-Englefjes- Skrevet 29. oktober 2009 #1961 Skrevet 29. oktober 2009 Hver dag på denne tiden av dagen begynner jeg for alvor å miste taket på konsentrasjonen. Jeg føler meg som en gullfisk jeg - klarer jo for pokker ikek å samle meg sammen og gjøre meg ferdig med det jeg driver med, men surfer og vaser og skravler og diller Jeg gjør det generelt ganske mye for tiden, jeg.
Suzy Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1962 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er helt håpløs... Gruer meg til neste uke for da skal jeg sitter her på kveldsvakt og da kommer jeg garantert til å skli helt ut.
Gjest svanungen Skrevet 29. oktober 2009 #1963 Skrevet 29. oktober 2009 Hver dag på denne tiden av dagen begynner jeg for alvor å miste taket på konsentrasjonen. Jeg føler meg som en gullfisk jeg - klarer jo for pokker ikek å samle meg sammen og gjøre meg ferdig med det jeg driver med, men surfer og vaser og skravler og diller Konsentrasjon? Hva er det? Også klokka 14 da gitt
Suzy Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1964 Skrevet 29. oktober 2009 14.00 - det magiske klokkeslettet!
Suzy Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1966 Skrevet 29. oktober 2009 Det er litt spooky da.. Litt lissom...
Suzy Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1967 Skrevet 29. oktober 2009 Bilen min er ferdig og ettersom jeg må innom minibanken og ta ut penger kan jeg vel gå litt før tre vel? Eller..? Ja det kan jeg Og kvelden egnes til oppussing av selvet. Ikke noe takmaling i dag
Gjest svanungen Skrevet 29. oktober 2009 #1968 Skrevet 29. oktober 2009 Oppussing av selvet trengs av og til det også! Her er planen litt oppussing av leggene nå, der er det et desperat behov Ingen trening altså
Suzy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1970 Skrevet 30. oktober 2009 Det går mot side 100 her! Og der du oppe klokka "ittno" og opplyser om?! Men joda - du har rett. God morgen. Plassert med og tastatur, nokså klar for dagen. Våknet med et rykk i dag tidlig etter en merkelig marerittaktig drøm om at jeg skyldte søstera til venninna mi penger og fikk greie på dette via en advokat som plutselig ringte fra syden et eller annet sted - og bakgrunnen for dette var at jeg hadde lagt inn noe isolasjon i en av veggene hos denne søsteren og gjort det feil så det hadde blitt en kuldebro... Herre.. Hvor får hodet mitt det fra Men det var faktisk litt ekkelt, for jeg kunne ikke skjønne hva det var jeg hadde gjort galt og plutselig skyldte jeg masse penger og hadde denne familien jeg egentlig kjente på nakken osv.. Vond grunnfølelse i den drømmen. MEN det er fredag Og når jeg komemr hjem fra jobben i dag så venter kjæresten på meg hjemme :rødme: I vasken står det klippfisk og vanner seg ut og i kveld skal jeg lage bacalao og jeg skal svinge innom Polet og hente en flaske vin til før jeg drar hjem. Og i går klarte jeg å motstå fristelsen til å spise resten av isen i fryseren og jeg er på to-tallet på vekta nå. Jevnt og trutt, sjøl om jeg skal ha mens. I går ble det en virkelig herlig yogatime - den var hard! Instruktøren tråkket på låret mitt og vred meg rundt så jeg ropte rett ut Men det hjalp gitt. Jeg kom lenger rundt og gjorde det mer rett. Merker helt klart at jeg blir mjukere og sterkere og at det å gjøre øvelsene riktig er mer naturlig for meg. Jeg er veldig glad jeg fant denne treningsformen altså! Så var det hjem til full oppussing av selvet. Dusj, skrubb, epilering og ståk til jeg nesten var svett igjen. Skravlet nesten en time med ei venninne på telefonen og så på Bones på tv, før jeg skravlet med kjæresten og kravlet i seng. Og i dag er jeg ufokusert alt fra start, merker jeg, men gleder meg veldig til kjæresten i dag
Gjest svanungen Skrevet 30. oktober 2009 #1971 Skrevet 30. oktober 2009 God morgen! Flink du er som holder deg på 2-tallet! Jeg er imponert! Jeg har stabilisert meg på 1-tallet... Ikke helt fornøyd med det, ville gjerne heller sett en 0, men men. Får satse på at det hjelper bare jeg kommer igang med trening igjen, og får litt bedre rutiner. Hadde en skikkelig effektiv ettermiddag i går, og fikk gjort masse i leiligheten i tillegg til epilering etc. Deilig! Kom meg tidlig i seng også, og følte (føler??) meg våken idag. Herlig! Fredag!!!
-Englefjes- Skrevet 30. oktober 2009 #1972 Skrevet 30. oktober 2009 FREDAG! Så herlig at du har kommet deg ned så stabilt på 2-tallet. Hvor mye har du gått ned nå? Jeg samler inspirasjon til Den Store Slankingen jeg kommer til å ha om en stund. Bacalao! Det er godt, det. Nam! Håper du får en knallhelg sammen med kjæresten, med masse kos og andre ting du trenger.
Suzy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1973 Skrevet 30. oktober 2009 Morsomt - jeg har vært og tatt bilde av barn og unges kommunestyre og det er like gøy hvert år hvor store ungene til folk jeg kjenenr har blitt. Og hvor like enkelte er mor og far Sjokkerte forresten yogainstruktøren min i går innenfor samme felt. Vi kjenner hverandre fra helt tilbake til ungdomsskolen, tror jeg, også ble det noe løst snakk og jeg nevnte at datteren er borte i vinter og han ble helt. HÆH!? Hvor gammel er hun?? TULLER DU!? Sånn er det alltid. Tiden flyr fra oss altså!
Suzy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1974 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Så herlig at du har kommet deg ned så stabilt på 2-tallet. Hvor mye har du gått ned nå? Jeg samler inspirasjon til Den Store Slankingen jeg kommer til å ha om en stund. Nå har jeg gått ned nesten seks kilo - hvis vi sier jeg gikk fra helt 8-tall (rundet opp 200 gram) og nå er på 2-tallet (og varirerer mellom ,9-og ,2.. ) jeg er veldig fornøys og nesten litt forbløffet. har syntes det har gått veldig sakte på ett vis, men når jeg tenker på det så var jeg altså på øverste vekt den 18. august Og da har det egentlig gått ganske fort altså :overrasket. Vurderer å forsøke meg litt ned på ti-tall etterhvert, men er usikker på om jeg skal. Tror det muligens blir veldig slitsomt å holde seg der (og komme seg dit), men den store nullen er jo målet nå. Og det begynenr jeg virkelig å få tro på at jeg skal klare altså! Bacalao! Fredag! Kjæreste! To-tall! Endret 30. oktober 2009 av Suzy
Gjest svanungen Skrevet 30. oktober 2009 #1975 Skrevet 30. oktober 2009 Bacalao! Fredag! Kjæreste! To-tall! Herlig!!
-Englefjes- Skrevet 30. oktober 2009 #1976 Skrevet 30. oktober 2009 Vurderer å forsøke meg litt ned på ti-tall etterhvert, men er usikker på om jeg skal. Tror det muligens blir veldig slitsomt å holde seg der (og komme seg dit), men den store nullen er jo målet nå. Og det begynenr jeg virkelig å få tro på at jeg skal klare altså! Jeg ser snart nullen i andre enden av vektskalaen ifht deg.
Suzy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1977 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ser snart nullen i andre enden av vektskalaen ifht deg. Du har da en grunn! Da jeg ble gravid veide jeg utrolig 62 kilo (jeg må da ha vært tynn ) og endte på 78 kg før snuppa kom. Og akkurat det siste har skremt meg endel for nå i tredveåra mine har jeg jo veid 78 kilo flere ganger UTEN å være gravid. Ih Det er ikke akkrurat en selvtillitsboost da...
-Englefjes- Skrevet 30. oktober 2009 #1978 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg veide 62 kg for noen år siden, og da var jeg TYNN, men veldig lite muskuløs til å være meg. Litt sånn tynnfeit. Nå har jeg matchvekt på 75-76 kg, gitt den samme muskelmassen som jeg hadde før jeg ble gravid. Kanskje jeg passerer 0,1 tonn i løpet av svangerskapet?
Suzy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1979 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg veide 62 kg for noen år siden, og da var jeg TYNN, men veldig lite muskuløs til å være meg. Litt sånn tynnfeit. Nå har jeg matchvekt på 75-76 kg, gitt den samme muskelmassen som jeg hadde før jeg ble gravid. Kanskje jeg passerer 0,1 tonn i løpet av svangerskapet? Det er en ganske sprø tanke Det hører jo med til historien om mine 62 kilo at jeg var 19 år og fullstendig utrent, så jeg har antagelig en betraktelig større andel muskelmasse nå enn jeg hadde da, for å si det sånn Tror idealvekta mi er på ca 67-68 egentlig, men vanskelig å si for jeg har ikke vært så lett siden jeg begynte å trene. Tynnfeit.. festlig uttrykk Endret 30. oktober 2009 av Suzy
LilleBille Skrevet 30. oktober 2009 #1980 Skrevet 30. oktober 2009 Tror idealvekta mi er på ca 67-68 egentlig, men vanskelig å si for jeg har ikke vært så lett siden jeg begynte å trene. Sikker på at den ikke er ideell bare i hodet ditt da. Du er da så slank og flott (fikk bare ikke sagt det til deg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå