Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne en pyjamas uten fot til babyen som kommer i november. Syns jeg nesten bare kommer over med for.. noen som vet hvor jeg kan kikke etter dette?

Er d lurt med ull/ullfrotté eller bomull syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har omtrent bare sett pysjamas uten fot (som er akkurat det vi vil ha). Har kjøpt bl.a. på H&M og Lindex.

Skrevet

PÅ butikker som H&M, lindex, kapphal, cubus, name it osv har de pysjer uten fot til både små og større babyer. Jeg har brukt et par ullpysjer på vinteren som er kjempegode!! De er kjøpt på cubus.

Skrevet

Bare hold deg unna de billige bomullspysjene på Cubus, de er veldig skarpe oppe ved glidelåsen.

Skrevet

Nøstebarn har pysj uten fot i ullfrotte og ullfrottedress som visstnok er ganske så lik i kvaliteten <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Janus har ullpysj med "regulerbar fot" (kan brukes både med og uten fot), og Bånsull selger også pysj i ullfrotte (samme kvalitet som Nøstebarn såvidt jeg har fått med meg).

I motsetning til bomull så vil ull være varmende selv om det blir vått (sikling/morsmelk/tiss...), ull er også bedre varmeregulerende enn bomull, noe som er greit når barnet er så lite (kroppen klarer ikke å regulere varmen så godt selv).

Gjest Lilleulv
Skrevet

når babyen sover m oysj uten fot, har dere på sokker da? synes han blir litt varm jeg...

Skrevet

Jenta mi har alltid vært skikkelig varm, så hun har ikke sokker på.

Skrevet

Min er veldig varm, men klam og kald på føttene. Men vi bruker også pysj uten fot, på grunn av at foten på buksa blir for liten før selve buksa blir for lita. Jeg bruker dermed sokker sammen med pysjen.

Nå bruker vi babysafe av frottè fordi han sparker så fælt, og han sover kun i body inni den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...