aline Skrevet 3. juni 2003 #21 Skrevet 3. juni 2003 Aliiiine! Du kan ikke bare sitte der og favoritisere meg, du må vise det i handling!!! Ergo: sleng hit den chiabattaen, meg vil ha!!!!! spist opp!! Men skal se hva jeg kan få gjort....har ett eple, to bananer, en fersken og noen mandler liggende??? (prøver jo å være sunn også....) kaster over en rød doc istedenfor jeg, eneste jeg har igjen etter endt lunsj!!
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #23 Skrevet 3. juni 2003 Og' date=' så er Lott@ på plass igjen ......[/quote'] Ja det likte du nok ikke, lille venn. Jeg har full forståelse for at du misliker det - farlig som jeg er med mine meningers mot Men, du får ta det som en kvinne, med bein i nesen, hodet høyt hevet og rak rygg.
Gjest Missuganda Skrevet 3. juni 2003 #24 Skrevet 3. juni 2003 Skulle bare se om du var lett å trekke opp
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #25 Skrevet 3. juni 2003 *noterer ned hvilken side Missuganda er på* Beklager lille venn, jeg lar meg ikke trekke opp lenger - har gått over til batteri nå - fra Ikea (de er iflg. TV2 hjelper deg best).
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #26 Skrevet 3. juni 2003 Rød Doc *pføy* jeg vil ha det Anafugia fikk!! Du sa du favoriserte meg og nå syns jeg ikke det virker sånn akkurat, hvorfor er det alltid anafugia som skal få *marsjerer sur og trompete ut i solen* Kom og se!! En brun og muskuløs mann med bar overkropp rett utenfor døren min!! Sommer ..... :D
Gjest Missuganda Skrevet 3. juni 2003 #27 Skrevet 3. juni 2003 *noterer ned hvilken side Missuganda er på* Noter at jeg er en sterk individualist med sans for omtanke og rettferdighet :blunke: Beklager lille venn, jeg lar meg ikke trekke opp lenger - har gått over til batteri nå - fra Ikea (de er iflg. TV2 hjelper deg best). Ellers så kan du bruke brukte batteriere
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #28 Skrevet 3. juni 2003 Noter at jeg er en sterk individualist med sans for omtanke og rettferdighet :blunke: Nope, det var ikke det jeg noterte
MarianneE Skrevet 3. juni 2003 #29 Skrevet 3. juni 2003 Er dere ikke lei av og diskutere dette snart? Dere kommer jo ingen vei med det!! Selvom jeg er ganske så enig me det Kreps skriver, så tror jeg ikke det er noe poeng i og hyle seg hese om dette. Moderatorene veit hva vi mener om det..... Og Minnie......er det der elementærpsykologi? Jeg har lest mye psyk. og bare rister på hodet av deg nå.......
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #30 Skrevet 3. juni 2003 Jeg synes ærlig talt at dere er en gjeng med kaklehøner her. Ikke alle, men noen. Noen her er så opptatt av å følge med på alle andre i stedenfor seg selv, at jeg er sikker på det ligger en traumatisk barndom bak, hvor storebror alltid fikk mest brus i glasset sitt. Og flere sukkertøy. Hva hvis hver og en av dere gikk litt i dere selv og tenkte at "kanskje jeg kunne svart litt annnerledes" eller "er dette så viktig at jeg bare må starte en barnehagediskusjon som ender i nehei joho". Skal det virkelig aldri bli slutt på tråder hvor noen ønsker slutt på kranglingen eller hvor en eller annen føler seg så forurettet at man bare må starte en haug med tråder som alle begynner med "siden den andre tråden min ble stengt, så fortsetter jeg her...." Unnskyld meg, men noen av dere er noen skikkelige kjerringer!
Gjest indiangranny Skrevet 3. juni 2003 #31 Skrevet 3. juni 2003 Kom og se!! En brun og muskuløs mann med bar overkropp rett utenfor døren min!! Sommer ..... :D Glaner så øyet blir stort og vått og ser ingen jeg Embla s,du her vel ikke lurt meg nå
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #32 Skrevet 3. juni 2003 Jeg synes ærlig talt at dere er en gjeng med kaklehøner her. Ikke alle, men noen. Noen her er så opptatt av å følge med på alle andre i stedenfor seg selv, at jeg er sikker på det ligger en traumatisk barndom Unnskyld meg, men noen av dere er noen skikkelige kjerringer! Ja den satt gjest......... Kanskje min traumatiske barndom er årsaken til at jeg er den kjerringen jeg er???? Barndommen min bestod av en alkoholisert forelder, selvmordsforsøk hos en forelder, incest, voldtekt, psykisk mishandling og narkotikamisbruk. Takk for at du minnet meg på årsaken til hvorfor jeg er som jeg er :evil: Et godt råd til deg gjest - tenk deg om FØR du lirer av deg noe slikt neste gang - husk at du har ingen garantier for hva som faktisk skjuler seg av tragedier bak nickene her inne :fy:
aline Skrevet 3. juni 2003 #33 Skrevet 3. juni 2003 Rød Doc *pføy* jeg vil ha det Anafugia fikk!! Du sa du favoriserte meg og nå syns jeg ikke det virker sånn akkurat, hvorfor er det alltid anafugia som skal få *marsjerer sur og trompete ut i solen* Kom og se!! En brun og muskuløs mann med bar overkropp rett utenfor døren min!! Sommer ..... :D JEG VIL ÅÅÅÅ HAAA!!! meg vil ha!! brun og muskuløs mann med bar overkropp vil jeg også ha, ikke utenfor døra men INNE på kontoret mitt!! jaaaaaaaaaaaaaaaa!! Du skal få all verdens rekeciabattaer da altså Embla s!!! loooooover!!! og is og, og klem og!! Dessuten fikk ikke Anafugia noe, men det var HELT SIKKERT ho som tok isen min i frysern mens jeg spiste lunsjen min!!! Det var nok DET ho kosa seg med!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #34 Skrevet 3. juni 2003 Jeg beklager selvsagt den, Lott@, virkelig. Men du må da også lese alt, ikke bare sitere og plukke ting ut av sin sammenheng. Dessuten er IKKE en traumatisk barndom unnskyldning for dårlig oppførsel i voksen alder, nå må du se ting i litt sammenheng da. Dessuten virker det som du klarer deg rimelig bra, og har vel heller ikke noe ønske om at alle skal gå på tå rundt deg til enhver tid? Ikke at jeg sier du har oppført deg dårlig, men jeg blir bare så inderlig drittlei av denne kranglingen og hakkingen på hverandre hele tiden! Er det mulig!?!?!?! Og dette gjelder ikke bare deg, Lott@, men en haug med andre her inne også.
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #35 Skrevet 3. juni 2003 *tørker tårene og snyter meg i ermet* ok da, *smiler gjennom tårer* Så fikk vel ikke Anafugia noe da. (gleder meg til vi skal spise is, Aline)!!
Joplaya Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #36 Skrevet 3. juni 2003 Delte meninger... Jeg favoriserer meg selv jeg, på tide med en egotripp
aline Skrevet 3. juni 2003 #37 Skrevet 3. juni 2003 (is og brune muskelmenn med bar overkropp!!! Burde skaffet noen av dem også!!) (Lasse, kan du hjelpe oss her?) (og Dorian) (brune dere litt å komme med bar overkropp på den 13.?)
MarianneE Skrevet 3. juni 2003 #39 Skrevet 3. juni 2003 Jeg synes ærlig talt at dere er en gjeng med kaklehøner her. Ikke alle, men noen. Noen her er så opptatt av å følge med på alle andre i stedenfor seg selv, at jeg er sikker på det ligger en traumatisk barndom bak, hvor storebror alltid fikk mest brus i glasset sitt. Og flere sukkertøy. Hva hvis hver og en av dere gikk litt i dere selv og tenkte at "kanskje jeg kunne svart litt annnerledes" eller "er dette så viktig at jeg bare må starte en barnehagediskusjon som ender i nehei joho". Skal det virkelig aldri bli slutt på tråder hvor noen ønsker slutt på kranglingen eller hvor en eller annen føler seg så forurettet at man bare må starte en haug med tråder som alle begynner med "siden den andre tråden min ble stengt, så fortsetter jeg her...." Unnskyld meg, men noen av dere er noen skikkelige kjerringer! Say no more........ :oops:
Ugla Skrevet 3. juni 2003 #40 Skrevet 3. juni 2003 Unnskyld meg, men noen av dere er noen skikkelige kjerringer! Ehh.... :oops: Jeg har tenkt mere; "barnehage" / "fjortis-gjeng"... :oops: Så forskjelli kan vi tenke! Men er det ikke det som gjør KG så "fargerikt" da? At vi er forskjellige, mener jeg! Det hadde blitt kjedelig her, dersom alle var enige, og tenkte / mente det samme. Men - vi er da voksne mennesker! Da får vi oppføre oss som det! Det er noe som heter "folkeskikk" og "god takt og tone"! La oss ikke glefse og slenge dritt til hverandre, selv om vi ikke er enige! Det går ann å si det på en litt høflig og respektabel måte! Eller...? La oss forsøke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå