Suzy Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #1821 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mest sannsynlig er det bare vann - jeg har ligget på litt mellom 2000 og 2200 kcal de siste dagene - med unntak av en på ca 1700, så det er ikke helt sannsynlig at det har blitt for mye (og heller ikek at det gjør seg utslag så fort). Tror nok at det heller dreier seg om mer vann i kroppen etter stølhet og ikke minst eller litt høyt inntak av karber en periode. De binder nemlig væske så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #1822 Del Skrevet 9. oktober 2009 Obama får fredsprisen???? Jeg er sjokkert for å si det pent... Dette underbygger fredsprisens troverdighet voldsomt, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 9. oktober 2009 #1823 Del Skrevet 9. oktober 2009 Obama får fredsprisen???? Jeg er sjokkert for å si det pent... Dette underbygger fredsprisens troverdighet voldsomt, spør du meg... Jeg er ikke enig. Etter å ha fått tenkt meg en god del om synes jeg faktisk det er en god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #1824 Del Skrevet 10. oktober 2009 God lørdag. Det er virkelig ingenting som er så godt som å våkne sammen med kjæresten sin og ikke gidde å komme seg ut av senga på en lang time. Bare våkne langsomt og kose seg våken - og få omelett etterpå Har grublet litt på denne fredsprisen og jeg er litt mildere stemt nå enn jeg var, men jeg syns fortsatt det er et underlig valg. Vel, vel... Skal ut på kaffe til noen venner etterpå og i kveld har vi heldigvis ingen planer. Jeg har bare lyst til å sløve, rett og slett. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #1825 Del Skrevet 11. oktober 2009 Puh.... Stappfull av mat og hjemme i sofaen igjen. Dro tidlig hjem i dag for jeg var litt redd det skulle være glatt på hjemveien og jeg tror det var veldig rett å dra når jeg dro. Herlig å komme hjem til nytt vindu i kjellerrommet - fy fader så fint det ble! Helt utrolig bra, rett og slett. Utenfra ser det fint og riktig ut - men innenfra var det bare helt utrolig. Rommet ble helt nytt, så nå er det bare å begynne å pusle der nede. Skal ha tapet på en vegg og male de øvrige tre. Må legge gulv der også, men er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Vurderte å legge parkett rett på det gulvet som er der fra før (det er isolert opp slik at det er veldig lavt under taket), men lurer på å legge fliser og gulvvarme. Det hadde blitt en veldig ok form for varme i rommet nemlig og da ville det blitt litt høyere under taket. Det blir antagelig et økonomisk spørsmål og da blir det nok parkett. Rommet vil nå bli veldig beboelig og fint samme hva og hverken jeg eller datteren er så høye at vi vil komme til å stange i taket Ellers har helga igrunnen vært akkurat passe slapp. Har sovet vannvittig lenge begge netter og syns jeg har tatt igjen alt jeg ikke hvilte i uka som var. Nå får jeg vel samle meg sammen, pakke ut og gjøre litt i huset før uka starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 12. oktober 2009 #1826 Del Skrevet 12. oktober 2009 God morgen! Grattis med kjellervindu! Så deilig å komme hjem og se at det er gjort før vinteren! Høres ut til at du har hatt en fin helg også, så nå håper jeg bare uka også blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1827 Del Skrevet 12. oktober 2009 Rimelig dårlig start på dagen: Det snør (og ja jeg har fortsatt sommerdekk) Når jeg kommer på jobb er det tomt for kaffefilter, så jeg får ikke kokt kaffe Nå sitter jeg og venter på at sjefen skal komme seg på jobb, for jeg meldte og ba henne ta med filter når hun kom, så vi får oss en morgenkopp Vektmessig var det nå en god morgen - laangt nede på tretallet igjen i dag og det er motiverende. Særlig fordi det har vært en tøff helg på fristelsesfronten. Fredag hjem til kjæresten og der er det en skål med sjokolade og en skol med potetgull på bordet - hele den kvelden og neste dag. Og jeg sverger på at han spiste sjokkis konstant fra vi satte oss foran tv'n til vi la oss - ispedd potetgull innimellom. Da er det hardt å holde seg. Søndag varmet han sånne ferdigkjøpte rundstykker til frokost - med valnøtt - og de luktet og så helt utrolig gode ut. Varme rundtykker som lukter valnøtt liksom... Fy fader så mye viljestyrke jeg måtte spa opp for å la være å ta en. Men jeg gjorde det - jeg greide det - og jeg belønnet meg selv med noen gram nachips med smeltet ost da jeg kom hjem til meg selv og syntes jeg hadde vært utrolig flink også var det heldigvis lønn for strevet på vekta i dag tidlig da. Ny uke - nye gjøremål. Fulle dager fremover må jeg si og et pengebehov jeg ikke vet vordan jeg skal fikse. Jeg er i underskudd for tiden! Har et pa altfor store regninger og det er skikkelig pyton. Betaler jeg så har jeg ikke noe å leve av og betaler jeg ikke så blir det purringer osv... Jeg har betalt en av dem (den største) og velger utsettelsesmetoden på den siste Liker ikke sånne måneder altså... Å nå får hun komme seg på jobb snart altså! Jeg er kaffetørst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 #1828 Del Skrevet 12. oktober 2009 :snø: Håper du ikke snør inne, da. Skjønt det skal vel litt til, vel. Håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1829 Del Skrevet 12. oktober 2009 :snø: Håper du ikke snør inne, da. Skjønt det skal vel litt til, vel. Håper jeg.... Foreløpig ser det ut til å gå over til regn og det er tross alt litt bedre, syns jeg. Men jeg kan jo være litt nedsnødd av og til likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 #1830 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tror vi alle er nedsnødd fra tid til annen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1831 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tror vi alle er nedsnødd fra tid til annen..... Å ja - det skjer nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 12. oktober 2009 #1832 Del Skrevet 12. oktober 2009 Usj... Snø er jeg absolutt ikke klar for ennå! (egentlig aldri helt klar...). Sommerdekk ennå her også, og blir nok noen uker til. Håper jeg! Paps er snill og skulle få ordnet nye vinterdekk til meg, så blir det etterhvert hjem en tur for å få satt på. Men ikke helt klar ennå kjenner jeg Meldt strålende her i dag, hadde gjort seg! Pøser på med virtuell frem til sjefen kommer med kaffefilter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1833 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ahhhh... endelig var filter på plass og Suzy litt roligere i sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 12. oktober 2009 #1834 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ahhhh... endelig var filter på plass og Suzy litt roligere i sjela. Det var beroligende å høre.. Litt bekymret for at du måtte gå en kaffeløs dag i møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1835 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det var beroligende å høre.. Litt bekymret for at du måtte gå en kaffeløs dag i møte! Nei da hadde jeg gått hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #1836 Del Skrevet 13. oktober 2009 På jobb og i farta!! I dag er jeg skikkelig energisk og gira. Det var seks stykker på sykkeltimen min i dag tidlig og jeg fikk masse piff av det, og kjørte dem så tungene hang som slips Herlig! Da er jeg kjempeklar for yogatime i kveld og total avslapping etterpå. Ser frem til en veldig rolig kveld, for i går ble det litt stressende. Varmepumpemontøren kom klokka fem og drev på mens jeg var på trening og var først ferdig rett før klokka ti - så jeg hadde igrunnen selskap hele kvelden, men nå er den flyttet fra veggen og på utsiden av terassen - og den er renset, fikset, pusset og primet. Der med er to store "må være i orden før vinteren" ting på plass. Lettelse! Litt opp på vekta i dag, men jeg er stødig inne på tretallet og er fornøyd med at kroppen ser ut til å stabilisere seg der akkruat nå. Det er ok med et lite platå her og der for at kroppen skal rekke å bli komfortabel med å være slik den er nå. Spørs om jeg forsøker å kjøre meg litt ned i karboinntak igjen noen dager for å se om det får fart på kiloene igjen. Må bare føle på og forsøke når det gjelder dette her. Nå er det møte gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 13. oktober 2009 #1837 Del Skrevet 13. oktober 2009 God morgen! Bra med stabil vekt på 3-tallet! Min har også vært ganske stabil siden før helgen, og tar det ikke så tungt. Går seg til over tid tenker jeg Sløv dag i dag da... Skal bare få formen på plass til besøket kommer i ettermiddag! Kos deg på Yoga i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #1838 Del Skrevet 13. oktober 2009 Åh stønn... Jeg har spist for mye - og jeg krydret litt hardt i dag, så jeg mistenker at jeg kommer til å gulpe chili under yogaen i dag Vel, vel... skal ha med min motvillige venninne og en annen bekjent som jeg har overtalt til å prøve yoga i dag. Jeg selger den treninga til alle som gidder å høre på og drar med meg alle som ymter på å ville prøve. Plagsomme Suzy Får vel tusle meg bort og finne treningsklærne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. oktober 2009 #1839 Del Skrevet 13. oktober 2009 og enda en Jeg liker så godt å komme tilbake etter en stund vekke fra KG og lese meg opp på hva du driver med. Fniste litt da jeg så hvordan du talte ned til isen på bursdagen Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 14. oktober 2009 #1840 Del Skrevet 14. oktober 2009 God morgen! Back at work! Godt å være nogenlunde i vater igjen Hvordan gikk det på Yoga i går? Med ei motvillig og ei ny ei... Like full av energi i dag? Jeg satser på trening etter jobb, må få skrotten igang denne uken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå