Gå til innhold

Jeg blir uthengt på et forum.


Gjest Gjest for øyeblikket.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest for øyeblikket.

Jeg har nå blitt diskutert som person på et forum, der det ikke er saken men JEG som har blitt diskutert, og det har skjedd over flere sider der nå. Jeg synes det er utrolig lite hyggelig og har en så vondt følelse, da diskusjonen er veldig negavtig og kommentarene er mange.

Hendelsen bak er en ting som ikke engang har skjedd i forumet... Brukernavnet mitt er også navnet mitt og de fleste vet da hvem jeg er. I reglene til forumet står det

§1.11

Personangrep, sjikane, banning og annet støtende blir slettet umiddelbart. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmasider, nettbutikker, oppdrettere osv. Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta. Når personer omtales negativt så skal dette skje i generelle termer der personvernet ivaretas. Det er ikke lov å poste opplysninger som kan identifisere vedkommende med mindre det er en sak i media om dette.

Kan jeg be dem om å slutte diskusjonen og fjerne navnet mitt fra inleggene? Dette begynner å bli så kvalmt for meg at jeg har begynt å mota mailer og slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå blitt diskutert som person på et forum, der det ikke er saken men JEG som har blitt diskutert, og det har skjedd over flere sider der nå. Jeg synes det er utrolig lite hyggelig og har en så vondt følelse, da diskusjonen er veldig negavtig og kommentarene er mange.

Hendelsen bak er en ting som ikke engang har skjedd i forumet... Brukernavnet mitt er også navnet mitt og de fleste vet da hvem jeg er. I reglene til forumet står det

Kan jeg be dem om å slutte diskusjonen og fjerne navnet mitt fra inleggene? Dette begynner å bli så kvalmt for meg at jeg har begynt å mota mailer og slik.

Selvfølgelig kan du si fra! Send en mail, eller ring om mulig, til administrator av forumet. Om du har eller ikke har gjort det de sier er uvesentlig, uthenging av person på forum er ulovlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...