Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg prøver å finne en pyjamas uten fot til babyen som kommer i november. Syns jeg nesten bare kommer over med for.. noen som vet hvor jeg kan kikke etter dette? Er d lurt med ull/ullfrotté eller bomull syns dere?
Arkana Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg har omtrent bare sett pysjamas uten fot (som er akkurat det vi vil ha). Har kjøpt bl.a. på H&M og Lindex.
Minni-Mus Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 PÅ butikker som H&M, lindex, kapphal, cubus, name it osv har de pysjer uten fot til både små og større babyer. Jeg har brukt et par ullpysjer på vinteren som er kjempegode!! De er kjøpt på cubus.
Arwen Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Bare hold deg unna de billige bomullspysjene på Cubus, de er veldig skarpe oppe ved glidelåsen.
Concertina Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Nøstebarn har pysj uten fot i ullfrotte og ullfrottedress som visstnok er ganske så lik i kvaliteten http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Janus har ullpysj med "regulerbar fot" (kan brukes både med og uten fot), og Bånsull selger også pysj i ullfrotte (samme kvalitet som Nøstebarn såvidt jeg har fått med meg). I motsetning til bomull så vil ull være varmende selv om det blir vått (sikling/morsmelk/tiss...), ull er også bedre varmeregulerende enn bomull, noe som er greit når barnet er så lite (kroppen klarer ikke å regulere varmen så godt selv).
Gjest Lilleulv Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 når babyen sover m oysj uten fot, har dere på sokker da? synes han blir litt varm jeg...
Arwen Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jenta mi har alltid vært skikkelig varm, så hun har ikke sokker på.
Trampe Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Min er veldig varm, men klam og kald på føttene. Men vi bruker også pysj uten fot, på grunn av at foten på buksa blir for liten før selve buksa blir for lita. Jeg bruker dermed sokker sammen med pysjen. Nå bruker vi babysafe av frottè fordi han sparker så fælt, og han sover kun i body inni den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå