Gå til innhold

Favorisering?


Joplaya

Anbefalte innlegg

Etter noen tråder ang drittslenging og favorisering - de trådene skjønte jeg heller lite av i grunnen :roll:

I alle fall: Hvordan er det mulig å favorisere enkelte brukere her inne? Vi er jo bare mange mennesker, som i samfunnet forøvrig. Og som i alle samfunnslag blir noen likt av alle, noen blir likt av noen, andre blir likt av andre, noen blir mindre likt av alle som en osv.

Kan ikke skjønne helt hvordan en kan favorisere en enkelt bruker. Ikke har jeg fått med meg hvem de favoriserte er heller, da alt jeg ser er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Det er ikke noe favorisering på KG- det er jo det som er hele poenget. De som føler det slik er gjerne de som tror/vet at de ikke klarer og hevde seg nok ved kun å diskutere og dermed tror at den eneste måten de blir hørt på er ved å hetse, provosere og komme med ufine kommentarer- og i enkelte tilfeller slå seg sammen med andre brukere som føler det samme og dermed i fellesskap føle seg sterkere.

Jeg skal etter beste evne forsøke og unngå disse trådene og innleggene som kun blir laget for å forsøke å få meg til å gå over streken, selv om det betyr at jeg må sitte på min hale enkelte ganger :wink:

Minnie- kan sin elementærpsykologi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Slik jeg oppfatter det, har noen lagt andre for hat her inne. De bruker da vanvittig mye energi på å følge denne personen rundt og finne noe de kan bli fornærmet over eller noe de kan gjøre narr av (skal ikke lete så langt for eksempel på det) eller noe de kan bli forbannet over eller noe de kan gjøre sånn: :roll: over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Kan ikke skjønne helt hvordan en kan favorisere en enkelt bruker. Ikke har jeg fått med meg hvem de favoriserte er heller' date= da alt jeg ser er noe helt annet.

Det er veldig mulig skal jeg si deg. Og muligheten er der ettersom en bruker får si hva h#n vil når h#n vil, det være seg i dagbøker eller ordinære tråden - UTEN konsekvenser. Andre brukere blir utestengt ved den minste lyd. Det er favoriseringen som foregår.

Den som skriker høyest om at favorisering ikke foregår, er brukeren som blir favorisert = lite voksent OG patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Embla S skrev:

Slik jeg oppfatter det, har noen lagt andre for hat her inne. De bruker da vanvittig mye energi på å følge denne personen rundt og finne noe de kan bli fornærmet over eller noe de kan gjøre narr av (skal ikke lete så langt for eksempel på det) eller noe de kan bli forbannet over eller noe de kan gjøre sånn: over.

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal etter beste evne forsøke og unngå disse trådene og innleggene som kun blir laget for å forsøke å få meg til å gå over streken, selv om det betyr at jeg må sitte på min hale enkelte ganger

Tror at akkurat DET vil være effektivt! Man blir jo lei (eller sint..) av å krangle med noen som ikke gidder krangle tilbake. Og etterhvert vil man slutte.

Det vil vel alltid være personligheter vi ikke kommer så godt overens med, det vil også alltid være mennesker vi irriterer oss grønne over, men man trekker seg selv ned på samme nivå dersom man konstant prøver å "ta igjen" med de man ikke liker.

(og det gjelder til "begge sider".)

Å overse det/den har jeg ihvertfall erfaring fra selv, som mer effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mulig skal jeg si deg. Og muligheten er der ettersom en bruker får si hva h#n vil når h#n vil, det være seg i dagbøker eller ordinære tråden - UTEN konsekvenser. Andre brukere blir utestengt ved den minste lyd. Det er favoriseringen som foregår.

Den som skriker høyest om at favorisering ikke foregår, er brukeren som blir favorisert = lite voksent OG patetisk.

Sier du at det er moderatorene som favoriserer?

Sier du at jeg blir favorisert? Jeg mener jo at favorisering ikke foregår, men du mener de som mener det er de som blir favorisert. Er jeg lite voksen og patetisk også nå da? Tror ikke det er det du mener nei, men det er bare for å vise et eksempel på at du kan ta feil i den siste uttalelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn som jeg for eksempel, jeg favoriserer Embla s, men verken hun eller jeg (er litt usikker på om det er den favoriserte eller den som favoriserer som er lite voksen OG patetisk, så jeg tar med begge......) er litt voksne OG patetiske!! ........ :ler:

:ler: .... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg som er her ganske ofte får ikke med meg alt. Har et liv utenfor KG også. Men jeg må si at jeg ikke har fått med meg noe favorisering her på KG. Jeg burde ha fått med meg det, da jeg er her hver dag, ofte korte turer innom flere ganger om dagen. Jeg blir ikke favorisert, og det er jeg glad for.

Men da er vel jeg også Patetisk da :briller:

La oss gå videre, dette er tatt opp før. Nå kan vi konsentrere oss om mer hyggelige og positive saker, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Jeg synes også det er liten grad av favorisering. Og nå skal vi også huske at de som er moderatorer bare er mennesker de også... (Selv om man ikke skulle tro det inneimellom, for de gjør en kjempejobb!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Og sånn som jeg for eksempel, jeg favoriserer Embla s, men verken hun eller jeg (er litt usikker på om det er den favoriserte eller den som favoriserer som er lite voksen OG patetisk, så jeg tar med begge......) er litt voksne OG patetiske!! ........ :ler:

:ler: .... :ler:

:ler:

Aliiiine!

Du kan ikke bare sitte der og favoritisere meg, du må vise det i handling!!! Ergo: sleng hit den chiabattaen, meg vil ha!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Aliiiine!

Du kan ikke bare sitte der og favoritisere meg, du må vise det i handling!!! Ergo: sleng hit den chiabattaen, meg vil ha!!!!! :ler:

Tullejenter!!

hehehhehe

*gumle gumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Aaaanafugia, kom hit!! Hva er det du spiser?! Har du fått chiabatta hos Aline og ikke jeg?! :evil: (huff da, finnes det ingen mellom ting - sånn "små-evil", :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Sier du at det er moderatorene som favoriserer?

Sier du at jeg blir favorisert? Jeg mener jo at favorisering ikke foregår, men du mener de som mener det er de som blir favorisert. Er jeg lite voksen og patetisk også nå da? Tror ikke det er det du mener nei, men det er bare for å vise et eksempel på at du kan ta feil i den siste uttalelsen din.

Du får tolke uttalelsen min som du vil - denne er uansett bygget på mine erfaringer og opplevelser her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ingen tvil om at det blir favorisert her på Kg, noen kan hyle og skrike akkurat som de vil, mens andre blir satt på plass fortere enn F...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

jammen Lott@, hvorfor skulle de velge seg ut deg? Den personen du mener blir favoritisert har da fått ganske mye pepper og bråk fra moderatorenes side også. Det var på nippet at personen ble kastet ut for ikke lenge siden, med en kraftig advarsel hengende over seg.

Mulig jeg er litt naiv, men kan vi ikke være venner alle sammen da?! :D , begrave gammel skit og begynne på nytt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Mulig jeg er litt naiv' date=' men kan vi ikke være venner alle sammen da?! :D , begrave gammel skit og begynne på nytt?![/quote']

Nei, naiv er du overhodet ikke. Men, dersom du fulgte med i tråden "Bekjentgjørelse fra Lott@" så leste du kanskje også at jeg var villig til å inngå kompromiss med den aktuelle brukeren. Dette ble fra h#n kort og konsist avslått med begrunnelsen at h#n ikke inngikk kompromiss med personer hun viste ikke ville holde det de lovet, og at h#n ikke lot seg true til noe.

Så slik "saken" nå ligger så er det ikke meg det kommer an på - og ja, vedkommende er for meg totalt ikke-eksisterende og uinteressant frem til h#n tar skrittet og møter meg på halvveien. Frem til det skjer så vil tonen fra min side være den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen HAR faktisk fått ganske bestemte beskjeder om å skjerpe seg, og etter hva jeg husker, også blitt truet med å kastes ut dersom dette ikke skjer.

Så advarsler og beskjeder blir sendt til flere en kun Lott@ & co (husker ikke hvilke andre som fikk samtidig, derfor jeg skrev Lott@ & co, ikke noe vondt ment!)

Slik jeg oppfatter moderatorene her inne, så oppfatter jeg at de gir like mye beskjeder til alle som "trenger" det, det tåpelige i mine øyne er jo at dere ikke kan oppføre dere slik at det ikke trengs!! Jeg har vært her inne lenge nå, og sett OG vært med i mang en diskusjon, har også vært med å krangla, men det SKAL som regel over streken til før man får advarsel.

Og går man over streken (alle kjenner vel etterhvert reglene her inne?), så må man skylde på seg selv, ikke på favorisering eller annet, fordi man faktisk IKKE VET hva andre personer får av PM fra moderatorer eller andre.

Minnie har ihvertfall blitt like mye slettet og sensurert som noen av dere andre!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...