Miew Skrevet 3. juni 2003 #41 Skrevet 3. juni 2003 Jaha, en diskusjon om favorisering inne på kg....hm.. Veeel, det er ikke fullt så svart-hvitt. Det foregår et spill bak kulissene, ja, det vet jeg, det har jeg funnet reelle bevis på. Den beste måten å unngå slike favoriseringsdiskusjoner, er å holde seg unna tråder opprettet av personligheter som ikke er helt troverdige. Å ikke bruke så mye tid og energi på å headhunte enkelte brukere sine skriv for å kunne svare tilbake. På den måten vil oppmerksomheten til slutt dø bort, og det vil ikke bli mer å krangle om. Hvilke personligheter det er, må man finne ut selv. Klart de fleste føler seg temmelig anonym på nettet, men det er man altså ikke. Alt og alle kan spores. Favoriseringen, som man så fint kaller det, er et skuespill. Alle ser det kanskje ikke, selv om det er veldig innlysende...
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #42 Skrevet 3. juni 2003 Favoriseringen, som man så fint kaller det, er et skuespill. Alle ser det kanskje ikke, selv om det er veldig innlysende... Hva mener du? Vet du noe andre ikke vet?
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #43 Skrevet 3. juni 2003 Det foregår et spill bak kulissene, ja, det vet jeg, det har jeg funnet reelle bevis på. Dette også. Hvilke beviser, og på hva? Nyskjerrig..
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #44 Skrevet 3. juni 2003 For noen KG brukere går det litt sport i å finne ut hvem som skjuler seg bak de ulike nickene. Mange bruker også argumentet "jeg vet hvem du er" for å true andre brukere til tauset i redsel for at noen skal legge ut deres fulle navn, hvor de jobber etc. Men hvor mye hold det er i disse påstandene er det vanskelig å si. Noen sier også ting som "jeg vet hva som foregår", "det er mye her som ikke stemmer hvis man bare undersøker litt" og lignende ting men i 9/10 tilfeller er det nok bare noe de sier for å gjøre seg selv interessante. Minnie
Miew Skrevet 3. juni 2003 #45 Skrevet 3. juni 2003 Jeg truer ikke med "jeg vet hvem du er, osv" Hva jeg mener, vil de fleste om ikke så altfor lang tid finne ut. Minnie: jeg truer ikke, jeg påstår ikke. Påstår jeg noe om dette temaet, har jeg saklig dokumentasjon på at det jeg sier er riktig.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #46 Skrevet 3. juni 2003 Kjære vene, du kan da ikke si noe likt og la oss sitte her å lure. Dårlig gjort. Du vet altså noe spesiellt?
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #47 Skrevet 3. juni 2003 Det er veldig mulig skal jeg si deg. Og muligheten er der ettersom en bruker får si hva h#n vil når h#n vil, det være seg i dagbøker eller ordinære tråden - UTEN konsekvenser. Andre brukere blir utestengt ved den minste lyd. Det er favoriseringen som foregår. Lotta, ble ikke denne personen også utestengt? Vedkommende hadde i alle fall en såkalt "pause" fra forumet i tre dager. Kan aldri tenke meg at det ville skjedd frivillig...
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2003 #48 Skrevet 3. juni 2003 Jeg håper dine antakelser stemmer overens med mine, Miew...
Miew Skrevet 3. juni 2003 #49 Skrevet 3. juni 2003 Kverula: det skal du ikke se bort i fra, er flere som har sjekket og funnet ut det samme som meg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #50 Skrevet 3. juni 2003 Jammen så si det da! Ikke rettferdig dette
Silfen Skrevet 3. juni 2003 #51 Skrevet 3. juni 2003 Jeg har ikke sjekket no og er litt vel lost og ikke minst nysgjerrig.
Gjest Emsi Skrevet 3. juni 2003 #52 Skrevet 3. juni 2003 Kjære deg Miew. Har du sagt a får du si b. Nysgjerrigheten tar litt overhånd her.
Miew Skrevet 3. juni 2003 #53 Skrevet 3. juni 2003 Snart, men ikke nå. Diskuter videre det denne tråden handler om, nemlig favorisering inne på kg.
aline Skrevet 4. juni 2003 #54 Skrevet 4. juni 2003 Miev, dersom du ikke kan si noe om det du hinter om, synes jeg faktisk ikke du skal la det ligge her heller. Du legger ut skriv om at du vet noe som vi andre kanskje kommer til å se snart, men du kan ikke si hva hvem eller hvorfor, ikke enda... Jeg vil da regne med at du vet noe vi andre ikke skal vite, og da er det skrekkelig unødvendig å legge ut hint, skal vi ikke vite det så hold kjeft om at det ER noe vi ikke skal vite da!! :-? Jeg vil faktisk gå så langt som til å be deg ta det vekk jeg, fordi du bare skaper rykter og fantasier i manges hjerner, som er utrolig unødvendig! VET du faktisk at det kommer til å skje noe, så vit det alene dersom du ikke kan si noe!
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #55 Skrevet 4. juni 2003 aline: Vi har hatt nok spekulasjoner her inne - har vi ikke? Mayamor
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #56 Skrevet 4. juni 2003 Nok spekulasjoner ? Ja, DET kan man si De fleste spekulerer i det meste, meg forstått.... Er for øvrig svært interessert i det Miew og Kverula har mistanker om. *spent*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå