Gjest Gjest_Mariluu_* Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 hei alle sammen, Lurte på om noen her inne har hørt om/prøvd et helsekostpreparat som heter Barbasco?? Skal visstnok være et preparat som påviker hormonbalansen i kroppen, har lest litt om det på nettet, og det høres jo helt fantastisk ut må jeg si...... Noen som har prøvd?? Mariluu
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 hei alle sammen, Lurte på om noen her inne har hørt om/prøvd et helsekostpreparat som heter Barbasco?? Skal visstnok være et preparat som påviker hormonbalansen i kroppen, har lest litt om det på nettet, og det høres jo helt fantastisk ut må jeg si...... Noen som har prøvd?? Mariluu Dette lurer jeg på også! Noen som vet noe om dette produktet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå