mother_to_be?? Skrevet 11. september 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 11. september 2008 Håper spiren sitter denne mnd Så hyggelig Tusen takk for lykkeønskinger. Er SÅ spent på om mensen kommer eller ikke. Hehe!! LYKKE til til dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 11. september 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 11. september 2008 Torsdag 11. september: Testene fra billig-tester kom i posten, og måtte så klart prøve en bare for "moroskyld", denne slo så klart ikke ut. Hehe! 3. forsøk Blir ikke prøving i helgen, siden vi får besøk. Men man vet jo aldri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 11. september 2008 #43 Del Skrevet 11. september 2008 Her har jeg ikke vært før. Håper du har en fin kveld. Kjedelig med negativ test, men ikke så rart hvis det bare er 5 dager siden el. Clearblue sine slår vel ofte ut tidligst, hvis man ikke klarer og vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 11. september 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 11. september 2008 Heisann Så hyggelig at du tok turen! Skal ta turen innom deg også! . Jeg har en veldig fin kveld, har vært på jobb helt frem til seint i dag, så var godt å komme hjem. Får besøk i helgen, så har litt å forberede hjemme før den tid. Hadde i grunn ikke forventet noe positiv test, men måtte bare prøve Neste gang jeg tar test nå skal være dersom mensen ikke dukker opp rundt den 22. Ønsker alle der ute en god natt PS!! Er det sånn at det koselig å skrive om LITT andre ting i dagboken enn kun alt som har med prøvingen å gjøre? Her har jeg ikke vært før. Håper du har en fin kveld. Kjedelig med negativ test, men ikke så rart hvis det bare er 5 dager siden el. Clearblue sine slår vel ofte ut tidligst, hvis man ikke klarer og vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 11. september 2008 #45 Del Skrevet 11. september 2008 Heisann Så hyggelig at du tok turen! Skal ta turen innom deg også! . Jeg har en veldig fin kveld, har vært på jobb helt frem til seint i dag, så var godt å komme hjem. Får besøk i helgen, så har litt å forberede hjemme før den tid. Hadde i grunn ikke forventet noe positiv test, men måtte bare prøve Neste gang jeg tar test nå skal være dersom mensen ikke dukker opp rundt den 22. Ønsker alle der ute en god natt PS!! Er det sånn at det koselig å skrive om LITT andre ting i dagboken enn kun alt som har med prøvingen å gjøre? Greit å få rydda litt og sånn før besøk ja. Det trengs vel egentlig litt her også da men, det får vi ta en annen gang Veldig koselig å skrive om andre ting enn prøvingen, blir jo litt som ellers i livet, man er ikke bare opptatt av en ting hele tiden. Livet går faktisk videre selv om vi er prøver. Dagboka mi går i alle fall ut på mye annet enn prøving Du bestemmer helt selv hva du vil gjøre ut av dagboka di Ha en fin natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 11. september 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 11. september 2008 Litt andre ting enn prøving... Idag har jeg hatt en stressa dag!! Har to jobber, så var først på den ene fra 08:00 - 16:00. Og deretter på den andre fra 16:00 - 20:00. Så var jeg med ei venninne etter det. Føler av og til jeg har lite tid til mannen min, og det er litt dumt i denne perioden. Ikke bare trenger vi hverandre for å prøve , men for å bygge hverandre sterkere, oppmuntre hverandre osv! Skal ikke være så lett i perioder, og høsten er som oftes travel. På den ene jobben min (der jeg jobber 100 % 8-16) er det veldig mye som skjer nå! Mye kurs og konferanser så det er mye å gjøre, men jeg klarer meg fint syns jeg. Skal til utlandet to ganger på to uker nå, så blir jo litt reising også. Ellers får vi besøk av familien til mannen min i helgen, så denne uken har jeg vasket hus og klær og pusset sølvtøy!! . Hehe, neida, ikke akkurat pussa sølvtøy, men har prøvd å gjort det litt koselig her! Imorra er det siste innspurt med vaskin av gult samt baking av ostekake. Gleder meg til de kommer Idag fikk jeg julestemning fordi jeg spiste en mandarin!! Hm, ja... Det var litt utenom, så kommer det sikkert litt mer etterhvert! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 11. september 2008 #47 Del Skrevet 11. september 2008 Gratulerer med prøverdagbok! Så utrolig gøy! Skal følge med deg! Og for all del: i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sungirl Skrevet 12. september 2008 #48 Del Skrevet 12. september 2008 Heisann! Lykke til med prøvingen.. Hvor gammel er du? Bor du sammen med mannen din også har dere sex så sjeldent? Vi er også prøvere, må nok si at vi har sex hver dag uansett hvor slitne vi er.. Man vet jo aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 12. september 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 12. september 2008 Heisann, jeg er 19 år og bor sammen med mannen min. Grunnen til at det har vært så skjeldent nå er fordi han har vært bortreist en stund, og når han kom hjem så skulle jeg på tur. (August / september skifte er sånn typisk fartemåned) men nå har ting roet seg og vi kan kjøre på Har hørt annen hver dag er bra dersom man prøver så det er det vi skal satse på nå fremover Men samtidig ikke gjøre det som en rutine, men fordi vi elsker hverandre å skal lage barn! (FY det er så rart å tenke på!) Heisann! Lykke til med prøvingen.. Hvor gammel er du? Bor du sammen med mannen din også har dere sex så sjeldent? Vi er også prøvere, må nok si at vi har sex hver dag uansett hvor slitne vi er.. Man vet jo aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlebird Skrevet 13. september 2008 #50 Del Skrevet 13. september 2008 Høres ut som dere har det koselig, og du gleder deg til og med til svigers-besøk! Så fint for deg! Skader jo ikke å prøve selv om dere har besøk heller da... foruten dere sover på samme rom.. :gjeiper: Har du testet deg flere ganger da? Jeg har akkurat hatt EL og må vente et par uker.. Spennende å følge med hvordan det går med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. september 2008 #51 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Idag fikk jeg julestemning fordi jeg spiste en mandarin!! Eg har også ete ein del klementiner i det siste. Skikkelig sure og gode, og gir herlig julestemning. Eg har forresten også tjuvstarta på brente mandler... Nam! God søndag! Og god testing framover! Endret 14. september 2008 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 14. september 2008 Forfatter #52 Del Skrevet 14. september 2008 Ble i kveld Høres ut som dere har det koselig, og du gleder deg til og med til svigers-besøk! Så fint for deg! Skader jo ikke å prøve selv om dere har besøk heller da... foruten dere sover på samme rom.. :gjeiper: Har du testet deg flere ganger da? Jeg har akkurat hatt EL og må vente et par uker.. Spennende å følge med hvordan det går med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 15. september 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 15. september 2008 Hei alle sammen!! Helgen er over og en ny uke står for dør! Jeg personlig har klart å blitt syk i løpet av helgen, men sånn er livet? Når det gjelder prøvingen hadde vi litt i går, og ellers går jeg å venter spent på IKM som skal være rundt 22. september. Sjansene for at det klaffer PP1 etter slutt på p-pillen er kanskje liten, men jeg holder motet oppe Enten så har mennesker rundt meg begynt å bruke ENDA mer parfyme om dagen, ikke pusser tennene sine og aldri dusjer lengre, eller så spiller luktesansen min meg et puss! Utenom det har jeg hatt en fin helg med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sungirl Skrevet 15. september 2008 #54 Del Skrevet 15. september 2008 Heisann! Hvordan vet du at IKM er 22.september når du nettopp har sluttet på p-pillene?? :klø: God bedring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 15. september 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 15. september 2008 Det er det jeg regner med, men ikke vet 100 % sikkert. Men antar det siden jeg sluttet på p-pillen 15. august og fikk mensen 22. august. Og hadde antagelig eggeløsning rundt 3. september. :klø: Heisann! Hvordan vet du at IKM er 22.september når du nettopp har sluttet på p-pillene?? :klø: God bedring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sungirl Skrevet 15. september 2008 #56 Del Skrevet 15. september 2008 Okei, jeg sluttet nemlig på p-pillene 16.august, venter fortsatt på at noe skal skje, enten TR eller en eller ... Så lurer jo alltid på hvordan andre har det.. Blir kjekt å følge med deg videre .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 15. september 2008 #57 Del Skrevet 15. september 2008 Har hørt annen hver dag er bra dersom man prøver så det er det vi skal satse på nå fremover Men samtidig ikke gjøre det som en rutine, men fordi vi elsker hverandre å skal lage barn! (FY det er så rart å tenke på!) Så lenge mannen har friske og fine svømmere er det ingen grunn til å holde seg til annenhverdag, om man vil hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 15. september 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 15. september 2008 Skjønner Men jeg er jo ikke sikker på om det stemmer slik jeg tenker, men måtte bare ha et utgangspunkt, så får vi se Er jo kun første PP. Gleder meg til å følge deg og! Okei, jeg sluttet nemlig på p-pillene 16.august, venter fortsatt på at noe skal skje, enten TR eller en eller ... Så lurer jo alltid på hvordan andre har det.. Blir kjekt å følge med deg videre .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 15. september 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 15. september 2008 Hei igjen der ute... En liten "deppa" rapport fra meg... Er ikke i form! Våknet i helgen med rar smak i munn, slapp, vondt i halsen og hodepine... ÆRS!! Orker ikke bli syk nå! Får håpe det går over snart... Hater å ikke være i form!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. september 2008 #60 Del Skrevet 17. september 2008 Kjedelig å vera sjuk! Håpar du er bedre allerede. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå