Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Det er helt klassisk mannegreier selvsagt og selv om det frustrerer meg så vet jeg egentlig bedre enn å kjøre meg opp. Jeg skulle ønske det var mulig å snakke med ham om ting på et slikt plan, men det er det sjelden. Han skal løse eller trøste i form av det ordner seg nok - som er omtrent det huleste og teiteste noen kan si til meg :ler:

Har egentlig bare vært borti ett mannfolk som det er mulig å lufte hodet til på sammen måte som ei venninne og vi to har en kommunikasjon som går utenpå det aller meste uansett, så det teller nesten ikke. Jeg vet jo av erfaring at det er like greit å snakke med ei venninne for innspill, hodeluft osv, så sparer jeg meg frustrasjon og får tilbakemeldinger jeg kan bruke til noe.

Ja, ja. Han mener det i allefall godt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen
Ja, ja. Han mener det i allefall godt da.

:jepp:

Og det er nok det vi må ha i bakhånd til syvende og sist. De mener det bare godt! (selv om det blir så inderlig feil...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må jo tenke sånn - jeg har egntlig levd lenge nok i verden til å vite hvordan sånt henger i hop :ler:

Åh så ufokusert igjen i dag... Jeg lengter alt til at jobbdagen er slutt og det er om to timer. Nesten flaut altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime igjen nå.

Forresten sa en kollega til meg at nå kunne jeg godt slutte å slanke meg for nå så jeg sylslank ut. Håh... :sjenert: Jeg blir så glad av sånt altså.

Og da må jeg på HM for å kjøpe ullgenser. Kanskje sjokkrosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Herlig! Så godt med sånne kommentarer av og til!

Fikk en positiv og hyggelig kommentar i dag jeg også, det varmer!

Kose deg med ullgensershopping og solarium! Høres ut som en bra ettermiddag (hva skjedde med maling, rydding og husarbeid? :fnise: Høres forresten mye bedre ut med shopping og solarium...)

10 min igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft - man kan jo gjøre litt av alt, hvilket i mitt tilfelle betydde at jeg dro på HM og kjøpte meg sjokkrosa ullgenser og grå, tynn ulljakke - veldig lekkert - hoppet over solarium, dro hjem spiste megamiddag, malte taket på det nye soverommet, strippet vekk gulvteppet på det samme rommet, bar ut søppel, ryddet inn i tørkerom og vaskerom, støvsugde hele huset og tilslutt landet her i sofaen - ja og vasket to maskiner med klær så klart :nigo:

Nå er jeg faktisk litt sliten kjenner jeg, men rimelig fornøyd med innsatsen.

Men det taket var fryktelig ille og jeg er redd jeg ikke greier å få det bra på egenhånd, så jeg skal høre med kjæresten om han gidder ta det et strøk til i helga. Da blir det i det minste skikkelig pent. Hater takmaling og får det aldri pent heller :snurt:

Må få ham til å kikke på veggene der nede også og se hva som må gjøres for å få dem pene. Det er sponplater som er tapetsert på, men platene har selvsagt beveget seg og dermed er det sprekker mellom alle platene. Bør finne på et eller annet som får tettet dem og som tåler litt bevegelse, for platene rører seg jo. Skal bare ha tapet på en vegg og male resten, så jeg håper det lar seg gjøre. Vil at dette rommet skal bli fint. Helst helt perfekt :sjenert:

Litt KG-surf nå også er det bare sofa resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så driftig og flink! Full av beundring og inspirasjon for at du gyver løs etter en lang dag på jobb! :)

Trist at du ikke ser noen annen løsning enn helgekjæreste, ikke alt det finnes noen optimal quick-fix-løsning på, men håper du finner en levelig ordning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Bøyer meg i støvet, og hyller supereffektiveSuzy! Snakk om å få unna masse på en ettermiddag! Jeg var ikke like flink... Oppdatering av GPS'en (tok drøye 3 timer, men stod jo for det meste for seg selv), to maskiner klesvask, litt rydding på kjøkkenet, og masse sofatid :fnise: Men godt det også! Følte meg litt rastløs i går, og ganske klar for å komme meg på trening. Men klarte å holde igjen. Våkner stort sett med murrende hodepine om morgenen, og dagen i dag var intet unntak. Er nok bihulene som har tettet seg til i løpet av natten. Kommer seg heldigvis nå! Leker fremdeles med tanken på en liten tur på trening senere, men skal se det ann utover dagen. Tror det skulle gått greit. Ingen planer om spinningtime eller noe, bare en rolig økt for meg selv på en sykkel. Vi får se!

Ha en finfin torsdag, Suzy! Snart helg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hey!

Her er jeg i ny ulljakke - deilig og varm :nigo:

Kosemose! Veldig hyggelig når du stikker innom - veldig:)

Og takk for ros. Jeg syns vel ikke sjøl jeg er så driftig. Jeg får nok ting gjort, men syns aldri jeg får gjort så mye som jeg hadde håpet på. Vinterens store prosjekt er helt klart dette soverommet. Jeg syns jo det er så morsomt å fornye også klarer jeg nesten ikke vente på å se hva hun vil syns om at alt står ferdig for henne :rødme:

Takk Svanungen også. Som sagt kunne det vært bedre. Ga meg halv åtte og da var det strengt tatt endel igjen jeg kunne ha gjort, men.. næh. Lurer på om bodorganisering og oppussing kommer til å bli prosjektet etter jul. Har to store boder i kjelleren som rommer mye, men som bare er litt uorganiserte akkurat nå. Det hadde vært kjekt å få malt vegger hvite der inne også f.eks, slik at det blir litt lysere, samt å rydde gjennom alt som står der slik at jeg ikke nødvendigvis lagrer alt mellom himmel og jord, men får kastet litt. Vurderer å gi bort endel barnebøker som jeg har lagret til en barnehage i nærheten. Den er helt ny og jeg vet den samler for å få et bibliotek og jeg har masse bøker i pappesker. Det er endel jeg kan tenke meg å beholde selvsagt, men det er jo ikke nødvendig å ha full kjeller heller. Særlig ikke når man ikke får vist fram alt.

MEN nok om mine puslerier!

På plass på jobb. Har levert bilen på vask og dekkskift til morran og gleder meg til å hente ren og pen bil etter jobb. Herlig! Føler meg litt ekstravagant som betaler for slikt, men samtidig så blir det gjort og det er deilig å slippe sjøl. Vaske bil er kjett og den trenger litt omsorg før vinteren setter inn altså!

I dag blir det yoga og etterpå har jeg planer om å pusse fjøra litt :nigo: Blir skrubb og puss og plukk og napp, så jeg er pen og polert på alle kanter. Gleder meg til kjæresten kommer i morgen. Han slutter tidlig på jobb og har lovt meg naken mann klar til fri benyttelse når jeg kommer fra jobb fredag :lur: Gleder meg :sjarmor:

I helga skal jeg på firmasfest, men han kommer opp likevel og venter hjemme mens jeg er på party. Må finne ut hva jeg skal ha på meg også forresten :roll:

Ganske våken i dag.. :klø:

Men :kaffekopp: er godt likevel.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ekstremt imponert over arbeidsiveren! :dåne:

Plukk og skrubb og napp er noe som skulle vært gjort her i gården også. Vinterpelsen begynner visst å dukke frem. :fnise:

Ha en fin dag, Suzy! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukk, skrubb og napp trengs her også! Desperat... Men hvilket tiltak det er... Spesielt disse leggene :sukk:

For ikke å snakke om bikinilinja. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg er nok litt vel opptatt av hårfjerning, tror jeg. :sjenert:

Høh! I så fall er jeg det og. Jeg er bikiniklar året rundt (og da snakker jeg KUN om hårmengden vel og merke :overrasket:). Epilatoren er min aller beste venn og den bruker jeg på bein og under armer og til nød på bikinilinja (men det er vondt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Epilator er genialt ja!

Armhuler og legger går greit, men bikinilinja? Har prøvd litt, men det var sannelig ikke bare bare... Problemet mitt i de områdene er at jeg får inngrodde hår med en gang, og masse byller og nupper. Ser helt katastrofalt ut, og føles ikke videre godt heller... Prøver å overbevise meg om at det da er bedre at det gror litt... Under en viss kontroll :fnise: Men da med høvel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett for å få inngrodde hår langs bikinilinja jeg og, men jeg pleier strengt tatt å vokse på salong og nappe vekk inngrodde med pinsett. Nå har jeg ikke vært på salong på en stund gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh! I så fall er jeg det og. Jeg er bikiniklar året rundt (og da snakker jeg KUN om hårmengden vel og merke :overrasket:). Epilatoren er min aller beste venn og den bruker jeg på bein og under armer og til nød på bikinilinja (men det er vondt).

Jeg bruker epilator til det samme. Inkludert bikinilinja. Blir noen inngrodde hår her og der, men jeg klarer stort sett å holde det greit i sjakk med skrubbings og bruk av desinifiserende middel etterpå.

Kunne egentlig tenkt meg å unne meg en skikkelig vokserunde til våren, men jeg kjenner jeg faktisk synes det er ekkelt å 1) la hårene gro så mye ut (jeg har mørke hår), og 2) vise meg frem fpr hårfjerningsdamen med full pels. :sjenert:

Jeg kommer jo ikke til å se bikinilinja mi en gang til våren... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jo ikke til å se bikinilinja mi en gang til våren... :overrasket:

:skratte:

Fantastisk! Nei selvsagt gjør du ikke det :fnise:

Jeg har funnet ut at det er betraktelig lettere å bruke epilatorene jevnt og trutt (et par ganger i uka altså) enn å ta store ruff når alt har grodd ut. Slurver litt med bikinilinja, men går som sagt på salong av og til og tar det ved roten (pun intended :sjarmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag på denne tiden av dagen begynner jeg for alvor å miste taket på konsentrasjonen. Jeg føler meg som en gullfisk jeg - klarer jo for pokker ikek å samle meg sammen og gjøre meg ferdig med det jeg driver med, men surfer og vaser og skravler og diller :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...