Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjenert:

Jepp, soler meg litt i meg selv nå... :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe::nigo:

Andre ser det ofte langt bedre enn en selv. Flinkesuzy!

Skrevet

Takk.. og det at hun ikke har sett meg på lenge gjør det faktisk ganske troverdig. Ble så glad altså.

Skrevet
God helg til SøteSuzy!

:klemmer:

Åh du altså! God helg til deg og :hug:

Skrevet

AAAhhhhhrrrr!!!! :bond:

Jeg klarer ikke fokusere mer i dag - kan ikke og vil ikke. Vil bare fylle bilen med det jeg trenger og kjøre til kjæresten så fort jeg klarer og kroe meg sammen isofa og armkrok.

Gidder ikke mer, orker ikke mer og vil ikke mer.

Nå sitter jeg bare og surrer på spotify og roter meg bort.. .sjenert:

Halvtime så kan jeg snike meg vekk.

Skrevet

Nå er det en halvtime siden du snek deg vekk...

:fnise:

Gjest svanungen
Skrevet

God helg! (din bortsniker!) :fnise:

Helg her også nå, HERLIG!!

Skrevet

:fnise:

Vel - fredag ble mest :kline: og :vin: (jada og litt :sengekos: )

Lørdag: :romeo: (revy) og :spise: og ut på byen :skaal:

Dermed har søndagen vært sånn: :veslejenta:

:roll:

Skeia fullstendig ut i helga med revy, middag ute og diiger dessert. Vel, vel... På byen også og jeg har vel aldri hatt så draget i mitt syndige liv :overrasket:

Har tydeligvis ikke vært ute på lenge og glemt hvordan man ser uinteressert og opptatt ut, for de ramla bare på... :klø: Je, ja - jeg bare tok med meg det hyggelige, pekte på kjæresten og var glad da jeg la meg med ham.

Nå er det full sløving foran tv'n med kjæresten. Skal jobbe her på formiddagen i morra, så da var det greit å bli ei ekstra natt. Deilig det og :)

Skrevet

God morgen!

Veldig uvant morgen ettersom jeg sitter i stua hos kjæresten og jobber og spiser frokost på en gang. Syns sjøl jeg har vært litt effektiv på morran og sitter nå og ser bort på kaffen på kjøkkenet. Der er belønningen for å være flink -> :kaffekopp:

Ble en veldig slapp søndag etter en ganske livlig lørdag. Jeg blir litt satt ut av festkulturen gitt... Det er nok veldig lenge siden jeg var på byen sist. Vel, vel... Det var igrunnen gøy. Litt merkelig, temmelig interessant og mest gøy.

Skal ut på tur i dag. Hente inn sak her inne og deretter kjøre hjem. har fått med meg gulvmaling og har kjøpt tapet til kjellerrommet også, så jeg blir igrunnen fullastet hjem...

Veldig god tid på morran. Tenkte å starte arbeidsdagen til omtrent normal tid selv om jeg er her, men nå tror jeg rett og slett jeg har beregnet meg litt vel god tid... Nåja. Bedre for mye enn for lite.

Sykkel igjen i kveld. Helt fjernt - jeg er så forvirra på hvilken dag det er. Helt feil å våkne her på en mandag :klø:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Håper du har hatt en finfin helg hos kjæresten! Høres ut som en interessant lørdagskveld om ikke annet! :fnise:

God tur oppover senere!

Skrevet

Puh... da var jeg hjemme igjen.

Rakk aldri noe lunsj, så jeg var temmelig sulten da jeg endelig kom hjem. Diska opp deilig middag til meg selv og orket nesten ingenting før jeg var stappende mett... :klø: Skjønner ikke noe jeg. Får ta resten til kveldsmat kanskje. Må da bli sulten av å trene litt kanskje?

Litt sløving på sofaen nå, så må jeg skifte og dra meg avgårde.

Skrevet

Fytte for et program jeg har laget til meg selv i dag!

Dette blir rett og slett en fort dag :overrasket:

Startet dagen med spinn klokka sju - og både i dag og i gårkveld har jeg vært i kjempeform. Hadde så mye energi og har virkelig kjørt meg skikkelig ut. Deilig :) Ikek så mye graut i lårene på morran lenger - kanskje jeg begynner¨å bli vant til det?

Nå er jeg på jobb (siden timen har blitt flyttet litt frem så rakk jeg hjem for å dusje og det er jo hakket mer praktisk enn å slepe med en diger bag på morran), og jeg rakk å væe her først i dag og på tross av syklinga. Kan gå fra jobb kvart over tre ca og det er akkurat i tide for massasjetime klokka halv fire - også er det yoga klokka seks.

Det betyr at jeg er hjemme litt etter halv åtte - mest sannsynlig nokså sliten og sinnsykt sulten :ler:

Ja, ja - alt sammen er hyggelige ting som jeg liker, så da...

I dag var jeg akkurat på 3 tallet igjen - altså ikke gått opp en døyt i helga på tross av diigre utskeielser. Det er godt. Nå vil jeg under streken og se 2-tallet snart altså :sur: Skal være disiplinert denne uka og holde meg lavt i karber, så skal du se jeg klarer det. Kanskje?

I dag skal jeg sitte inne og delvis avlaste sjefen - delvis skrive ut en sak jeg var på i går. Greit med litt ro en dag også.

:kaffekopp: smakte litt rart i dag.. Merkelig...:klø: Jeg får prøve en kopp til vel?

Gjest svanungen
Skrevet

:dåne:

For et opplegg! Blir helt matt bare ved tanken jeg...

Her blir det spinning rett etter jobb, så handling og så hjem til husarbeid og forberedelse til i morra. Kommer til å gå unna her også tror jeg!

Håper :kaffekopp: smaker!

Skrevet

Nå er jeg skikkelig frustrert her...

For tre uker siden fikk jeg jo beskjed om at jeg måtte avgjøre om jeg ville opprettholde søknad om perm eller ikke - og jeg måtte bestemme meg kjapt.

I dag fikk jeg beskjed om at må jeg bestemme meg - og på toppen av det hele - om jeg sier ja, så er det bordet fanger, og jeg MÅ ta den jækla permen.

For å opplyse - jeg søkte om perm i mai og fikk altså ikek definitivt ja-svar før for tre uker siden.... Hvem i h.. klarer å skaffe seg jobb så fort?

Å jeg er så forbanna og så lei. Kjenner jeg blir så inderlig motløs nå...

Gjest svanungen
Skrevet
Nå er jeg skikkelig frustrert her...

For tre uker siden fikk jeg jo beskjed om at jeg måtte avgjøre om jeg ville opprettholde søknad om perm eller ikke - og jeg måtte bestemme meg kjapt.

I dag fikk jeg beskjed om at må jeg bestemme meg - og på toppen av det hele - om jeg sier ja, så er det bordet fanger, og jeg MÅ ta den jækla permen.

For å opplyse - jeg søkte om perm i mai og fikk altså ikek definitivt ja-svar før for tre uker siden.... Hvem i h.. klarer å skaffe seg jobb så fort?

Å jeg er så forbanna og så lei. Kjenner jeg blir så inderlig motløs nå...

:sjokkert: Plutselig haster det?

:kose:

Hvordan går tankene? Du har ikke hørt noe angående jobben(e) du søkte på? Er det snakk om halvårsperm fra nyttår?

Huff, skjønner at dette må være utrolig frustrerende og fortvilende! Vet liksom ikke helt hva jeg skal si...

:klemmer:

Skrevet

God morgen.

Dvs god...? Humøret er rimelig labert i dag kjenner jeg. Selvsagt på grunn av dette jobbstyret.

Jeg er så lei av at alt skal være så vanskelig og jeg forstår så lite av måten denne bedriften behandler sine ansatte på... Joda, nå haster det plutselig og takker jeg ja til permisjon så er det bordet fanger og jeg risikerer å sitte der uten penger å leve for. Jeg blir så lei meg. En ting er å få et nei, men å måtte gi det hele opp fordi det bare har blitt gjort så vanskelig for meg å gjennomføre at jeg ikke har en sjans... Det er så bittert det.

Jeg skjønner så klart at de trenger svar fra meg, men jeg kan jo ikke binde meg til en permisjon og risikere å ikke ha jobb. Jeg tvinges rett og slett til å si nei takk uten å ha hatt en sjans til å forsøke.

Nå er jeg i ferd med å gi opp, kjenner jeg. Jeg er så trøtt av å håpe og forsøke... Jeg er skikkelig skuffet, rett og slett.

Trøtt i dag også. Var en lang og slitsom dag i går og selv om jeg var trøtt så fikk jeg ikke sove med en gang. Ble liggende og tenke på alt dette med jobb og flytt og styr.

Vel, jeg får jo ikke gjort mer akkurat nå.

I kveld skal jeg være hjemme. Må male kjellergulv og rydde opp litt både inne og ute. Har tenkt å trekke frem tilhengeren og sope den ca ren og begynne å fylle oppi søppel i den, så får vi se om mamma og jeg tar en tur på dynga i morgen. hun trengte å kaste noen gamle madrasser og jeg har masse rask jeg må bli kvitt. Viktigste er nå å få det ut fra huset.

Nå MÅ jeg ha :kaffekopp: kjenner jeg. Helt i koma her :Gjesp:

Gjest svanungen
Skrevet (endret)

Bare innom med en :kaffekopp: og en god :klemmer:

Synes det er utrolig trist og kjipt at det skal bli gjort på denne måten! Stiller jo deg i en nærmest håpløs situasjon! Noen ganger luerer jeg på om ledelsen i bedrifter glemmer at det er mennesker de har med å gjøre...

:troest:

Endret av svanungen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...