Gregers Skrevet 15. august 2008 #1 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Hver gang jeg har sex, prøver jeg å få pult analt. Føler at samleiet ikke er fullbyrdet uten. Siden jeg bytter seksualpartnere ofte, må jeg alltid prøve meg forsiktig frem for å teste grensene for hver nye dame. Erfaringsmessig er det de som liker å ha fingeren i rompehullet, som også liker å ha min pomp og prakt der bak. Jeg ønsker med dette tilbakemelding på min hypotese, slik at jeg evt. med sikkerhet kan spørre om analsex neste gang jeg får inn fingeren. Jeg skammer meg nemlig stort når jeg må moderere mine lyster i senga. Endret 15. august 2008 av Gregers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg liker litt fingring i rumpa/rumpesprekk men ønsker likevel ikke analt. Jeg var av det intryk at analt ofte ikke var vanlig med tilfeldige partnere fordi man da ofte ikke er like trygg på partneren og dermed ikke stoler på at han skal være forsiktig nok og ta seg tid nok. Men det er godt mulig jeg tar feil her. Man skal uansett ikke skamme seg for sine lyster selv om partneren ikke foretrekker det samme. Dersom emnet introduseres på en annen måte enn at man bare prøver seg frem slik at hun må nøtt å si nei, men heller sonderer terenget litt mer muntlkig først kan du kanskje unngå situasjoner hvor du blir dirrekte avvist og føler skam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 15. august 2008 #3 Del Skrevet 15. august 2008 Hver gang jeg har sex, prøver jeg å få pult analt. Føler at samleiet ikke er fullbyrdet uten. Siden jeg bytter seksualpartnere ofte, må jeg alltid prøve meg forsiktig frem for å teste grensene for hver nye dame. Erfaringsmessig er det de som liker å ha fingeren i rompehullet, som også liker å ha min pomp og prakt der bak. Jeg ønsker med dette tilbakemelding på min hypotese, slik at jeg evt. med sikkerhet kan spørre om analsex neste gang jeg får inn fingeren. Jeg skammer meg nemlig stort når jeg må moderere mine lyster i senga. Jeg ble omtrent voldtatt i toern av en fyr jeg nettopp hadde møtt. Han trodde at jeg var vant med analsex, men jeg var altså "jomfru". Fikk helt sjokk og skulle til å skrike ut, men så fant jeg ut at det var kjempedigg! Man lærer så lenge man lever... Men jeg tror nok at du fortsatt må spørre. Mange har meninger om hva som passer hvor, så selv om de liker en finger så kan det være tabu med noe mer. Kjedelig, men sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 18. august 2008 #4 Del Skrevet 18. august 2008 Det er ikke sikkert det er så lurt å ha analsex med flest mulig partnere når man bytter ofte. Sannsynligheten for skumle sykdommer øker. Bruk kondom. Ellers er vel analsex det er greit å avklare før man stikker den inn. Også kvinner som elsker analsex er ofte såpass følsomme at de gjerne vil være med å bestemme tempoet ved inntrengning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå