Gjest Nothing Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei Jeg opplevde noe morsomt en gang. Jeg hadde enkel kjole på mens typen tok meg doggystyle. Hver gang kjolen gled ned litt, dro han den raskt opp igjen. Jeg fikk inntrykket av at han tente på noe han så da vi holdt på. Hva synes dere gutter er deiligt å se på i denne stillingen og andre?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Svaien i korsryggen og kurvene på hofter og rumpe er jo digg utsikt i doggy!
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 - Korsryggen, rumpa og pikken som glir inn og ut av våt mus når man kjører doggy. - Ansiktet, brystene, magen, og samme greia med pikken i misjonær og dens varianter, samt ridning - Rygg, ansikt og rumpe i skje, samt å kna brystene og klitoris. Ser egentlig ikke så mye i denne stillingen, bare nyter. - Under suging så MÅ man jo se på...deilig. - Når jeg slikker så ser jeg på mage, bryster, ansikt.
Rimmern Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Han så på rumpa di, selvsagt. Det er noe av det beste med å knulle bakfra :-)
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 En flott rumpe med herlig bakmus er jo det deiligste som finnes. Sånn er det
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 En flott rumpe med herlig bakmus er jo det deiligste som finnes. Sånn er det Å hva er en bakmus om jeg tør spørre? Jeg er gutt så det har jeg aldri hørt om
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 (endret) Å hva er en bakmus om jeg tør spørre? Jeg er gutt så det har jeg aldri hørt om Hva slags gutt er du.. Skal vi se, mus, bak, jo det er vel en "mus" sett bakfra det da Endret 25. august 2008 av Fjøsnisse42
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Hva slags gutt er du.. Skal vi se, mus, bak, jo det er vel en "mus" sett bakfra det da Unnskyld min uvidenhet! Trudde virkelig det var en betegnelse på noe Noen andre her som har hørt om dette?
Rimmern Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 "Bakmus", eller "bakfitte" (jeg synes fitte er et mye finere og definitivt mer erotisk og sexy ord enn mus) er en fin vinkel å se fitta fra, ja :-)
Gjest glamourgirl Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Ja mus, det har jeg definitivt ikke! Mus er ekle små kryp... Tror generelt menn er mye mer visuelle enn de liker å innrømme, og at de får en deilig powertrip ved å stå bak og se på diverse saligheter samt egen pikk, og pumpe løs;)
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Ja mus, det har jeg definitivt ikke! Mus er ekle små kryp... Tror generelt menn er mye mer visuelle enn de liker å innrømme, og at de får en deilig powertrip ved å stå bak og se på diverse saligheter samt egen pikk, og pumpe løs;) Jeg er veldig visuell, har ingen problemer med å innrømme det. For min del har det ingen ting med "Power" å gjøre, jeg liker bare å se å kjenne på den deilige rumpa til kjæresten min når vi har oss bakfra. Mus Fitte Vagina eller hva dere nu vil kalle det for,jeg ha nå aldri hørt det med "Bak" før,jeg synes det høres helt toskete ut.
Rimmern Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 (endret) Én ting som selv de som burde vite bedre gjør feil stadig vekk, er å bruke ordet "vagina" om fitta som sådan. Vagina er _skjeden_. Utsiden, inkl. kjønnslepper og hele området, er vulva. Sånn apropos. Endret 29. august 2008 av mrs_bond
Gjest Bond Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
b-real Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Er det bakfra så er det krusningene støtene gjør på rumpa og det at kuken går inn i fitta
Einar Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Ja, det er vel vslørt nå hva han så på... Skal også nevnes at dersom damen har på seg et skjørt eller en kjole som må "heises litt opp" og som av og til dekker rumpa hennes (doggy style) så er det ekstra spennede... Ellers så er det fantastisk å se ryggen, rumpa og selve "bevegelsen" oss i mellom og redskapen min som går inn og ut av damen. Forøvrig er stillingen maksimalt sexy på flere måter. Og så egner den seg så godt overalt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå