Papaya84 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg har begynt på p-pille merket yasminelle for noen mnd siden. Før brukte jeg yasmin, men da jeg fikk problemer med en fot og de var litt redd for at det var blodpropp(Noe det ikke var) tok jeg en p-pille pause. Men siden jeg har store problemer med å få regelmessig mens og desuten har store blødninger ville jeg begynne igjen. Da anbefalte legen yasminelle. Etter jeg begynte med disse har jeg fått en del kviser, noe som ikke har vært et problem før... Tenker derfor at det kommer av p-pillene. Så spørsmålet mitt er egentlig om det er veldig mye mer hormoner i p-pillen Diane i forhold til yasminelle? Har hørt at disse kan hjelpe mot kviser.. Noen erfaringer?
Gjest Grafica Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Diane var veldig gode på huden min! Bare vær obs på at Diane er veldig 50/50 når det gjelder vektøkning. Jeg kjenner vel ti stykker som har gått på dem og halvparten gikk litt opp i vekt, den andre halvparten ikke. Det var ikke snakk om mange kiloene da, maks fem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå