Suzy Skrevet 29. september 2009 Forfatter #1741 Skrevet 29. september 2009 Veldig fan av både og Ja egg i smoothie er kjempegodt - tenk på eggedosis, blir jo noe av det samme.
-Englefjes- Skrevet 29. september 2009 #1742 Skrevet 29. september 2009 Eggedosis. Håper du kommer frem til en løsning på jobbproblematikken!
Suzy Skrevet 29. september 2009 Forfatter #1743 Skrevet 29. september 2009 Takk engel... Snakket med en kollega nå i pausa og hun ble helt satt ut. Nesten så jeg angerr på at jeg sa det for hun ble så lei seg på mine vegne og lei seg for hele situasjonen. Jeg begynner å nerme meg en klar tanke i allefall - nemlig at det å skaffe en jobb er aller, aller viktigst og om jeg greier det så gjennomfører jeg. men vi får se.. ikke sikkert det er så lett heller.
Gjest svanungen Skrevet 29. september 2009 #1744 Skrevet 29. september 2009 Takk engel... Snakket med en kollega nå i pausa og hun ble helt satt ut. Nesten så jeg angerr på at jeg sa det for hun ble så lei seg på mine vegne og lei seg for hele situasjonen. Jeg begynner å nerme meg en klar tanke i allefall - nemlig at det å skaffe en jobb er aller, aller viktigst og om jeg greier det så gjennomfører jeg. men vi får se.. ikke sikkert det er så lett heller. Vil du da forsøke å få en jobb for permisjonstiden, eller ønsker du å finne en annen fast jobb på sikt? Håper det går som du ønsker, og at det ordner seg!
Suzy Skrevet 29. september 2009 Forfatter #1745 Skrevet 29. september 2009 Vil du da forsøke å få en jobb for permisjonstiden, eller ønsker du å finne en annen fast jobb på sikt? Håper det går som du ønsker, og at det ordner seg! Først og fremst en jobb i permisjonstiden - jeg må jo ha noe å leve av når jeg ikke får lønn herfra.
Suzy Skrevet 29. september 2009 Forfatter #1746 Skrevet 29. september 2009 Deilig slapp... God yogatime og god middag - og nå sitter jeg her og ser på House på tv Kos. Tror det kan bli squash i morgen og deretter maling. Må vaske og rydde litt her også, så i morgen skal jeg være husarbeidsmaur. Snart senga - skal snakke litt med kjæresten også er det senga...
Suzy Skrevet 30. september 2009 Forfatter #1747 Skrevet 30. september 2009 (endret) God morgen! Skikkelig oppesen i dag altså, for nå har vektnåla vippet under 74 og jeg er på 73-tallet. Føler meg helt overveldet og er så glad for at det begynner å tippe enda ett hakk lenger ned Suzy på badet med vekta i dag --> Litt spent i dag. Kjæresten har fått tak i et nytt kjellervindu (til rommet til datteren) for meg og han skal hente det for meg i dag og ta det med oppover til helga. Men ingen av oss husker de eksakte målene på vinduet og vi er innmari spente på om det passer inn i bilen Litt krise om det ikke gjør det, for da vet jeg ikke helt hvordan vi skal fikse det... Men det ordner seg vel. Håper bare pappa kan få hjulpet meg med å få satt det inn før vinteren kommer, for da går det an å begynne å pusse opp der nede og kanskje kan rommet stå klart til henne når hun kommer hjem. Det hadde vært så stas Blir squash rett etter jobben i dag. Så håper jeg at jeg rekker å få malt litt ute før det blir for kaldt og rått, etter det. Må uansett være litt husmor inne også, og det er det jo ikke noe problem å drive med selv om det er rått ute. Kan jo hende jeg rekker litt i morgen også. Fått nummeret til ei som kanskje kan hjelpe meg å skaffe jobb forresten. Så jeg skal ringe henne i dag. Pøser på med Litt i dag Endret 30. september 2009 av Suzy
Gjest svanungen Skrevet 30. september 2009 #1748 Skrevet 30. september 2009 Gratulerer med 3-tallet på vekta! Herlig! Litt i morges jeg også, det går litt ned hver dag nå, og jenta trives! Så spennende med jobbtelefon idag! Krysser fingrene for at det blir en hyggelig telefon! Og skulle ikke vinduet gå inn i bilen til kjæresten, så vet jeg om et utkjøringsfirma som sikkert kan hjelpe... Men ikke sikkert du får vinduet før til våren :gjeiper: Joiner med en
-Englefjes- Skrevet 30. september 2009 #1749 Skrevet 30. september 2009 Grattis med 73-tallet! Det er det jaggu meg lenge siden jeg har sett. Lykke til med jobbringing! Spennende tider for deg nå.
Suzy Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #1750 Skrevet 1. oktober 2009 *forvirra* Faen altså... Alt ser jo annerledes ut her inne i dag. Og visningsvinduet har blitt så bredt at jeg må drove og scrolle sidelengs for harde livet for å få med meg alt. Det likte jeg ikke - resten er nå greit - tror jeg. Vel, vel.. torsdag i dag og kjæresten kommer kanskje oppover en dag tidligere enn planlagt Det er bonus på slutten av uka det! Det er ikke helt hundre prosent sikkert enda, men antagelig. Fremdeles på 3-tallet på vekta og mektig stolt over egen innsats. Da jeg startet opp igjen i august var jeg på 77,7 - i dag var det 73,1. Det er virkelig en merkbar forandring det. Stas Motivasjonen er helt i toppsjiktet også og jeg merker at det er mye, mye lettere nå som jeg har flyttet karbogrensa til 40-50 om dagen. Nå er det jo ingen sak å holde seg innenfor. Slapp squashtime i går. Litt sliten rett og slett, men kompenserte ved å dra hjem og vaske halvparten av husets vinduer, rydde og vaske litt på kjøkkenet og tørke litt støv i stua. Satser på å ta de siste vinduene i dag, så det blir litt koseligere hjemme. Valgets kval i dag - enten yoga 2 eller hardhausen styrketreningstime. Fordelen med styrken er at den er bare en time, men den starter en time senere også - og yogaen er omtrent like hard. Og da får jeg gått to ganger på det denne uka. Heller mot yoga, men får bare kjenne på det utover dagen. Ringte jobbkontakten i går kveld og hun skal sjekke litt for meg og gi meg tilbakemelding i løpet av denne uka, eller tidlig neste. Så får jeg bare begynne fremstøt selv også. Så har jeg søkt på en jobb fra Finn på morgenen i dag og er i full gang med den egentlige jobben... Drikker med begge henda i dag.
Gjest svanungen Skrevet 1. oktober 2009 #1751 Skrevet 1. oktober 2009 Her var det endringer ja... Har heldigvis såpass god oppløsning på pc'en at horisontal scrolling ikke har vært noe problem, men aner meg at andre vil ha problemer med det ja. Og det er jo helt unødvendig! Og virkelig noe man bør unngå dersom man designer/leverer websider. Big No NO!Synes de heller kunne valg grønn farge også jeg da, inspirert av mitt fine soverom Grattis med stabil på 3-tallet! Glimrende! Er jo så motiverende å se at det gir litt resultater, og at man klarer å holde det over tid! Synes du er imponerende flink! All grunn til å være stolt og fornøyd! og for at kjæresten kommer før tida! Så koselig! Har dere noen planer for helgen, eller skal dere bare kose dere? Ha en kjempefin dag, Suzy! Og lykke til med jobbsøkingen!
-Englefjes- Skrevet 1. oktober 2009 #1752 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjempeimponert over vektnedgangen din! Denne gangen ser det virkelig ut til at du har knekt nøtta. Jeg er også forvirret over ny layout, men satser på at jeg som vanlig venner meg til det etterhvert. Jeg er også litt autist når det gjelder slikt, men det pleier å gå så bra etterhvert, så. Dessuten så tar det jo ofte noen dager/uker før en ny layout og sideoppsett finner sin blivende form. Mye testkjøring sist. Men enig i det med sidebredden i dagbøkene! I bloggene er det omvendt; det er blitt skikkelig smalt, og det forvirrer meg også.
Suzy Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #1753 Skrevet 1. oktober 2009 Ja nettopp! Her er det superbredde og i bloggene er det ultrasmalt :klø: Litt forvirra altså... Ja jeg føler jeg virkelig har knekt koden med vekta nå og er på god vei til de ønskede 70-kiloene. Har tro på at det kommer til å være en riktig vekt for meg, ettersom jeg er mye mer muskuløs i dag enn jeg var sist gang jeg var i nærheten av 70-tallet. Gøy er det nå! Har faktisk noen planer i helga. Har bedt et vennepar og ei venninne på middag på lørdag. Skal lage lammegryte har jeg tenkt og satser på en koselig kveld med litt vin og litt kos og litt skravling. Søndag kommer familien på kake og slikt og resten av helga er heldigvis et helt blankt ark som vi kan gjøre hva vi vil med Det betyr sannynligvis mye kos :rødme: og kanskje en runde golf? Det blir yoga i dag forøvrig. Blir spennende å se om jeg i det hele tatt kommer ut av senga i morgen da gitt...
Supramundane Skrevet 1. oktober 2009 #1754 Skrevet 1. oktober 2009 Øh... :klø: Jeg ble helt fortumlet av designendring, skjønte ikke helt om jeg hadde kommet til rett forum. Min stemme går til at du prioriterer deg selv og din egen fremtid, det er jo det eneste vi kan gjøre for oss selv - prøve å ta valg som gjør livene våre bedre. Selvsagt skal man ta hensyn til andre, og prøve å stryke med hårene, heller enn mot, men det er ikke alltid det lar seg gjøre. Jeg heier på deg! Flott at vekten oppfører seg ordentlig også! Du er så flink!
Suzy Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #1755 Skrevet 1. oktober 2009 Ahhhh... nydusja og sunket langt ned i sofaen. Kjæresten er på vei oppover og burde være her om en halvtimes tid :rødme: Gleder meg til ei hjemmehelg med ham. Satser på å få puslet litt i huset og forhåpentligvis få grunnet det som skal males på huset og plukket ned stillaset - helst før det begynner å snø! I dag var det snø bare en halvtime herfra og det er jaggu deprimerende. Uff... :snø: Takk for backingen jenter. De fleste jeg har snakket med sier det samme: Tenk på deg selv. Har søkt på et par jobber i dag og en av dem kunen jeg virkelig tenkt meg. Kjempespennende jobb som jeg tror er midt i blinken for meg og det jeg kan. Får bare håpe... Får vel ta en liten KG-surf også blir det
Gjest svanungen Skrevet 2. oktober 2009 #1758 Skrevet 2. oktober 2009 God morgen! Så herlig med kjærestebesøk! Snø? Allerede? Stemmer det, er noen som bor i de mer snørike delene av landet. I alle fall enkelte steder som får tidligere snø enn andre... Skal vel kanskje ikke kaste stein i glasshus, for her har det jo kommet metervis nesten hver vinter de siste årene (ikke så galt i år faktisk). Men da snakker vi gjerne februar eller deromkring, og da er liksom våren innen passe rekkevidde. Men snø NÅ?? Nei, vet du hva! Jeg er IKKE klar for vinterdekk ennå... Meldt strålende her i dag, deilig! Men i morra skal det visst bli og trolig i store mengder. Passer meg i grunn ganske bra faktisk, da kan jeg pusle inne og kose meg! Har jo en plan om å montere garderobe i morra, og få ryddet litt Kose dere masse, ha en strålende helg!
Suzy Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1759 Skrevet 2. oktober 2009 God morgen! Snart på vei ut på jobb, må bare skrive ferdig noe jeg ikke orket å gjøre i går ettermiddag, så får jeg vel komme meg ut og hente/skrape bil. Det har vært grøssekaldt her i natt! Mange kuldegrader Uff, dette liker jeg dårlig altså! Nå må det komme skikkelig godvær en måned til, for det trenger jeg. Basta Fortsatt på tretallet i dag. Det begynner å ligne noe nå altså. Fortsetter det på dette viset så kan jeg faktisk spise Ben & Jerrys-isen min på bursdagen min med god samvittighet Det er jo helt idiotisk å belønne seg med is når det er snakk om vektnedgang, men for meg er det så godt å ha det som et oppnåelig mål og dermed unngå fristelser så lenge. Kjæresten kom i går. Det er så godt å ikke legge seg alene om kvelden! helt ubeskrivelig. Litt vanskelig å stå opp fra varm mann og seng, men det gikk det og. I morra kan vi ligge og rulle til vi ikke gidder mer Lurer på å høre om han har lyst til å være med meg på kino i kveld. Har enda ikke kommet meg på den siste Stieg Larson-filmen og kunne tenke meg å se den. Vi får se hva det blir til. Litt mer og en kjapp KG-surf så er det ut på tur
Suzy Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1760 Skrevet 2. oktober 2009 Åhh... Nå klarer jeg bare ikke fokusere i det hele tatt. Et kvarter til jeg kan pakke sakene og stikke hjem - og jeg har igrunnen skrudd av hjernen for minst ett kvarter siden. Har ikke ett bruktbart ord i meg, så jeg sitter her og slår ihjel tid som en annen idiot - det går jo bare utover meg uansett at jeg ikke får gjort noe i dag, for jeg skal sjefe til uka og bør egentlig skrive så mye som mulig nå mens jeg ikke har ansvar for alt mulig annet på toppen. Men greier jeg ta meg sammen - eh.. nei.. Jeg tenker bare på at kjæresten min er hjemme og at jeg vli hjem og kose med ham, tenker på hva vi skal ha til middag og gryteretten jeg skal lage i morgen, på kakebaking til søndag, klesvask, husmaling i morgen, katten jeg skulle hentet og avlivet (). Særlig den katten må jeg innrømme stresser meg litt, for jeg har drøyd det alt for lenge uansett og nå MÅ jeg få fikset det i helga. Uff... All produktivitet er med andre ord ut vinduet og snart er jeg ut døra. Blah. Men det er fredag Tror jeg satser på en god i dag og masse kjærestekos! God plan!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå