke maks omgjøring fra lån til stipend (selvfølgelig ikke). Hvis jeg ved en senere anledning tar et semester uten støtte fra lånekassa, vil jeg da få omgjort fra lån til stipend for de 20 stp? Dette blir da helt andre fag, men jeg lurer på om det er stp som teller og ikke at jeg tar opp akkurat de samme fagene jeg ikke tok i fjor. Noen som vet?
Saeria Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg har hvertfall fått omgjort på den måten du beskriver. Jeg lå 30 stp. etter grunnet brutt studie. Jeg har tatt opp 10 uten å får støtte fra lånekassa, og jeg fikk omgjort fra disse. Tar jeg 20 ekstra stp. får jeg omgjort resten. Hadde jeg betalt tilbake det jeg fikk i lån før jeg avbrøt studiet, hadde jeg sluppet å ta ekstra fag for å omgjøre. Men pyttsann... Endret 23. august 2008 av Saeria
Gjest Gl@mB@be Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Takk for svar Tok du et annet fag da, eller tok du opp et av fagene du skulle ha tatt tidligere?
Saeria Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Jeg tok et helt annet fag, ved en annen institusjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå