Gå til innhold

Fjernstyrt vibrator

Fremhevede innlegg

Gjest Mann 41
Skrevet

Har tenkt å kjøpe en fjernstyrt vibrator / egg til kona, men er usikker på hva som er "best". Er det noen som har noen anbefalinger?

Bråker de mye?

Noen som har turt å bruke dette ute, mens typen har hatt fjernkontrollen? :cool:

Gift mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo, hvis ikke du bor langt unna en større by, bare spørre i butikken? Hvilken de anbefaler, som bråker minst osv. Før kunne man skrive om produktet på kondomeriet sine hjemmesider, men ser nå at det er borte, kanskje du kan sende en mail til dem hvis du må bestille over nettet?

Min erfaring er at de kan bråke litt, ikke merkbart ute blant mange folk, eller på et høylydt utested, men under svigermors middag ville jeg nok ikke anbefalt det ;)

Skrevet

Samboeren min hadde truse med innmontert egg. Fjernkontrollen hadde jeg i min lomme! Ut på byen! Skal love det ble fart på sakene når vi kom inn døra hjemme!!!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Er dette seriøst? Finnes det sånne fjernstyrte greier?

Ser for meg en dame på jobb, skole, i køen på butikken, i selskap eller what ever som plutselig blir vassen i blikket og rykker til helt uforklarlig....

Litt sånn komediepreg, tenker jeg...

Skrevet

Det jeg har fått høre fra de som jobber med å selge sexleketøy er at foreløpig er teknologien på fjernstyrte innretninger for dårlig, og at det i de fleste tilfeller er bortkastete penger å kjøpe, siden de lett går i stykker, har dårlig rekkevidde osv. Da anbefaler de heller leketøy med konsoll, hvor man finner en løsning med å feks legge konsollen i en lomme ol. Men slike leketøy er i vinden akkurat nå, så de vil sannsynligvis bli utviklet medre modeller fortløpende.

Skrevet

Var på sexhibition i helga og der var det ett dansk firma som solgte trådløs egg. Der finnes også egg som kan fjernstyres via mobiltelefonen. Alle jeg spurte mente det egget som det danske firmaet solgte var den beste. Her er en link som jeg tror var det samme egget de hadde der: egg. Ellers så har de mye flott på erotikknett.no. Hvis du ringer dem så er de utrolig hjelpsomme :)

Gjest Gjest_pjusken_*
Skrevet

Det ble kun linket til siden med mange egg.. Hvilken av de var det som hadde fått masse skryt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...