Gjest slkd Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Finnes det ett gjennomsnittstall på antall forelskelser pr. liv? hehe, dumt spm, men kunne like å vite ca tall. Noen mennesker skifter partner ofte, og gir utrykk for at de er forelsket hver gang, mens andre sier de aldri har vært forelska. Hvorfor blir noen lettere forelska? Hvor gammel er du, og hvor mange ganger har du vært forelska? jeg er 25 og har vært forelska 2 ganger. Derimot er betatt lista langt legre!!
Gjest virvelvind Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg er nå hele 18 år (hoho) og har vært forelska 1 gang. Det kommer jo helt an på hva du legger i forelskelse, så et gjennomsnittlig tall vil være vanskelig å finne fordi det er såppas individuellt hva man legger i ordet. Jeg blir ikke lett forelsket, men jeg blir veldig lett betatt og glad i folk.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 jeg er også 18 år, og har vært forelsket en gang. forelsker meg ikke i øst og vest nei, men har nok vært betatt av ett par fler enn min forelskelse ja! så jeg blir også utrolig lett glad i folk, og skal ikke så kjempe masse til før jeg liker/blir betatt heller antar jeg. men forelskelse kommer ikke like fort nei..
Sjefs-snipa Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har rundet de 30, og har kun vært ordentlig forelsket en gang- og det er jeg enda! Har kanskje vært betatt av 3-4 stykker.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg er 22 år, og har vært forelsket 2 ganger. Jeg har vært småbetatt opptil flere ganger, men skikkelig "blir-nesten-gal-betatt" har jeg bare vært to ganger.. hehe
milla-mor Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg har lest at man er forelsket tre ganger iløpet av livet. At man har tre store kjærligheter. Da har jeg bare èn igjen, så jeg håper den varer...
Bokormen Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg har vært skikkelig forelska 3 ganger, tror jeg... Og betatt kanskje 1000
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Jeg har aldri vært forelsket, ikke engang småforelsket. Og jeg er 20. Er dette vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg vet ikke om jeg har vært skikkelig forelska mer enn kanskje to ganger? Jeg er31 og har samboer jeg ikke vet om jeg har vært kjempeforelska i... Men har elsket ham i noen perioder. Ville ikke sett på statistikk for sånt, det er bedre å se an hvordan man føler seg.
Gjest Caya Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Jeg har vært ordentlig forelska tre ganger. Han siste er jeg sammen med fremdeles (og er fremdeles forelsket). Men som mange flere her blir lista lenger om man tar med de man er blitt betatt av. Jeg tror jeg har litt lett for å forelske meg i grunn.
Honey Bee Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 Jeg har vært forelsket 2 ganger i mitt liv...er 32 år.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 Jeg har ikke tenkt å følge denne tråden! Jeg blir forelsket hver time på dagen minst!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Minimum fire om jeg setter terskelen høyt. Jeg er 25. Jeg forelsker meg lett. Men jeg lurer på om jeg legger mindre i det å være forelsket enn andre, jeg mener feks at det å være forelsket har en lavere terskel enn å elske noen, men høyere terskel enn det å bare være betatt av noen.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 Er 36 år og har vært forelsket kanskje 3 ganger. Men betatt og glad i, det har vært mange!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå