Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Jeg og! Jeg har vel stort sett alltid vært sammen med menn som er endel elsre enn meg og syns grått hår er sjukt sexy... :sjenert:

Mannen lurte på om jeg syntes han birde farge håret, siden han har litt grått hår på sidene. Gå'kke an det! Grått hår på kjekke menn er hot. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også en tendens til å være tiltrukket av de som er litt eldre fremfor menn som er yngre enn meg... Stor sett innenfor +10 år da :)

Der har jeg vel overdrevet litt kan man si... Har hatt en kjæreste som var 32 år eldre, og i allefall fire-fem andre som var melleom tjue og tjetre år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen lurte på om jeg syntes han birde farge håret, siden han har litt grått hår på sidene. Gå'kke an det! Grått hår på kjekke menn er hot. :sikle:

Jeg har fått kjæresten til å slutte å farge håret av samme grunn. Han farget det når jeg traff ham og jeg har fått ham til å slutte helt med det, så nå er han lekkert gråsprengt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Ingen grunn for mannfolk til å farge håret når det gråner nei! Grått fungerer finfint! :jepp:

Men på meg selv derimot...

Tar helg jeg nå! Kose dere, ha en finfin helg!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En selv er jo selvfølgelig unndratt (?) fra den regelen. :fnise: Jeg har en del grått hår, så jeg farger i vei. Selv om jeg er gravid, og hårfarging visstnok skal være den største synden etter det å smake en munnfull vin i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En selv er jo selvfølgelig unndratt (?) fra den regelen. :fnise: Jeg har en del grått hår, så jeg farger i vei. Selv om jeg er gravid, og hårfarging visstnok skal være den største synden etter det å smake en munnfull vin i ny og ne.

Er lissom det farlig og nå da? :klø:

Jeg har faktisk ikke et eneste grått hårstrå jeg og mye av arveanlegget kan tyde på at jeg ikke får det heller. Pappa er 61 og har ikke ett grått hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er farlig. :regler: Helst burde man pakkes inn i bobleplast, settes inn i en steril glassboble, tilføres næring via en sonde, og desinfiseres tre ganger daglig. Da er man trygg.

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er jeg utrolig takknemmelig for å ha vært ung og dum da jeg var gravid. Utrolig takknemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er farlig. :regler: Helst burde man pakkes inn i bobleplast, settes inn i en steril glassboble, tilføres næring via en sonde, og desinfiseres tre ganger daglig. Da er man trygg.

Jeg vet det!

Det er helt sprøtt; ALT er lissom kjempe farlig, og jeg blir bare utrolig oppgitt når jeg leser om gravide på forumet som er bortimot på sammenbruddets

rand fordi de har spist osten brie, eller spekeskinke, eller uvasket frukt, eller en slurk vin eller....

Get my point, regner jeg med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Jeg vet det!

Det er helt sprøtt; ALT er lissom kjempe farlig, og jeg blir bare utrolig oppgitt når jeg leser om gravide på forumet som er bortimot på sammenbruddets

rand fordi de har spist osten brie, eller spekeskinke, eller uvasket frukt, eller en slurk vin eller....

Get my point, regner jeg med....

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag... var på utrolig koselig bursdagsfeiring i går og dermed er det den vanlige sofaslitinga i dag. Skal vel oppover mot hjemmet igjen om ikke så lenge også.

Bør få ryddet inn på vaskerommet igjen før det blir kvelden, så jeg kan sette på en klesvask og ha noen rene treingsklær til uka - blant annet.

På handletur i går og nå har jeg ny bukse og ny kåpe. Hurra. Denne buksa krabbet opp på første plass på pallen over dyreste olabukse gjennom tidene og jeg føler meg nesten litt skyldig over å ha brukt nesten en hel tusenlapp på ei bukse, men om den er så bra som jeg håper, så har jeg bukse leeenge og da er det verdt det.

Åh jeg lurer på om det er noe mer :kaffekopp: her i huset...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Grattis med kåpe og bukse!!! Så bra at du fant! Og synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for bukseprisen, innimellom må man unne seg noe ekstra. Og den er sikkert rålekker!

God tur hjemover, og kjør forsiktig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Og for en morgen! Våknet selvsagt helt skjevt (man har jo stilt den helvetes klokka) og forsøkte å få sove igjen med litt vekslende hell. Resultatet er selvsagt at når klokka endelig ringte så var jeg helt i tåka... men så snublet jeg ut på badet og på badevekta og i dag var 2-tallet på plass!!

Ble helt :vekt: og tilhørende :bolledeig:

Etter den utsekingshelga så var dette resultatet. Altså skal jeg fortsette strengt denne uka også. Under tjue pr dag denne uka og - basta. Nå ble jeg motivert altså. Skikkelig!

Ellers er jeg ikke helt i humør..

Jeg grubler mye og er i ferd med å komme til en konklusjon som jeg kanskje ikke er så glad for sjøl, men som jeg er redd blir den beste. Jeg tror jeg bør bli her jeg er. Det er jobb og det er andre ting som spiller inn og jeg vet ikke om jeg orker å ta den debatten jeg må ta for å være fornøyd. Litt kryptisk dette her, men jeg skal komme sterkere tilbake...

Sykkel i kveld. Burde helt klart ha laget en ny time snart for litt variasjon. Kjedelig med det samme hele tiden. Kanskje aller mest for meg :ler:

Åh det må store mengder kaffe til i dag kjenner jeg. Stønn... :Gjesp:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Gratulerer med 2-tallet!!! :bolledeig:

Så utrolig gøy! Hvordan klarer du det på en mandag? Jeg spiser nok litt mye salt (bacongull og annet dill) i helga, og mandagen er jeg alltid full av vann og vekta er opp. Langt fra noe 9-tall her i alle fall! Men SÅ gøy at du endelig så 2-tallet! Må være knallinspirasjon! Flinke Suzy! :kose:

Huff, skjønner at permisjonssituasjonen gjør det vanskelig for deg... Finnes det andre løsninger dere kan vurdere? Kan han komme oppover? Finnes det litt saker du kan ta i Oslo-distriktet, sånn at du kan få en langhelg hos han innimellom? Skulle virkelig ønske at det løste seg for dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totall! :hoppe: Superflinka! Forresten, nytt ord?

utsekingshelga

:fnise:

Angående grublings så skjønner jeg det er vanskelig. Jeg håper bare at det du havner på er til det beste for deg selv, selv om det dessverre betyr at noe blir langt fra optimalt.

Ellers: Det er mandag, og hva annet kan egentlig sies enn

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

utseking??? :skratte: Herre... Det var nå utskeiingshelg det skulle stå :sjenert:

Men ja - jeg tillater meg å være litt oppesen her på totallet. Håper jeg klarer å holde det vedlike en måneds tid nå da, så tenker jeg ettallet står for tur :nigo: (det begynner å bli et klart mønster her - ca en måned på hvert vekttall - litt opp og ned innenfor det) også er jeg nede på neste. Ja, ja.. whatever works.

Det jeg tenker er nok det som blir det beste for meg.

Selv om jeg kanskje ikke har hatt helt lyst til å innse det så er det nok slik jeg kan ha det best. Jeg ser at all grublingen sliter på meg, jeg blir stressa innvendig og det er ikke bra for meg. Jeg bruker så mye tid på å tenke meg fra den ene til den andre situasjonen på et vis. Det er mye jobb for meg.

Også er det enkelte issues mellom kjæresten og meg som jeg må ta tak i om jeg skal bo der og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker å gjøre det. Jeg kan leve med det som det er (ca.) nå, men jeg kan ikke leve med det om jeg skal leve der.

Også er det den situasjonene jeg setter kollegaene mine i. Jeg vet ikke om jeg fikser å komme tilbake til en redaksjon som er satt i en så vanskelig posisjon av mine handlinger - og dermed er det enklere å bare la det gå.

Vel.. jeg har ikke sagt noe til hverken kjæresten eller sjefen om dette enda. Får snakke med ham først, så får jeg ta sjefen og deretter kan jeg senke skuldrene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er trist at du har havnet i en situasjon der du omtrent må velge mellom pest og kolera... Er glad for at du har lyst til å velge det som er best for deg, selv om det kanskje ikke er så enkelt. Ofte føles ting litt enklere etter at valget faktisk er tatt, og man har noe å forholde seg til syns jeg. Håper det føles sånn for deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...