Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Phu.....

Nå har jeg hjulpet pappa å snekre i en og en halv time etter jeg kom hjem fra jobb, så har jeg malt et strøk på innsiden av kjellerdøra (og det ser ut til at jeg må ha enda ett :roll:), malt ferdig alle veggene i tørkerommet, vasket gulvet der nede og støvsugd oppe. Og spist middag et sted i midten der...

Er helt utslitt... :veslejenta:

Kjæresten lurte på om jeg ikke ville komme inn til ham etter jobb i morgen også kan vi reise hit sammen på fredag, men jeg tror rett og slett ikke jeg orker jeg - sjøl om jeg savner ham veldig. Det blir ikke så mange timer ekstra (og de fleste av dem sover vi) og det betyr tilsammen fire timers reise ekstra for meg - på toppen av en 12 dagers arbeidsuke.

Og på toppen av det så vil det bety at jeg må skippe to treninger... :sjenert:

Jeg vil heller møte ham når han kommer fredag formiddag, da er jeg utsovet, opplagt og glad etter yoga.

Stønn... åssen skal jeg holde meg våken til halv elleve mon tro :blink:

Videoannonse
Annonse
Gjest svanungen
Skrevet
Phu.....

Nå har jeg hjulpet pappa å snekre i en og en halv time etter jeg kom hjem fra jobb, så har jeg malt et strøk på innsiden av kjellerdøra (og det ser ut til at jeg må ha enda ett :roll:), malt ferdig alle veggene i tørkerommet, vasket gulvet der nede og støvsugd oppe. Og spist middag et sted i midten der...

Er helt utslitt... :veslejenta:

Kjæresten lurte på om jeg ikke ville komme inn til ham etter jobb i morgen også kan vi reise hit sammen på fredag, men jeg tror rett og slett ikke jeg orker jeg - sjøl om jeg savner ham veldig. Det blir ikke så mange timer ekstra (og de fleste av dem sover vi) og det betyr tilsammen fire timers reise ekstra for meg - på toppen av en 12 dagers arbeidsuke.

Og på toppen av det så vil det bety at jeg må skippe to treninger... :sjenert:

Jeg vil heller møte ham når han kommer fredag formiddag, da er jeg utsovet, opplagt og glad etter yoga.

Stønn... åssen skal jeg holde meg våken til halv elleve mon tro :blink:

God morgen!

WOW! Skal si du hadde en effektiv ettermiddag/kveld i går!! Skjønner godt du var utslitt! Men så deilig for alt som er gjort da! Virkelig imponert!

I morgen kommer kjæresten, Suzy! :strix: Tror det kan være fornuftig og heller vente til fredag formiddag, da har du litt energi og overskudd, og det blir ikke så styrete. Og så får dere skikkelig kvalitetstid sammen! Treningene dine er jeg ikke så veldig redd for, du trener jo masse, og dessuten aner det meg at det hadde blitt litt "trening" med kjæresten uansett :sengekos::ler:

Håper du får en finfin torsdag! Tid for LANGHELG!

:klem:

Skrevet

God morgen!

Det er Suzy-fredag og jeg er happy-happy!!! Langhelg fra i morgen og jeg er helt på den siste resten av pågangsmot og arbeidslyst, men det er ok det. Det er bare dagen i dag igjen.

Takk for dytt i ryggen på det med å ikke dra inn, Svanungen. Jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke benytte meg av all den tiden jeg kan, men jeg har jobebt så mye at jeg kjenner jeg bare vil være her og vente... :sjenert: Tanken på å sitte på bussen i to timer i ettermiddag.. Nei. Ikke lyst.

Skal ut på sak fra morgenen i dag, så jeg regner med at denne dagen kommer til å gå fort :) Ett strøk til på kjellerdøra, skifte på senga og rydde litt hjemme nå, så kan jeg gå på trening i kveld med god samvittghet og ta imot kjæresten med åpene armer i morgen.

Forresten så kommer nok pappa tilbake for snekring mandag... :sjenert: Pappa'n min er utrolig kul av og til :fnise:

Har forresten HEL dilla på denne om dagen

Litt mer :kaffekopp: så er vi på tur her

Gjest svanungen
Skrevet
Forresten så kommer nok pappa tilbake for snekring mandag... :sjenert: Pappa'n min er utrolig kul av og til :fnise:

:ler:

Hvordan løste så dette seg? *kremt* Han foreslo det kanskje selv? :fnise: Kjenner nok sin søte, og forelskede datter ja! :kline:

Kos deg på jobb!

Skrevet
:ler:

Hvordan løste så dette seg? *kremt* Han foreslo det kanskje selv? :fnise: Kjenner nok sin søte, og forelskede datter ja! :kline:

Kos deg på jobb!

Hi, hi!

Vel, jeg sa vel noe sånt som at jeg tenkte å sende ham hjem litt tidlig for vi hadde ikke sett hverandre på tre uker. Også lo han veldig og var litt tøff - litt sånn "huh, det fikk vi da bare tåle" også gikk det et par minutter før han begynte å snakke om at været vel skulle bli bra mandag også.. :ler:

Han sier ikke noe direkte, skjønner du, men joda - det endte med at han kommer tilbake mandag om det ikke kommer vindu i morgen og han må sette inn det :flau:

:sjenert:

Skrevet

Søte faren din! :ler:

Åh, jeg gleder meg sånn på dine vegne over at kjæresten din kommer i kveld. :strix: Og så ville jeg bare si at selv om jeg er litt sløv til å legge igjen spor om dagen, så leser jeg og følger med.

:kaffekopp:

Skrevet

Phu.. nå har jeg virkelig vært langt til skogs, men koselig var det og jeg har hodet fullt av ord jeg må skrive ned :)

Snart helga nå :nigo:

Skrevet

Åh av og til er jeg en skikkelig idiot altså :kari:

Gikk på spinning i dag og på styrketimen etterpå og har lært følgende: Jeg skal ikke på noen lang kondisøkt før en slik time. Hjelp!! Boksing, sparring, spurting, styrketrening i sirkel og utfall med vekter på nakken.. herregud så vondt jeg har i kroppen min og herregud så vondt jeg kommer til å ha i morra :overrasket:

Tror jeg er helt nødt til å gå på yoga - ellers kommer jeg ikke til å klare å bevege meg!

Ellers... 15 timer til han kommer.. .:sjenert:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Etter mine beregninger er det altså nå ca 5 timer igjen? Stemmer? :strix:

Vil bare få ønske deg en skikkelig god Yoga-økt (aner meg at den kan bli litt stiv...), og en helt suveren helg! Kos dere masse :sengekos: og nyt timene! Regner med at det blir stille på KG fra den kanten i helga :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Ca fire timer igjen nå ja! :strix:

Sitter med :kaffekopp: og yogaklær på - klar som et egg. Dette kan bli en spennende yogatime for jeg er stiv og støl både her og der. Merkelig lite faktisk, tatt i betraktning at jeg faktisk hadde krampe i rumpeballene i går :ler: I shit you not!

Men jeg tror dette er eneste måte å få varmet opp igjen kroppen så den kanskje ikke stivner helt (håper i allefall det :overrasket:).

Regner med at det blir lite KG denne helga gitt. Litt teit som jeg er - man har jo ikke en god dag om det ikke er noe å bekymre seg for - så er jeg litt bekymra for maten mens han er her, men det skal da gå greit. Jeg har bare levd uten fristelsen ved å ha sjokoladespisende, øldrikkende og chipsknaskende han langt unna i tre uker. Det kommer til å kreve endel viljestyrke å ikke slippe seg nå, særlig fordi jeg nå har vært stabil en ukes tid og det med ei vekt jeg er veldig fornøyd med...

Forresten - de har begynt å selge Ben & Jerrys på den lokale Meny-butikken :sukk: Jeg ble helt svett da jeg gikk forbi isdisken og jeg kjøpte en liten bøtte med cookioe dough-is MEN jeg har ikke rørt den enda og jeg har planer om å greie å vente og belønne meg selv med en skikkelig isfest når jeg har kommet et hakk lenger på vekta (jada - det er ulogisk, men det er nå et mål det og).

Is er det jeg er mest glad i i hele verden - og særlig kvalitetsis. Stønn...

Nå klarer jeg ikke tenke på noe særlig annet enn kjæresten jeg :sjenert:

Gjest svanungen
Skrevet

:strix: Kjærestefredag og kjærestehelg! :strix:

Utrolig imponert over at du kom deg gjennom den beinharde treningsøkten i går! Hvordan klarer du å presse så mye ut av musklene på lavkarbo?? Jeg har gått fem uker i fase en, og fremdels funker ikke musklene i det hele tatt. Har måttet redusere motstand på alt av apparater og manualer, og det føles KJIPT! Så nå blir det fruktinnføring fra mandagen av... Uansett, bøyer meg dypt i støvet, Suzy!

Håper Yogatimen gjør godt for skrotten, og at du ikke stivner helt utover dagen. Ser for meg at kjæresten kan stusse litt hvis du knapt er bevegelig før søndag morgen :fnise: Støl som bare det, og all :sengekos: gjør vondt :ler:

Kos dere! :klemmer:

Skrevet

Oppsummering:

Jeg er SJUKT støl

Og utover det har jeg bare dette å melde: :roser::bolledeig::kline::yvonne::humpe::vin::kline::lur::hjerter_rundt::humpe::yvonne::strix::kline::nigo: :rødme: .. ja og nå skal vi snart på fest

Skrevet

Jeg snikleser jo litt innimellom - og dette så da strålende ut.

Kos deg :kristin:

Skrevet

Ja, ja.. så lenge var Eva i paradis...

Da har jeg sendt kjæresten sørover igjen etter ei veldig god helg. Har ikke kost meg sånn på lenge og vi har rett og slett klemt, kysset og kost med hverandre mye og lenge. Det var noe vi begge hadde ventet på dette gitt.

Nå ses vi heldigvis igjen alt på torsdag, så det var ikke så ille at han dro igjen denne gangen.

Var på fest i går og skeiet dermed seriøst ut på karboen. Litt dumt egentlig, for i går morges var jeg på 73,3 kilo plutselig og det er lenger ned enn jeg har vært på et tiår, tror jeg. Men i dag er jeg selvdsagt opp igjen (ikke overraskende). Men det viser at jeg i det minste er i et godt sig og at jeg kanskje kan komme meg nedover den kiloen i løpet av den neste uka.

Grubler litt på utfordringer til uka, for til helga skal vi på hyttetur med endel venner og jeg plundrer med hvordan jeg skal klare å holde meg nede på karboen (og helst ikke tiltrekke meg all verdens oppmerksomhet på det :roll:)

Blant annet skal vi ut og spille gold hele dagen lørdag og jeg lurer veldig på hvordan jeg skal klare å finne en lavkarbolunsj som kan pakkes der og da og som vil holde gjennom dagen... :klø:

Jeg nekter å skeie ut to helger på rad - det kommer ikke til å være gunstig.

Skikkelig sløv i dag :veslejenta: Det er gøy med fest, men akk så slitsomt dagen etter... Singstar og TP på fest i går - mine to favorittting på fest, tror jeg :ler:

I kveld har jeg planer om å unne meg selv litt forpleie og ellers ikke gjøre en dritt. Sått passe dagen derpå sulten, men forsøker å komme meg inn på rett kjøl igjen her - karbomessig - men har slengt innpå brokkoligrateng til middag så jeg er over grensa i dag allerede. Så nøye er det da tross alt ikke heller.

Håper de som stikker innom har en fin søndagskveld :)

Gjest svanungen
Skrevet

Suzy!

Godt å høre at dere har hatt en helt suveren helg! Og at det ikke er lenge til neste gang dere sees :strix:

Karbo ja... Må innrømme jeg sliter litt med motivasjonen om dagen... Men nå har jeg så vidt startet med litt frukt i dag, og håper det vil gjøre godt for skrotten. Kanskje går det litt saktere, og jeg går nok garantert ut av ketose, men det får heller være. MÅ få noen muskler som fungerer igjen, og må prøve å få bukt med dette suget etter alt som er forbudt... Usj! Spørs om jeg kanskje ikke skulle hatt mensen, for makan til sugen på alt mulig! :sukk:

Skulle trent idag... Men måtte opp i natt for å ta migrenetablett, og våknet med litt uggen mage. Så da har det blitt hjemmedag i stedet, og fått malt ferdig soverommet (to strøk rundt vinduer og døren i dag). Deilig! Så nå kan jeg fokusere på treningen igjen! :trene:

Ha en finfin søndagskveld Suzy! :klemmer:

Skrevet

God morgen.

På plass på jobben igjen og jeg skjønner neimen ikke hvor dennehelga ble av! Det har gått skremmende fort og det var jo langhelg til og med. Usj! :overrasket:

Men jeg har kost meg og det er bare fire dager til det er helg igjen :ler:

Gode vektnyheter. Jeg ligger stødig rett over streken på 74 og jeg er skikkelig fornøyd. Syns det går bra fremover. Har bestemt meg at når jeg har klart å være på 73-tallet i ei uke så skal jeg ta kål på den iskem-bøtta jeg har liggende klar i fryseren. Litt teit på ett vis, men helt grei motivasjon også. Jeg syns det må være greit å unne seg litt godt innimellom og å skeie kontrollert ut. Det gir meg i allefall motivasjon.

Nå må jeg visst ut på oppdrag fra morran av.

Gjest svanungen
Skrevet
God morgen.

På plass på jobben igjen og jeg skjønner neimen ikke hvor dennehelga ble av! Det har gått skremmende fort og det var jo langhelg til og med. Usj! :overrasket:

Men jeg har kost meg og det er bare fire dager til det er helg igjen :ler:

Gode vektnyheter. Jeg ligger stødig rett over streken på 74 og jeg er skikkelig fornøyd. Syns det går bra fremover. Har bestemt meg at når jeg har klart å være på 73-tallet i ei uke så skal jeg ta kål på den iskem-bøtta jeg har liggende klar i fryseren. Litt teit på ett vis, men helt grei motivasjon også. Jeg syns det må være greit å unne seg litt godt innimellom og å skeie kontrollert ut. Det gir meg i allefall motivasjon.

Nå må jeg visst ut på oppdrag fra morran av.

Iskrembøtte høres ut som en veldig god (kanskje ikke bra, men GOD) utskeielse! :wow:

Jeg prøver å få planlagt litt trening idag... Føler meg klar for en spinningøkt eller tre i løpet av uka! :trene:

Skrevet
Iskrembøtte høres ut som en veldig god (kanskje ikke bra, men GOD) utskeielse! :wow:

Jeg prøver å få planlagt litt trening idag... Føler meg klar for en spinningøkt eller tre i løpet av uka! :trene:

Bøtte er vel kanskje å ta i - det er en halvliters boks, men det er mål godt nok det. Jeg elsker iskrem og tror det er den ene tingen i verden jeg har vondest for å unnvære.

Det er i allefall motiverende for meg.

I dag blir det vanlig dobbelspinn på meg. I morgen tidlig spinn, massasje etter jobb og deretter yoga, tror jeg.

Må forsøke å komme meg på golfbanen på onsdag. Jeg har et litt underlig problem, kan man si.. :sjenert: Jeg gikk jo på kurs i vår, men jeg har ikke fått spilt halvparten så mye som jeg hadde håpt og tenkt denne sommeren. Noe av grunnen er nok at jeg ikke syntes jeg fikk så veldig taket på det og jeg legger altfor mye press på meg selv.

Jeg er igrunnen ikke redd for å se dårlig ut, men jeg er redd for å sinke og irritere andre med det dårlige spillet mitt, også har det blitt et slikt oppheng at jeg rett og slett ikke syns det er moro mer :( Det vil si.. antagelig kunne det vært moro om jeg spilte for meg selv og kunne tatt det i mitt egent tempo...

men ANYWAY: Til helga skal vi på hyttetur sammen med en vennegjeng av kjæresten og turen er en golftur. Alle som er med spiller i turneringa på lørdag også er det premier på beste osv. Flott og sikkert kjempekoselig, men jeg gruer meg nå så voldsomt at jeg er helt sjuk :sukk:

På den ene siden har jeg ikke lyst til å være vanskelig og teit og ikke ville spille, for det vil jo virke superdumt - men på den andre siden kan jeg ikke se hva jeg har å gjøre i turneringen deres i det hele tatt. Det er jo ikke bestandig jeg klarer å slå skikkelig fra tee engang. Jeg kommer til å forsinke og irritere de jeg skal gå med og jeg er helt på gråten av tanken. Og nettopp fordi jeg har begynt å grue meg så fælt så kommer jeg ikke til å klare å gjøre det noe særlig bra heller, for når jeg ikke klarer å slappe av og fokusere positivt, så er det så godt som dødsdømt..

Jeg ser at det meste av problemet eksisterer i hodet mitt, men jeg vet ikke hvordan jeg skal greie å snu tankene mine og glede meg til turen og bli positiv på egne vegne.

Også føler jeg meg så håpløst teit og jentete og barnslig som blir så redd :frown:

Øff.. må bare get over it på et eller annet vis.

Gjest svanungen
Skrevet

Veldig kjente tanker og følelser, Suzy! :klemmer:

Men hvor seriøs er denne turneringen? Såpass seriøs at de ikke vil kunne se det morsomme i ditt handicap, men at du mer blir en liten belastning (føler du selv i alle fall?)? Huff.. Og som du sier, når man gruer seg slik så blir det også til at det bare går enda verre. Skikkelig ond sirkel... Men alle kan da ikke være født naturtalenter på golfbanen? Har du nevnt for kjæresten hvordan du tenker? At du egentlig ikke har lyst til å golfe i det hele tatt? Men at du gjerne blir med som Caddy eller sosialt innslag for eksempel? Må da være bedre at dere alle sammen kan ha det gøy?

Jeg har det forresten på tilsvarende måte når det gjelder ski... Både bortover og nedoverski... Er helt naturkatastrofe og synes ikke det er gøy i det hele tatt. Kan til nød ta meg en skitur med ei god venninne (10 år siden sist), men da blir det med overvekt av appelsin- og kvikklunjspauser, og bare kjas og vas. Til mitt store hell eier jeg ikke ski (eller... mams har gitt meg sine, men jeg har vel egentlig sagt at jeg ikke vil ha de.... :ler: Ligger visst til familien...).

Håper det løser seg, Suzy!

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...