Gjest svanungen Skrevet 6. oktober 2009 #1801 Del Skrevet 6. oktober 2009 SÅ koselige meldinger! Rart hvordan en liten sms kan varme hjertet på den måten! Tviler ikke på at du kjenner mange fine mennesker, men jeg tviler heller ikke på at du er et ordentlig fint menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1802 Del Skrevet 6. oktober 2009 SÅ koselige meldinger! Rart hvordan en liten sms kan varme hjertet på den måten! Tviler ikke på at du kjenner mange fine mennesker, men jeg tviler heller ikke på at du er et ordentlig fint menneske! Det var veldig fint sagt av deg! Men det er små ting som får en til å bli glad. Det har jeg tenkt myepå i dag. Disse sms'ene. At kusina mi ringte fra Sveits og vi skravlet lenge :)søt meldig fra ungen... Herrefred så tørst man blir av iskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 6. oktober 2009 #1803 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer med dagen Suzy Håper dagen din ble så fin som du håpet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #1804 Del Skrevet 7. oktober 2009 God morgen! Da var det dagen derpå , på et vis. Koste meg så det holdt i går og kjenner det på kroppen i dag at det ble mye karber. Oppblåst og litt tung i skrotten. Det blir nå vekk igjen og det var det jammen verdt Fikk noen hilsener i går som virkelig betydde noe for meg, merket jeg. En ting var kjæresten, som var forventet, men verdens triveligste hilsen fra datteren, og lang prat med kusina, og de to jeg viste til her og en kjempehyggelig mail fra vennen min som jeg har snakket om før, her inne.. ja i det hele tatt så kom det så mange trivelige hei og hå fra så mange kanter at jeg ble ganske lykkelig :rødme: I dag forsøker mamma'n og jeg på nytt med maling. Iskald morgen med sol gikk over til enorme snøfiller, som igjen gikk over til plaskregn på kvelden - og heldigvis mildere vær. Vått foreløpig, men ikke regn, så jeg satser på at vi lykkes i dag. Skal lage middag til mamsen etterpå, også får jeg vel gjøre et seriøst dykk ned i kleskurven Har samlet opp mye skittentøy gitt og må få noe av det unna før helga kommer, for da skal jeg jo ikke være hjemme. Skulle malt det gulvet på tørkerommet også, så jeg fikk innredet det skikkelig og fikk det ferdig. men jeg rekker jo ikke alt. Får ta så mye som mulig, rett og slett også er det å få pengene til å strekke til også... Nei nå må jeg stresse litt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 7. oktober 2009 #1805 Del Skrevet 7. oktober 2009 Høres ut som en veldig bra bursdag! Etter det jeg kunne se på værmeldingen i dag tidlig, så tror jeg det skal være rom for maling i ettermiddag ja! Håper dere får unna det viktigste i alle fall Her blir det trening, handling og venninnebesøk i dag. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #1806 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sola skinner - jeg har fin kontroll på jobben akkurat nå og tror jammen jeg slipper overtid. Hurra! Skulel gjerne ha sett frem til en ettermiddag med trening, men det får bare bli den hersens malinga istedet, så får jeg det ut av verden også. Omelett til både frokost og lunsj i dag og lurer på når jeg komemr til å bli sulten igjen - om noensinne..? :klø: Huff jeg grubler mye på jobb og permisjon og alt det om dagen jeg.. Vet ikek hva jeg skal gjøre og vet nesten ikke hva jeg vil engang. Fanken altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 7. oktober 2009 #1807 Del Skrevet 7. oktober 2009 Omelett er helt genialt sånn sett (spør du meg). Metter godt, raskt og enkelt å lage, og mettheten varer lenge. Helt suverent! Her er det tid for litt nøtter igjen, samt en banan før treninga. Skjønner godt at du heller gjerne skulle trent litt, men må jo være så godt å få malinga ut av verden! Kos dere i finværet i ettermiddag, og ha en kjempefin kveld! Håper du finner ut av permisjons- og jobbetankene... Kan bli smågal av å gå rundt med slike tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #1808 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk - jeg håper det sjøl. Akkurat nå er jeg bare redd for å ta et valg, kjenner jeg. Jeg trenger en ok jobb for å holde ut der inne, og selv om jeg nå både søker og forsøker å finne noe så er jeg redd for å ikek få noe. Jeg er redd for å ikke trives med datteren hans i huset, jeg er redd for å savne huset mitt og friheten min, jeg er redd for å komme ut av treningsrytmen og legge på meg igjen fordi jeg skal bo hos ham og jeg er redd for å skape kjempetrøbbel på jobben og brenne alle broer og.. Jeg styrer altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 7. oktober 2009 #1809 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Takk - jeg håper det sjøl. Akkurat nå er jeg bare redd for å ta et valg, kjenner jeg. Jeg trenger en ok jobb for å holde ut der inne, og selv om jeg nå både søker og forsøker å finne noe så er jeg redd for å ikek få noe. Jeg er redd for å ikke trives med datteren hans i huset, jeg er redd for å savne huset mitt og friheten min, jeg er redd for å komme ut av treningsrytmen og legge på meg igjen fordi jeg skal bo hos ham og jeg er redd for å skape kjempetrøbbel på jobben og brenne alle broer og.. Jeg styrer altså... Endret 7. oktober 2009 av svanungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #1810 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 8. oktober 2009 #1811 Del Skrevet 8. oktober 2009 God morgen! Hvordan har Suzy det i dag? Og hvordan går det med tankene? Har du noen frist for når du eventuelt må ha bestemt deg? Håper virkelig det løser seg!! Hvordan gikk malingen i går? Kom i mål? Ha en kjempefin torsdag! Fredag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1812 Del Skrevet 8. oktober 2009 God morgen. Suzy har det ikke så galt i dag. Ble ferdig med malinga i går og er kjempelettet over det - en ting til ute av verden. Det ble forresten veldig fint. Det kommer til å bli knallbra alt i alt er jeg sikker på. Sikkert litt teit, men jeg er så glad i huset mitt. Er så stolt over hjemmet mitt og stedet jeg bor og alt I ettermiddag skal jeg forsøke å grave vekk jord der jeg skal ha inn nytt kjellervindu, slik at det står klart og kanskje kan bli gjort i høst. Det blir pappa som må hjelpe meg med det, men han skal bort fra 16. oktober og dermed så må jeg grave vekk før det fryser og blir hardt, så kanskje vi kan få det til etter at han kommer hjem. Så har jeg tenkt meg på knallhard styrke i dag. Ettersom det ikke er noen yoga i høstferien () så må jeg jo gjøre noe og da er det den timen som er alternativet. Det vil si.. det er en spin 3 kompakt med påfølgende mage/ruygg omtrent på samme tid, så det står mellom de to i dag. Usikker - men tren skal det bli altså. Så var det tankeprosessen. Jeg vet ikke helt når jeg må bestemme meg, men jeg har endel spørsmål rundt det hele, fra når regner de med å gi perm, hvor bundet er jeg om jeg først søker perm (i tilfelle jeg ikek får jobb) og er det fleksibelt (i tilfelle jeg får jobb fra 1.1 og ikke 1.12 f.eks). Så får vi se. Jeg tenker mye. Det er sikkert... Mer Så jævla mye å få unna meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1813 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så fort som jeg har jobbet i dag har jeg aldri jobbet før, tror jeg. Skrekk og gru. Ble det egentlig bra, lurer jeg på nå... :klø: Nåvel - nå skal jeg ta meg litt lunsj også grubler jeg litt på hvilken treningsplan jeg skal gå for i dag. Er litt fristet til å ta den hardstyrken, men samtidig hadde det vært litt gøy å se hvordan den andre instruktøren bygger opp sin spiningtime og å trene mage/rygg etterpå... Snakker om å lage seg problemer da! Suzy er en dust Det blir i allefall trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 8. oktober 2009 #1814 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det blir i allefall trening! Og det er jo det viktigste! Og Suzy er absolutt ingen dust! Her er det klart for spinning i dag. Vurderte en styrketime, men kjenner jeg ikke er helt motivert for det gitt. Da blir det spinning i stedet! Lurer på om det blir omelett til middag i dag da... Er så kjapt og enkelt... *late late jenta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1815 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forøvrig har jeg rundet 22.000 innlegg... fyttekatta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. oktober 2009 #1816 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skravlekjerring! Og kudos for effektiv jobbdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1817 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skravlekjerring! Gjett a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1818 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har vært så utrolig flink i ettermiddag. Stolt av meg selv, rett og slett Svingte meg hjem fra jobb klokka 14, dro på meg arbeidsklær og grov vekk allo jorden foran kjellervinduet og kjørte den bort. Det var sabla tungt, men jeg fikk det da unna. Varmet middag, pratet litt med pappa, som kom innom en tur og han sa at om han ikke fikk gjort det han hadde tenkt i helga så kunne han kanskje få satt inn det vinduet likevel - og da måtte jeg jo få alt ut av rommet, så da ryddet jeg der nede også. Også dro jeg på spin 3 komp og mage/rygg trening Og nå har jeg dyttet i meg kveldsmat og sitter og blupper i sofaen 30 karber i dag og det er helt ok, men jeg har vært sulten de siste dagene og har ligget litt høyt i kaloriinntak gitt... Ligger nok ikke over hvor mye jeg bruker, men antagelig litt vel høyt. Spørs om jeg får stramme litt inn på karbene igjen for da spiser jeg automatisk litt mindre. Nå er jeg så motivert at jeg bare vil ha det til å fortsette å gli nedover I kveld skal jeg jammen legge meg litt tidlig. Vært en sabla travel dag og jeg var oppe ekstra tidlig i dag også. Satser på å slutte tidlig i morgen også og få dratt inn til kjæresten før det blir helt mørkt. Tror jeg tar sjansen på å ferdes på sommer dekk - det er så greit å kjøre til og fra. Nei.. litt mer nannyhjelp, telefon og senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #1819 Del Skrevet 9. oktober 2009 Høyt aktivitetsnivå straffer seg - det er i allefall sikkert! I dag er jeg skikkelig trøtt og tung i toppen. Litt go-støl i skrotten også, men det er nå bare greit egentlig. Det som ikke er så greit er at det litt forhøyde kalorinivået denne uka nok har manifestert seg som litt tyngde og jeg var oppe på 4-tallet igjen i dag. Må stramme inn nå. Dette går jo ikke an. Tar forbehold om at det kan være litt væske i støle muskler og andre fysiologiske årsaker like mye da... Litt på styrer'n i dag og. Mye å gjøre på jobben, men egentlig høyt tempo på meg generelt denne uka, så det skal nok gå fint. Gleder meg til kjæreste i dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 9. oktober 2009 #1820 Del Skrevet 9. oktober 2009 God morgen Suzy! Flere enn meg som kjører høyt tempo om dagen skjønner jeg! Kjenner selv at jeg er sliten nå, så skal bli inderlig godt med helg! Har du økt kcal-inntaket så mye de siste dagene da? Jeg ville kanskje trodd på teorien angående støle muskler og litt væskeansamlinger, men du kjenner jo best på kroppen din hvordan den kjennes og hva som bør gjøres av justeringer. Jeg stod stille fra i går til i dag, helt greit det. Fremdeles en 0 med andre ord! Tpper du ser 3-tallet kjapt og greit også! Ha en strålende kjærestehelg, Suzy og kos deg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå