Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at de glemmer at det er mennesker det er snakk om jeg... For ledelsen eksisterer bare tall.

Videoannonse
Annonse
Gjest svanungen
Skrevet
Jeg er helt sikker på at de glemmer at det er mennesker det er snakk om jeg... For ledelsen eksisterer bare tall.

Er nok dessverre mye sant i det... Men avdelingsledere/mellomledere bør da være flinkere til å tale den ansattes sak! Er de som er bindeleddet mellom ansatte og toppledelsen... Men vi ser mye av det samme her, spesielt nå med tanke på omorganisering og store endringer.

Skrevet

Ja man skulle vel tro det, men det er nødvendigvis ikke noen lett posisjon for min leder heller...

Kjenner jeg er helt på mental felgen akkurat nå. Jeg tenker at "greit - jeg skal skru av alle forventninger og håp for fremtid og liv og innstille meg på at jeg skal leve alene og at det beste jeg kan håpe på er å ha et helgeforhold". Alt annet enn det får bare bli en bonus :sukk:

Jeg er så trøtt av å ønske meg et samliv.

Jeg er så trøtt av å fundere og spekulere og trøtt av å føle jeg ikke får til noe, til tross for at jeg forsøker å tilpasse meg, forsøker å lete etter løsninger og forsøker å være åpen... Jeg er så dritt lei av meg selv og livet mitt akkurat nå at.. ja nei, jeg vet ikke. Jeg er bare dritt lei :sur:

Mye å gjøre på jobben i dag. Det er greit igrunnen. Å være travel er ok - jeg får ikke gjort noe annet enn å vente akkurat nå uansett.

Gjest svanungen
Skrevet
Ja man skulle vel tro det, men det er nødvendigvis ikke noen lett posisjon for min leder heller...

Kjenner jeg er helt på mental felgen akkurat nå. Jeg tenker at "greit - jeg skal skru av alle forventninger og håp for fremtid og liv og innstille meg på at jeg skal leve alene og at det beste jeg kan håpe på er å ha et helgeforhold". Alt annet enn det får bare bli en bonus :sukk:

Jeg er så trøtt av å ønske meg et samliv.

Jeg er så trøtt av å fundere og spekulere og trøtt av å føle jeg ikke får til noe, til tross for at jeg forsøker å tilpasse meg, forsøker å lete etter løsninger og forsøker å være åpen... Jeg er så dritt lei av meg selv og livet mitt akkurat nå at.. ja nei, jeg vet ikke. Jeg er bare dritt lei :sur:

Mye å gjøre på jobben i dag. Det er greit igrunnen. Å være travel er ok - jeg får ikke gjort noe annet enn å vente akkurat nå uansett.

:klem:

Skrevet

Dette var ikke enkelt, Suzy. Det er virkelig ille av ledelsen å kreve at du skal svare nå, helt plutselig, uten å ha en ny jobb på hånda. Som du sier; de glemmer at det er mennesker det er snakk om.

Jeg skjønner at dette må være mentalt utladende, og utrolig slitsomt. Du fortjener så innmari å få det slik du ønsker nå! :hug:

Skrevet

Takk Engle...

Jeg føler meg bare veldig mentalt sliten nå og jeg takler ikke lenger skuffelse så godt, merker jeg. Jeg vet jeg høres skikkelig patetisk ut akkruat nå, men jeg har hatt nok i livet mitt. Jeg orker ikke så mange flere smeller....

Ja, ja - det meste er sikkert bedre i morgen.

Skrevet

Go morn.

Våknet skikkelig tung i hodet i dag. Den malinga til kjellergulvet luktet nemlig skikkelig heftig og selvsagt trakk det etterhvert opp i resten av huset også, så jeg tror jeg har innhalert litt i løpet av natta.

Plusset er at det ble skikkelig bra. Ser ryddig og pent ut - virkelig. Dessuten blir overflaten hel og ensartet og dermed mye lettere å holde ren.

Gikk løs på selve vaskerommet også i går og rev ut en gammel benk som sto i hjørnet der. Malte gulvet der den har stått og traff frem vaskemaskinen slik at jeg fikk malt bak den også, så skyver jeg den tilbake på plass og tar resten av det gulvet i dag, tenker jeg. Det blir bra :tommelopp:

Har planlagt en tur på fyllinga sammen med mamma i dag også. Jeg har tilhenger, mens hun har bil med tilhengerfeste og vi har begge litt vi skulle kastet, så da blir det vel en kjapp tur. Håper å rekke både å male gulvet og å dra på yoga også. Yogaen er høyt prioritert, for det trenger jeg virkelig. Viktig å holde det gående :trene:

Vært konsentert om å ligge på maks 20 karber om dagen i det siste og har greit det fint hele denne uka. Syns jeg er flink. Det begrenser atuomatisk kaloriene også, ser jeg, så da får vi håpe jeg kommer meg i underskudd igjen og greier å fortsette nedover. Nå syns jeg at jeg har vært lenge på samme sted. Egentlig litt vittig, for første gang jeg så tre-tallet på vekta følte jeg meg slank og nå er det helt glemt :ler: Pussig åssen perspektivet flytter seg gitt...

Slengte på meg ei bukse i dag og kom helt til jobb innen jeg oppdaget at sømmen på innsiden av låret er sprukket. Fader altså... Ser så sjuskete ut og er litt ubehagelig også. Jeg må rydde opp i buksene mine altså.. vet ikke om jeg har veldig mange jeg faktisk vil bruke lenger :roll:

Har innkjøpsliste klar når lønna komemr: Vinter/høstkåpe og olabukser. Dyre ting, men jeg må bare ha. Kan jo ikke gå naken heller.

Lønn skal være på konto i morgen heldigvis. Tre hundre kroner står det nemlig på lønnskontoen nå og det er langtfra nok til kåpe og bukse...

Også var det humøret.. nja - ikke så svart som i går, men ikke så glad heller. Jeg jobber med å gi slipp på ønsket om å forsøke å være vekk et halvår og tenker mye på om dette tross alt er det beste. Forsøker å se det sånn i allefall.

Puh.. godt det bare er en dag igjen til det er helg... Mer :kaffekopp:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen, Suzy!

Godt å høre at malingsresultatene blir bra! Er så gøy å se når det blir rene og fine flater, og er som du sier mye enklere å holde rent. Tviler ikke på at det blir helt suverent!

Kjenner igjen tankene ang vekta... Her har 0-tallet dukket opp på vekta igjen, men det er jo ikke nok det... Vil jo snart se dette 9-tallet jeg har strevet for så lenge! Har skjerpet litt inn jeg også, selv om det fremdeles blir litt frukt innimellom. SKAL klare det...

Håper du får en bedre dag i dag, Suzy! Er snart helg! Kjæreste helg denne helga?

:kose:

Skrevet
Håper du får en bedre dag i dag, Suzy! Er snart helg! Kjæreste helg denne helga?

:kose:

Japp - jeg skal inn til ham igjen, for vi er bedt i bursdag til ei venninne lørdag og jeg skal egentlig på høgskolereunion på fredagen. Akkurat det siste har jeg meldt meg på, men tror jeg må skippe det. For det første syns jeg ikke jeg kan bruke penger på det og for det andre er jeg ikke i noe veldig humør til fest. Jeg tror jeg trenger fred og ro fremfor alt - og heller selskap som jeg har mer lyst på.

Litt glad jeg skal være hjemme her neste helg for nå har jeg hatt lite hjemmetid, syns jeg...

Skrevet

Da kom jammen lønnsslippen på mail - så da er det bare å holde ut til morgendagen. Har fått igjen for noen utlegg så lønna er faktisk litt større denne måneden enn den bruker være og det er jammen bra. Det trengs!

Akk... har bare lyst til å snike meg ut herfra og ikke gjøre noe mer i dag. Skikkelig sløv dag altså. Sitter og gnukker på en sak her - i enorm konstrast til gårsdagen da jeg var så effektiv at det ikke lignet noe - og i morgen har jeg et spennende og gøyal avtale som jeg gleder meg stil. Men i dag.. næh... Jeg har ingen arbeidslyst eller sprett i meg gitt :sjenert:

Gjest svanungen
Skrevet

Jeg har også lyst til å snike meg ut... Men skal nok klare å holde ut siste halvtimen! Litt handling og et par ærender som må unnagjøres, men så blir det heimen og sofaen. Gud så kjipt å være syk altså! (spesielt etter at jeg ble bitt av den positive treningsbasillen). Men skal prøve å være ved godt mot!

Håper lønna fyker inn på konto, og at du kan finne deg noen fine plagg!

:klem:

Skrevet

Puuuuhhh....

Nydusjet, overmett, litt lemster og ganske så sliten. Har kjørt vekk søppel (og slått istykker verdens største lenestol med slegge :nigo:), vært på yoga, malt vaskeromgulvet og stappet i meg en etterlengtet middag - OG snakket med datteren som fremdeles har det strålende fint i utlandet.

En GOD kveld, rett og slett.

I morgen er det bare å pakke bagen og dra avgårde igjen. Får se om det er meldt dårlig vær - hvis ikke så tar jeg bilen denne gangen også. Er så greit liksom...

Nå er jeg litt her gitt :veslejenta:

Bare se ferdig Bones og ta kveldstelefonen til kjæresten så er det kvelden gitt... og i morgen er det fredag og LØNN.

Gjest svanungen
Skrevet

:duskedame: for en bra torsdagskveld!

Du er jo supereffektiv! Jeg fikk ordnet litt ærender i går, og dro hjem til sofaen. Måtte et par timer på jobb igjen senere, men ingen veldig effektiv kveld kan du si... :ler:

Men nå er det FREDAG!!! Herlig! :danser:

:kaffekopp:

Skrevet

Fredag og lønn... :strix:

Begge deler er like etterlengtede må jeg si! Lenge siden jeg har vært så sjukt blakk som denne måneden, men nå er penger overført til både sparekontoen og utenlandsfareren, så nå føler jeg meg roligere. Har et lass regninger liggende, så det blir neppe noen fet måned dette heller, men bare jeg finner ei ny jakke og et par olabukser nå, så skal ikke jeg sutre!

Spørs om jeg får slepe kjæresten med på handling i morgen :nigo:

Stakkars mann... nåja, jeg var med ham på handletur forrige helg og det er helt klart ikke noe morsommere å henge etter kresne menn enn å være med damer på handletur :fnise:

Effektiv dag i går ja og ganske støl kropp i dag. Yogaen var tøff i går, men også veldig morsom. Jeg merker at jeg blir bedre, men sliter fremdeles med veldig dårlig balanse på enkelte ting. Særlig i stillinger der det gjelder å stå med det ene beinet foran det andre. Pussig, men øvelse gjør vel mester håper jeg :)

I tillegg oppdaget jeg at jeg hadde overlevd på bare seks karber på hele dagen i går og det er ganske vannvittig... Fremdeles på 3-tallet i dag, men nå blir det et par dagers vektpause (kjæresten har ikke badevekt), så får vi se om jeg klarer å nå 2-tallet over helga kanskje? Mistenker at det blir litt utskeiing på bursdag i helga, men det er greit. En må leve også.

Nå må jeg komme igang. Skal prøve å snike meg ut tidlig i dag så jeg kommer meg kjapt innover.

Men i dag var det godt med :kaffekopp:

Skrevet

En fredags :klemmer:

Kos deg i helga!!

Skrevet

Det er litt flaut... :flau: men jeg syns helsesjefen er så vanvittig kjekk :sjenert:

Sånne voksen skarpskårne menn blir jeg helt mo i knærne av...

Gjest svanungen
Skrevet (endret)
Det er litt flaut... :flau: men jeg syns helsesjefen er så vanvittig kjekk :sjenert:

Sånne voksen skarpskårne menn blir jeg helt mo i knærne av...

:fnise:

Søt du er!

Jeg var totalt hekta på JAG da det gikk... Her er av årsakene...

:sjenert:

Endret av svanungen
Skrevet

Så herlig med lønn! :strix:

Jeg synes også helsesjefen er kjekk. :fnise: Men min mening er at menn, så fremt de trener og holder seg godt, bare blir kjekkere og kjekkere etterhvert som årene går. Jeg liker dem litt eldre. :sjarmor:

Skrevet
Men min mening er at menn, så fremt de trener og holder seg godt, bare blir kjekkere og kjekkere etterhvert som årene går. Jeg liker dem litt eldre. :sjarmor:

Jeg og! Jeg har vel stort sett alltid vært sammen med menn som er endel elsre enn meg og syns grått hår er sjukt sexy... :sjenert:

Gjest svanungen
Skrevet
Jeg og! Jeg har vel stort sett alltid vært sammen med menn som er endel elsre enn meg og syns grått hår er sjukt sexy... :sjenert:

Har også en tendens til å være tiltrukket av de som er litt eldre fremfor menn som er yngre enn meg... Stor sett innenfor +10 år da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...