Gjest marenmaren Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Hei! Jeg sliter med å finne en ting på nettet, og tenkte å spørre her. Her er det jo mange folk som kan så mye forskjellig. Jeg hekler babyklær som jeg ønsker å selge. For at tøyet skal bli mest mulig holdbart for de som eventuelt kjøper det, vil jeg gjerne opplyse om hvordan plaggene bør vaskes. Er det noen her som veit hvor man eventuelt kan bestille vaskelapper/vaskeanvisninger? Hadde satt stor pris på hjelp! Hilsen marenmaren
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Vet ikke hvor du får kjøpt vaskeanvisningslapper, men nå jeg strikker plagg for å gi bort, leverer jeg alltid med lappen/båndet som var rundt den ene nøstet, og der står det jo vaskeanvisningen for garnet. Er klar over at det ikke blir så profft som du vil ha det altså, men....
Kanutten Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei Ett kjapt søk på nettet ga meg disse sidene. En svensk side og det sto en plass at disse også skulle ha, selv om jeg ikke fant det der selv da jeg fort var innom siden. Lykke til Endret 23. august 2008 av Maye
Sola^ Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Eit alternativ er å legge med ein vaskeanvisning skrive ned på ein lapp. Ein kan vere kreativ med det også. Til dømes kan tøyet brettes saman og puttes i en klar plastpose (i tilfelle fargen i papiret smitter av viss det mot formodning skulle bli vått, og for å beskytte plagget i transport), skriv ein pen lapp med vaskeanvisning (kan t.d. skrives for hand eller printes ut på farga scrapbooking ark), knytt deretter lappen fast med silkeband, garn, satengbarn eller noko anna rundt det plastinnpakka tøyet. Da slepper ein lapper som klør også Pakkes så for transport (om det skal sendes i posten).
Gjest marenmaren Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Tusen tusen takk for svar! Jeg har bestilt 50 vaskelapper fra siden du fant, Maye. Håper de blir fine Takk også til Sola for gode tips Nå blir det jeg har laget ekstra fint å gi bort/ selge. Hilsen marenmaren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå