Gå til innhold

er det no galt her ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt fra meg og min kjæreste ble sammen har vi hatt sex hver dag, og opp til flere ganger om dagen. helt i begynnelsen våknet vi også på natten pga at vi hadde lyst på hverandre. med tiden la dette seg, men vi hadde fortsatt sex hver kveld, og mange ganger til dagen.

vi lo litt av dette, men var fornøyde med at begge to hadde like mye lyst :)

men for litt siden begynnte han å snakke om at han ble så sliten dagen derpå når vi gjorde det på kvelden, han begynner klokka 7 på morgenen, og sier han sovner så tungt da, blir vanskeli å stå opp.

så nå har han bestemt at vi ikke har sex på kvelden før vi legger oss lengre.

så spurte jeg han om det var meningen at sex skulle bli en slags "helge ting" ? da sa han at vi kunne gjøre det fredagen, lørdagen og søndagen.

jeg blir så frustrert for jeg likte det godt når vi hadde det hver dag... kall meg syk, men lurer på om noe er galt., har spurt han, men han sier at det ikke er det.

det har seg sånn at 1. september reiser jeg til spania for de neste 4 mnd., jeg gruer meg kjempe mye, men han sier han ikke vil tenke på det...

jeg griner med tanken på ikke å få klemme han, kysse han, eller kjenne lukten av han :(

mens han vil ikke tenke på det, for da blir han som meg, det var de ordene han brukte.

trenger noen råd her, blir litt nervøs, er det noe galt, eller er dette normalt ?

trodde gutter ville ha det så ofte som mulig, det er ikke sånn i vårt forhold lenger ihvertfall...

Håper på svar , kanskje fra noen gutter ? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
trodde gutter ville ha det så ofte som mulig,

Dette er vel en av de mest misforståtte greier med menn. Vi vil ikke nødvendigvis ha det hele tiden. Det er går i perioder, og i begynnelsen av et forhold gjerne mer enn etter en stund.

Men slapp av...dette trenger ikke bety at noe er galt. Virker veldig normalt slik jeg tolker det.

Skrevet

Dette er heeelt normalt. Man kan ikke opprettholde en "tre ganger i døgnet"-rutine resten av livet. Høres ut som om alt er følelsesmessig greit hos ham, altså at han liker deg like godt som alltid. Men man trenger hvile også. Det er en myte at gutter alltid har lyst. Gutter er mennesker de også.

Skrevet

tusen takk for svar.

men syns likevell det er litt merkelig at det plutselig snudde, kunne kanskje forstått det om det gikk gradvis nedover., men det gjorde det ikke.

også fordi vi skal være borte fra hverandre i 4 måneder nå, burde vi ikke benytte sjansene vi har ?

Åh. jeg er veldig frustrert ! :(

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Kanskje det at du skal være borte i 4 mnd har noe med dette å gjøre? At han er lei seg/nedfor, og så går det utover sexlivet.

Skrevet
Kanskje det at du skal være borte i 4 mnd har noe med dette å gjøre? At han er lei seg/nedfor, og så går det utover sexlivet.

ja det kan være, men jeg prøver å nå inn til han, prøver å få han til å si hva han føler, men han sier at han ikke gruer seg noe særlig til jeg reiser, at han ikke pleier å savne før i ettertid...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg synes han høres ut som en fornuftig og normal mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...