Suzy Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #1421 Skrevet 14. juli 2009 En iss ved de tider høres ut som en plan
Gjest svanungen Skrevet 14. juli 2009 #1422 Skrevet 14. juli 2009 Det var en sabla god "preferie"-is! Ble is på deg også? Eller... Plutselig bare 45 min igjen av dagen. Herlig! Føler meg klar for en litt mer intensiv trening i dag, gleder meg! Kommer nok til å ta det litt rolig i dag også, men LITT ekstra skal nok gå bra Og så blir det planer om en skikkelig økt på torsdagen
Suzy Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #1424 Skrevet 15. juli 2009 Hei jenter! Så koselig å se deg igjen Supra - så synd med armen og så kult med bil!!! WOW! Det ble en megaslapp dag i går og både softis og annet godt. Nå er jeg skikkelig sløv om dagen altså! I tillegg ble jeg og venninna mi sittende på verandaen og sludre og kose oss - og røyke masse. Jeg som pleier å være så flink og holde meg til en eller to om dagen. I går ble det mye mer enn det. Kjæresten var på fisketur i går og kom hjem med tre fine fisker i går. Veldig blid og fornøyd. I dag skal han hjelpe pappa med å begynen på verandaen min. Blir fint å få startet på prosjektet. Tenker den står klar til etter ferien i det minste - så da kan jeg invitere folk på besøk en helg og feire ny veranda kanskje? Og om været viser seg fra sin beste side - kanskje et nymalt hus også? Sensommerfest er herlig I dag har jeg pakket med meg treningsklær og satser steinhardt på å dra rett opp på senteret og kjøre intervall og litt styrke så jeg ikke visner fullstendig. Jeg har ikke lyst til å kaste bort tiden på å tene når kjæresten er hos meg, men samtidig blir det dumt å legge unna alt jeg pleier å gjøre når han er her også... Han kan da vente en time på meg han. Full rulle på jobben fortsatt, men nå er det bare to dager igjen. Det krever mye oppmerksomhet å administre merker jeg, så jeg rekker nesten ikke innom KG. Ah, nå er det vel lunsjtid vel...
Supramundane Skrevet 15. juli 2009 #1425 Skrevet 15. juli 2009 Ikke så farlig om du røyker mye EN dag, er jo egentlig hovedvekten av alle dagene som teller. Så det går bra! Sånn er det med godtespising også, noen få utskeielser er bare å leve, så lenge hverdagenee er gode går det bra
-Englefjes- Skrevet 16. juli 2009 #1426 Skrevet 16. juli 2009 Innom og sier hei, og er sånn delvis oppdatert.
Suzy Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1427 Skrevet 16. juli 2009 Her dukker de opp en etter en jo!! Hei Englefjes! Bare i dag og i morgen igjen så er det ferie og det er jammen bra. Jeg skjønner ikke hva som er i veien med meg om dagen, men jeg er så utmattet og trøtt at det er helt pussig. I går slet jeg for å ikke sovne etter middag - og jeg tror jeg sovnet på ti sekunder da jeg la meg og har ikke gløttet på et øye på hele natta. Og i dag er jeg så trøtt så jeg nesten ikke vet hva jeg heter. Da jeg gikk ut av bilen i dag så oppdaget jeg at jeg har gått på jobb i slippers! Og jeg har ikke merket det engang! Kom meg opp på trening i går, etter jobb, og jeg ble så sliten av å løpe en enkel intervalløkt at det nesten var bekymringsfullt. Og på toppen av det hele så oppdaget jeg munnsårutbrudd nummer tre på fjorten dager rett før jeg la meg. At det går an! Det er akkurat som kroppen er helt på skjeve :klø: Har ingen beviselig god grunn for det heller. Og på toppen av det hele har jeg hatt "the munchies" på kveldstid så det holder. Det har blitt både is, brownies og popcorn og jeg blir så sur på meg sjøl. Nå må jeg redde meg inn så jeg ikke må begynne helt på nytt en gang til med dette her.... Fredag i morgen. Heldigvis. Tror jeg må sove etter jobb jeg gitt... Pøser på med :kaffekopp:
Gjest svanungen Skrevet 16. juli 2009 #1428 Skrevet 16. juli 2009 God morgen! Trøtt ja... Er det mulig? Men har en tendens til å våkne rundt kl 04 for tiden, og blir liggende og snu meg og glo i taket frem til klokka ringer. Litt slitsomt synes jeg... Men sånn du beskriver, så høres det nesten ut som den perioden jeg hadde for litt siden, der jeg virkelig var helt skutt. Kroppen bare protesterte, følte jeg kunne sove i evigheter, og ting gikk skikkelig trått... Er TUNGT å gå rundt sånn! EN dag igjen, Suzy! Fredag i morgen!
Suzy Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1429 Skrevet 16. juli 2009 JA! En dag igjen - og det er jammen ikke lettere å tvige seg opp av senga når det ligger en varm og fin mann der og sover søtt... Vil jo bare legge meg igjen og krabbe inntil.... Ja det er akkurat som alle batterier er på lavt kraftnivå og alt er tungt - og det er først etter tre megakopper med kaffe jeg i det hele tatt begynner å fungere. Blæh... Men nå er jeg snart våken. Snart
Gjest svanungen Skrevet 16. juli 2009 #1430 Skrevet 16. juli 2009 Svever rundt i en sky av koffeinrus her? Eller vil ikke koffein klare brasene med å få deg våken i dag? Jeg tror (og føler) at jeg har vært supereffektiv på jobb i dag... Føler liksom jeg har fått unna så mye Men om jeg sånn egentlig har det, det er en annen sak... Men i feriemodus, så synes jeg at jeg har gjort en god jobb Begynner oppladingen til dagens treningsøkt :rødme:
Supramundane Skrevet 16. juli 2009 #1431 Skrevet 16. juli 2009 Kanskje du mangler noen vitaminer eller noe?
Suzy Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1432 Skrevet 16. juli 2009 Kanskje du mangler noen vitaminer eller noe? Kanskje, men skjønner ikke helt det heller. jeg spiser bra og variert og tar sink, c-vitaminer, nattlysolje og b-vitaminer, så jeg burde da strengt tatt være dekket. Koffeinrus it is - og nå er det jordbærrus også. Spist en hel kurv til lunsj Kanskje jeg greier å hoppe over softisen i dag.
MarianneE Skrevet 16. juli 2009 #1433 Skrevet 16. juli 2009 Aldri skjønt poenget med å hoppe over softis.... Jordbær er godt! Sitter og gumler på et par stykker nå. mmm... (men det vet vel du etter lunchen din idag! )
Gjest svanungen Skrevet 17. juli 2009 #1434 Skrevet 17. juli 2009 Aldri skjønt poenget med å hoppe over softis.... Ikke jeg heller... Finnes det noen som gjør sånt? *kremt* Ble faktisk ingen is på meg i går heller, men vi fikk frukt på jobb, så ble litt jordbær, ananas og melon etc. Deilig! Feriefredag i dag, Suzy!
Suzy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1435 Skrevet 17. juli 2009 God morgen! Siste dag på jobben, må bare få denne avisen i hvan, oppsummere ukene mine, gi videre alle nødvendige beskjeder og legge et godt grunnlag for tirsdagens avis - så er det FRI!!! Ikke fullt så trøtt i dag, men jeg tror det er ren og skjær "siste dag på jobben" energi. Man hopper over soft is for å unngå å bli bælfeit og spiser heller så mye jordbær at man nesten sprekker og satser på at det betyr at man er full av dunne vitaminer og antiokidanter til høsten Det blir jordbær i dag og har jeg bestemt *fornuftig* Kjenner jeg trenger MYE i dag og. Obs, obs - her kommer selvskryt: Kolelgaen min som jeg samarbeider ganske tett med i produksjonen lurte på hvem som tok over når jeg tok ferie og jeg svarte som det var. Fikk som respons at han ikke akkurat gledet seg og hadde kost seg veldig de siste ukene, sammen med meg. Det er hyggelig det! jeg blir glad av gode tilbakemeldinger fra kollegaer
-Englefjes- Skrevet 17. juli 2009 #1436 Skrevet 17. juli 2009 (endret) Mornings Suzy! Slike tilbakemeldinger fra kollegaer er gull verdt! Så deilig med ferie, det fortjener du virkelig! Kan tenke meg du er sjikkeli produktiv på jobb i dag. Jeg på min side har mine siste feriedager nå før jeg begynner å jobbe igjen på mandag. Jeg gruer meg skikkelig til å dra på jobb igjen etter fire og en halv ukes ferie... Endret 17. juli 2009 av -Englefjes-
Gjest svanungen Skrevet 17. juli 2009 #1437 Skrevet 17. juli 2009 (endret) God morgen! Siste dag på jobben, må bare få denne avisen i hvan, oppsummere ukene mine, gi videre alle nødvendige beskjeder og legge et godt grunnlag for tirsdagens avis - så er det FRI!!! Ikke fullt så trøtt i dag, men jeg tror det er ren og skjær "siste dag på jobben" energi. Man hopper over soft is for å unngå å bli bælfeit og spiser heller så mye jordbær at man nesten sprekker og satser på at det betyr at man er full av dunne vitaminer og antiokidanter til høsten Det blir jordbær i dag og har jeg bestemt *fornuftig* Kjenner jeg trenger MYE i dag og. Obs, obs - her kommer selvskryt: Kolelgaen min som jeg samarbeider ganske tett med i produksjonen lurte på hvem som tok over når jeg tok ferie og jeg svarte som det var. Fikk som respons at han ikke akkurat gledet seg og hadde kost seg veldig de siste ukene, sammen med meg. Det er hyggelig det! jeg blir glad av gode tilbakemeldinger fra kollegaer MÅ bare benytte sjansen til å mobbe deg litt, på en sånn feriedag! Har deler av tastaturet også tatt ferie? Kan ikke huske at Suzy har vært så hard på skriveleifene tidligere! Tjihi! *mobbe* Jordbær høres fantastisk ut! Skulle gjerne byttet ut en is med en kurv jordbær, men ikke så enkelt i arbeidshverdagen her gitt. Har isd-isk på jobb, men dessverre ingen bonde som kommer innom og selger jordbær. *noterer seg ønske for neste sommer, tas opp på medarbeidersamtale* Bare advarer, i dag blir det mye vas fra denne kanten... Er noen ferie-endorfiner på gang tror jeg... Endret 17. juli 2009 av svanungen
Suzy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1438 Skrevet 17. juli 2009 Tror at det er fingrene og ikke tastaturet som har tatt fri.. At det går an! Jeg har ikke noe valg foreløpig - MÅ bare være effektiv - målet er å slå alle rekorder for leveranser i dag og være i boks så tidlig at det aldri har vært gjort maken til innsats Jeg jobber nær butikkene jeg - så her er både soft is og jordbær innmari tilgjengelig - på godt og vondt. Fiffig nok så er det akkurat tre kroner dyrere for en soft is med strø enn for en kurv jordbær. Gleder meg til å komme meg på vestlandet og kjøpe moreller jeg
Gjest svanungen Skrevet 17. juli 2009 #1439 Skrevet 17. juli 2009 Da skal ikke jeg forstyrre så veldig, bare heie Suzy frem til tidenes arbeidsinnsats! Moreller er godt... Gleder meg til plommene hjemme hos mine foreldre er modne (september eller rundt der?).
Suzy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1440 Skrevet 17. juli 2009 Og nå er det nok blåbærseseong. Jeg må komme meg ut i skogen når vi kommer hjem fra ferie og plukke så jeg har noe i fryseren! *ukonsentert*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå