Gjest svanungen Skrevet 24. august 2009 #1541 Del Skrevet 24. august 2009 Fokuserer på slike tanker jeg også om dagen. Er den isen, sjokoladen eller hva det nå er, verdt det?Nope! Spesielt ikke når det går så greit som det gjør, og resultatene vises på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1542 Del Skrevet 25. august 2009 God morgen! Lurer på om det er et eller annet jeg spiser som gjør meg tung og oppblåst, for nå er jeg tilbake til å føle meg overfødd og uggete. I helga var jeg ikke sånn. Lurer på om jeg rett og slett spiser litt for mye? :klø: Deilig trening i går og i dag har jeg tenkt å handle opp lønninga og komme meg ut i skogen for å løpe. Trenger å kjøre meg litt nå og i dag er planen å jogge. Det er lenge siden sist, så jeg gruer meg litt. Tviler på at jeg greier hele femkilometeren på noen bruktbar tid i dag gitt... Så vurderer jeg å begynne på yoga. Det ser så spennende ut og jeg er sikker på at det er en form for trening jeg vil like. Har sendt ut en prøveballong til ei venninne jeg vet har behov for å komme i gang med trening igjen og hørt om hun vil være med også, men har ikke fått noe svar foreløpig. Tenkte å pushe henne litt på det i dag og få meldt meg inn denne uka. Jobben har en ordning som betaler inntil 1550 kroner for trening du vil ha finansiert og tre måneder på yogastedet her i by'n koster 1500 Ellers blir det bare en natt med kjæresten til helga. Planer krasjer litt og det er leit, for nå får vi ikke sett hverandre på tre uker. Kommer til å bli litt lenge, men jeg får nå heller bruke tiden effektivt på andre ting. Trene f.eks. Det er noe jeg har behov for i allefall og vi snakkes jo i ukene. Jobbe nå vel..? Først mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 25. august 2009 #1543 Del Skrevet 25. august 2009 God morgen! Ingen god følelse å føle seg oppblåst og stappet... Har det litt sånn jeg også nå, men satser på at det gir seg bare magen kommer i vater igjen. Yoga høres veldig spennende ut! Har tenkt tanken selv også, men har blitt ganske skeptisk etter at Pilates'en ikke fungerte. Selv om det var rolige bevegelser, og god trening, så ble det for mye bevegelse og rotasjon i hofteleddet, så isijasen slo seg helt vrang. Yogaen er vel mer tøyning, men samtidig mye bøying og strekking der også, som innebefatter hofteleddet... Jaja, spinning og styrketreinng får holde foreløpig. Og litt svømming innimellom Jobbe? I dag? Må vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1544 Del Skrevet 25. august 2009 Yoga er veldig individuelt og om du har en god instruktør og forteller hva som er dine begrensninger så skal de kunne tilpasse treningen til deg. Kan hende ryggen din har godt av det? Instruktøren der jeg har lyst til å gå hadde ryggvondt selv og begynt derfor med youga - og nå er han instruktør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. august 2009 #1545 Del Skrevet 25. august 2009 Huff, for en ekkel magefølelse du har da - bokstavelig talt! Håper det går seg til etterhvert, for sånn er det ikke noe kjekt å gå! Yoga høres spennende ut, men jeg har alltid vært redd for å prøve det. Syns det virker utrolig krevende.. Min neste milepæl er bare bosu-ball-time. Dumt at du får sett kjæresten så lite - men på den gode siden så går man ikke lei av hverandre når det er litt opphold. En utroooolig dårlig trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1546 Del Skrevet 25. august 2009 Dumt at du får sett kjæresten så lite - men på den gode siden så går man ikke lei av hverandre når det er litt opphold. En utroooolig dårlig trøst! Premie for verdens dårligste trøst der Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2009 #1547 Del Skrevet 25. august 2009 hei Suzy! Siden jeg ser på deg som en treningsguru må jeg spørre deg om et råd. Jeg har bestemt meg for å trene. Jeg veier mer enn nok, hadde jeg tatt av 20 kg ville folk lurt på når jeg skulle tatt av de neste 20. Med rette. Uansett; Jeg har lyst til å begynne å svømme. Hvor mye trening er det i det? treningssenter og greier hadde vært greit, men for meg uten jobb koster slikt for mye, og svømming... jo, det føler jeg selv at jeg vil. Det, også liker jeg godt å ut og gå. Hva synes du? Er svømming "bra nok"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1548 Del Skrevet 25. august 2009 Svømming er kjempebra trening MarianneE (og takk for gurustatusen ) Det er en glimrende ide og særlig om du veier litt mye, for det er skånsomt for leddene også. Det er en forutsetning dog, at du ikke ligger og plasker, men faktisk svømmer og forsøker å presse deg. Legg f.eks opp til at du skal svømme en gitt distanse - svøm den så raskt du klarer og sats alt på å forbedre den tiden. Du kan også gjøre styrke og oppstrammingsøvelser i vannet. Du kommer til å kjenne god forskjell ganske kjapt - både på kondisjon og styrke. God ide, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. august 2009 #1549 Del Skrevet 25. august 2009 Oppblåsthet kan jeg virkelig sette meg inn i nå. Men det går nok over for deg etterhvert. Det er en virkelig guffen følelse. Dumt med lite kjærestetid fremover. Likevel, du er så flink til å flytte fokus over på andre ting, så jeg er sikker på at det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2009 #1550 Del Skrevet 25. august 2009 Takk for svar (og bare hyggelig med statusen ) Ligge og plaske gidder jeg ikke. Da er det kjedelig, så det blir for å svømme skikkelig. Fredag blir da første treningsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 25. august 2009 #1551 Del Skrevet 25. august 2009 Svømming er digg! Få brukt kroppen uten at den blir belastet, og kjenne hvordan musklene bare løsner opp og slapper av litt. For ikke å snakke om samvittigheten etterpå! (som forøvrig gjelder all trening ). Lykke til MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2009 #1552 Del Skrevet 25. august 2009 takk Svanungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1553 Del Skrevet 25. august 2009 Svømming er herlig og gir fantastisk behagelig trim - ett tips til: Ha noe på lur som ikke er godteri, for du kommer til å bli sjukt sulten etter økta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2009 Forfatter #1554 Del Skrevet 26. august 2009 God morgen! Tuung i kroppen i dag, men på en deilig måte. Var verdens sprekeste i går (syns jeg sjøl) og slengte på meg treningsklærne, gikk raskt opp til trimplassen (1,5 km?) løp 5 kilometer i skogen i rimelig godt tempo og gikk/løp ned igjen. Var borte i en og en halv time og hadde brent nesten 800 kcal da jeg kom ned igjen Det var deilig, men steinhardt, så i dag kjenner jeg det i beina og kroppen ellers. I dag skal jeg i svømmehallen med ei venninne. Det blir godt. Har ikke svømt siden før sommeren, så jeg tror det blir godt og i morgen har jeg tenkt å forsøke yoga. Har tenkt å gå på en prøvetime først og har fått med meg ei venninne jeg vet vil ha godt utbytte av det. Veldig fornøyd med meg sjøl, rett og slett. Men det er merkelig hvordan tiden bare flyr unna... Jeg savner datteren, men det går fint likevel, for så lenge jeg forsøker å holde tritt med venner, få tid til kjæresten og trene - ja da går dagene som en vind. Jeg stresser da ikek heller, men lurer på om tiden flyr like fort for alle..? :klø: Litt i dag kanskje? Jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. august 2009 #1555 Del Skrevet 26. august 2009 Sprek du var igår, da! Kjempe flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2009 Forfatter #1556 Del Skrevet 26. august 2009 Akk, jeg var sprek i dag og viste det seg... Venninna mi måtte jobbe og trakk seg fra svømmeplanene, og for en gangs skyld var jeg ikke motivert til å gå alene. Så jeg spurte en bekjent om hun ville være med å spille squash og det ville hun - så en time med squash senere er jeg helt utslitt. Nå er jeg sofamat resten av kvelden. Litt tung i toppen, så jeg lurer på om jeg må ta meg en smertestillende. Ristet litt mye på skrotten de siste dagene Har forresten soste meg inn i en skikkelig debatt i denne tråden om antallet sexpartnere. Jeg ler meg skakk av hvor sinna enkelte blir når de blir møtt med motargumenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. august 2009 #1557 Del Skrevet 26. august 2009 Hahaha, Suzy, nå fikk jeg meg seriøst en god latter. For en utrolig vittig tråd. Skulle jeg liksom fortalt samboeren i detalj... om før? Nei aldri. Det har han da ingenting med. Basta. Nå drar jeg på jobbtur i morgen, så da forsvinner jeg fra jordens overflate! Håper du får noen fine dager frem mot helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2009 Forfatter #1558 Del Skrevet 27. august 2009 God morgen! Tidlig på plass i dag for å effektivisere ettermiddagen maksimalt - forhåpentligvis - men så langt har jeg bare KG-surfet og ikke fått begynt på noe Lite inspirert på jobben om dagen. Syns det går så trått og vet ikke helt hvorfor. Hm... Det må vel bli bedre på sikt vel. Sover uhyggelig godt om nettene. La meg kl 23 i går - mått vente på klesvasken - og sovnet på to sek og sov til tre minutter FØR klokka i dag tidlig. Uten opphold. Våknet så uthvilt og klar. Det er helt sikker det at jeg har skrudd opp på aktivitetsnivået, for jeg merker jeg blir fysisk sliten og da sover jeg så godt. I dag skal jeg ut og gå tur i skogen med ei venninne - hadde opprinnelig tenkt å dra på prøvetime på yoga, men så har han som driver med det endret timeplanen og dermed er det yoga 2 i dag. Det er ikke noe å begynne med, så da må vi vente til tirsdag. Litt irritabelt egentlig, for timeplanen var persfekt for meg slik den var. Men jeg kan alltids tilpasse meg jeg Har planlagt å dra rett opp på senteret og trene ei styrkeøkt etter jobben, så hjem til middag og videre til skogs. Skal innom mamma og drikke kaffe etter det og dermed har vel denne dagen forsvunnet også... Bøtter ned her - merkelig at det skal smake så godt om morran. Ikke sjekket ketostix igjen forresten - jeg har en følelse av at jeg ikke er i ketose - det skjer liksom ikke noe, men jeg skjønner ikke helt hva det er som holder meg tilbake...? :klø: Nuvel... Blir da ikek tjukkere i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 27. august 2009 #1559 Del Skrevet 27. august 2009 Har forresten soste meg inn i en skikkelig debatt i denne tråden om antallet sexpartnere. Jeg ler meg skakk av hvor sinna enkelte blir når de blir møtt med motargumenter For en diskusjon! Jeg er helt enig med deg Suzy, og konkluderer med at jeg er glad jeg ikke har møtt en mann som de gutta som diskuterer der inne. Antall partenere og detaljer deromkring er helt uinteressant i min verden. Det var kanskje interessant da jeg var 20, nettopp fordi jeg tenkte det kunne si noe om personen. Sikkert. Ha en fin dag, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 28. august 2009 #1560 Del Skrevet 28. august 2009 God morgen! Måtte bare innom tråden du henviste til, og må innrømme jeg fikk meg en god latter! Himmel og hav! Hvordan har Suzy det? Alt bra? Klar for helg? Jeg er veldig klar... Plutselig hektisk her i dag, sånn er det gjerne når man er borte en dag eller to. Nyt fredagen og helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå