Gregers Skrevet 20. august 2008 #1 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg får aldri melding uten selv å ha sendt først! Disse får jeg riktignok positiv tilbakemelding på, men nå føler jeg at det er hennes ball. Hva tror dere dette er for noe, jenter? Er dette en set-up for å finne ut om jeg er "desperat"? For bakgrunnsinformasjon, se min forrige tråd her på singelforumet "Gregers tok storeslemmen i går". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg får aldri melding uten selv å ha sendt først! Disse får jeg riktignok positiv tilbakemelding på, men nå føler jeg at det er hennes ball. Hva tror dere dette er for noe, jenter? Er dette en set-up for å finne ut om jeg er "desperat"? For bakgrunnsinformasjon, se min forrige tråd her på singelforumet "Gregers tok storeslemmen i går". I slike situasjoner er det bare å kjøre all slags "The-Game-taktikker"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Del Skrevet 20. august 2008 I slike situasjoner er det bare å kjøre all slags "The-Game-taktikker"... Oh yes indeed! Følg en kvasiposykolgisk bok, og du er sikret evig lykke og kjærlighet. Amen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg får aldri melding uten selv å ha sendt først! Når man ser hvordan du fremstiller deg selv, og ikke minst ditt kvinnesyn, er det ikke rart at kvinner ikke tar initiativet til å komunisere med deg. Usympatiske menn må være gode skuespillere for å knytte til seg mennesker, så du må kanskje øve litt på skuespillertalentene dine? Antagelivis bruker de deg kun som ego-boost, siden du er så easy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowgirl22 Skrevet 21. august 2008 #5 Del Skrevet 21. august 2008 Hvor ofte skriver du meldinger til henne? Nå har det seg sånn at jeg er litt i andre enden av det du beskriver. Har noe "på gang" med en fyr og han er veldig flink til å skrive oppmuntrende meldinger til meg. Det er somregel alltid han som skriver først. Grunnen til at jeg ikke skriver først så ofte er fordi han skriver til meg ganske ofte og at jeg ikke får tid til å savne det lenge nok før en ny melding tikker inn. Jeg er også veldig sikker på hvor jeg har han og hvor godt han liker meg. Hvis det derimot går litt tid der jeg ikke hører noe, skriver jeg.. Vil råde deg til å ha et lite opphold, spille litt "hard to get". Se hva som skjer.. Er hun interessert vil hun nok la deg høre fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, nå har det seg slik at vi har vel sånn halvveis avtalt å møtes igjen på lørdag. Har ikke latt høre fra meg på et par dager nå, og tenker å holde tyst til vel utpå morgendagen. Siden jeg tror hun ser for seg at det skal skje i mitt regi, må jeg vel bare regne med at jeg atter en gang skal være den kontaktsøkende. Men det hadde vært så utrolig fint å få en oppmuntring underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #7 Del Skrevet 21. august 2008 Hvis det bare er halvveis, foreslår jeg at du dropper det med mindre hun tar kontakt. Det har ikke noe med kvasipsykologi å gjøre. Ting skal gå begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #8 Del Skrevet 21. august 2008 Du får tåle å jakte litt på henne når du er mann. Er det ikke bare bra at hun er litt "hard to get"? Det viser at hun ikke tar hva som helst. Skjerp jaktinstinktene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2008 #9 Del Skrevet 21. august 2008 Vær konkret er nå mitt råd. Si fra at du liker henne men ikke mas på henne, så finner du fort ut hvor du står. Tror det er greit om du lar det gå litt tid imellom meldingene og lar henne kjenne på om hun savner deg og initiativet ditt, men skal du ut med henne på lørdag så finner du jo ut om hun er interessert eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2008 #10 Del Skrevet 21. august 2008 Forresten klarer jeg ikke å dy meg, men må undre på om den selvbeskrevne teknikken din fungerte for deg?? Jfr dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #11 Del Skrevet 21. august 2008 Forresten klarer jeg ikke å dy meg, men må undre på om den selvbeskrevne teknikken din fungerte for deg?? Jfr dette Kanskje derfor hun holder litt tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2008 #12 Del Skrevet 21. august 2008 Mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 21. august 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 21. august 2008 Forresten klarer jeg ikke å dy meg, men må undre på om den selvbeskrevne teknikken din. ------------------------------------------------------------------------------------------- Da må jeg spørre hvilken teknikk det er du henviser til? Har aldri gjort noen forsøk på å skryte på meg som den lærde kjærlighetsmann her inne. Sex og kjærlighet er noe som slettes ikke trenger å høre sammen, nemlig. Jeg har vært singel i over 3 år, men det er ikke dermed sagt at mr. johnson har krøpet inn i sneglehuset av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. august 2008 #14 Del Skrevet 21. august 2008 Tror hun snakker om den teknikken du har omtalt angående dine svært mye omtalte ONS, og pirking i rumpehullet for å få pule det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. august 2008 #15 Del Skrevet 21. august 2008 ..men det er ikke dermed sagt at mr. johnson har krøpet inn i sneglehuset av den grunn. Haha, herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. august 2008 #16 Del Skrevet 22. august 2008 Da må jeg spørre hvilken teknikk det er du henviser til? Har aldri gjort noen forsøk på å skryte på meg som den lærde kjærlighetsmann her inne. Sex og kjærlighet er noe som slettes ikke trenger å høre sammen, nemlig. Jeg har vært singel i over 3 år, men det er ikke dermed sagt at mr. johnson har krøpet inn i sneglehuset av den grunn. Øh, nå mente jeg vel absolutt ikke å si at du fremsto som den lærde kjærlighetsmann, men jeg lurte på om din teori om at jenter som godtok en finger i rumpa takket ja til analsex - jfr lenken jeg la ved til tråden du skrev. Litt treg eller *ert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 22. august 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 22. august 2008 Øh, nå mente jeg vel absolutt ikke å si at du fremsto som den lærde kjærlighetsmann, men jeg lurte på om din teori om at jenter som godtok en finger i rumpa takket ja til analsex - jfr lenken jeg la ved til tråden du skrev. ------------------------------------------------------------------------------------------ Ja, nå så jeg det. Er fersk her inne, så denslags biter jeg meg ikke lett merke i foreløpig. Jeg har respekt for at du trenger onanerings-materiale, men som gentleman, ønsker jeg ikke å kommentere enkelttilfeller ytterligere. Du får derfor oppsøke andre kilder enn meg. Men la det være sagt at vi analfresere har følelser vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #18 Del Skrevet 22. august 2008 Du får tåle å jakte litt på henne når du er mann. Er det ikke bare bra at hun er litt "hard to get"? Det viser at hun ikke tar hva som helst. Skjerp jaktinstinktene dine. Her lever vi i en illusjon av steinalderen forstår jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 22. august 2008 #19 Del Skrevet 22. august 2008 Men la det være sagt at vi analfresere har følelser vi også. Haaaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #20 Del Skrevet 22. august 2008 Her lever vi i en illusjon av steinalderen forstår jeg? Du kan bare le. Men din latter visker dessverre ikke ut det faktum at menneskets vesen og natur er slik at mannen jakter og kvinnen blir jaktet på - selv i SV-landet Norge i 2008. Som kvinne må jeg si at jeg er glad for at naturen er innrettet slik. Selvb om norske menn er innadvendte og sjenerte og har lav selvtillit vet hvertfall menn på verdensbasis at de er jegerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå