Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen

Her telles det på den mest optimistiske måten, ergo er det kun 8 arbeidager igjen, Suzy! :ler: Man kan jo ikke telle med dagen i dag? :fnise:

Imponert over at du kom deg på trening i går! :pls: Tror motivasjonen hadde stoppet meg i døren der gitt.... Her blir det bilen til jobb om dagen, og rett på treningssenteret etter jobb. Ellers er jeg redd jeg ikke kommer meg avsted i det hele tatt.

Treningsmessig VET jeg at vi kommer sterkere tilbake! Er lov å ha en litt demotivert og tung periode, spesielt i juli (og med tanke på antallet folk på treningssenteret de siste par ukene, så er vi ikke alene om å slite litt med å komme oss avsted... ). Når ferien er over og høsten kommer sigende, da blir det :trene: :trene: :trene: igjen!

Ha en finfin dag, Suzy!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett Svanungen - sommeren er på et vis lovlig sløv, selv om jeg kanskje burde passe ekstra godt på å trene masse nå som været faktisk er bra. Om vinteren så må man jo bare trene inne og det er litt stusselig.

Åh.. sukk.. jeg er inne i post-lunsj dumpa og sliter for å holde fokus her. Det er mye mas å være sjef. Liker ikke stresset, sjøl om jeg liker å organisere. Det har nok noe med at jeg ikke føler jeg har helt kontroll med det nye datasystemet vårt og dermed bruker mer tid på ting.

Papp aog onkelen min kommer på middag klokka seks i dag, så jeg har tenkt å gå hjem tidlit og forberede mat til dem - og kanskje få hogget litt buskas ved verandaen slik at han får begynt å rive og ordne. Nå driver jeg med en ringerunde for å få sjekket priser på treverk og dermed få avgjort hvor det skal handles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høljregn i dag og usigelig tungt å komme seg opp. Hadde bare lyst til å trekke dyna over hodet og sove, sove, sove, men det er nå uansett deilig vær å ikke ha ferie i dette her - det er en trøst.

I dag har jeg pakket treningsveska og har bestemt meg for å kjøre litt skikkelig etter jobben. Er på høy tid å ta en real økt, for kroppen kjennes litt dvask, rett og slett. Jeg tror jeg trenger å svette og slite akkurat i dag.

Datteren har reist på ferietur til ei venninne for noen dager, så jeg er helt alene også - og har dermed ingen å ta hensyn til, så jeg kan trene og spise når jeg vil og det faller meg inn noen dager.

Fikk støvsugd og ryddet litt hjemme i går, og laget en ganske deilig middag til pappa og onkelen min. Lagde Creamy raspberry pie til dem og den var fantastisk god. Herregud! Har dessverre igjen skummelt mye av den i kjøleskapet og er redd jeg kommer til å falle for fristelsen til å hogge innpå endel av den i dag, men får satse hardt på en fyldig middag, så søtsuget ikke kommer så sterkt :ler:

Pappa og onkelen ble til klokka var halv ni og da slengte jeg meg ned og fikk med meg finalen i Stylista, NCIS og deretter ble det senga gitt. Burde antagelig ha lagt meg enda før, etter dagens morgenstund å dømme, men kan ikke helt skjønne at jeg skal måtte ha så mye søvn heller...

Deadlinedag i dag, så jeg får innstille meg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i dag var det bare på håret jeg kom meg ut av senga. Skjønner ikke hva det er med meg om dagen, men jeg sover så tungt og så godt at jeg nesten ikke kommer meg opp om morran. Lå i tjue minutter og hadde nesten sovnet igjen da jeg heldigvis kom til meg selv og fikk slengt meg ut fra den skumle dyna.

Heldigvis er det fredag i morgen og da kan jeg snart ligge leeeenge :nigo:

Jeg hadde en superbra økt i går. Så fornøyd med meg selv. Syklet min egen spin 2 time for meg selv, men la til noen sanger så jeg syklet en time alt i alt - og det var hardt. Så trente jeg littegranne styrke og kjørte en skikkelig mageøkt - alt i alt en og en halv times jobbing. Var helt mo i knæne etterpå og veldig svett og rød.

Dro hjem og lagde meg restemiddag med champignon, svinefilet og masse, masse fløte og spiste til jeg bare måtte legge meg ned :ler: Herlig!

Sovnet faktisk nesten på sofaen litt over åtte og måtte slite for å holde meg våken utover kvelden, men hang da med til halv elleve og tumlet i seng.

Kjæresten kommer på fredag og blir hos meg noen dager utover uka. Blir deilig å være sammen mange dager igjen. Ikke hatt så mye tid sammen den siste måneden. Hadde ei hel helg 12-14 juni, bare en dag helga etter også en dag forrige helg. Da blir det fint med fjorten dager sammen - minst :)

Håper på at bildene mine fra USA-turen er fremkalt ferdig i dag. Mamma kommer en tur for å kikke på dem nemlig. Har jeg dem ikke på papir, så har jeg dem jo altids på pc, men det er på en måte artigere med papir da.

Veldig snodig å være hjemme alene - tenker nok litt på at slik kommer det til å være fremover, når datteren drar, og det blir antagelig rart. Men det holder seg veldig ryddig hjemme da :ler:

Får vel komme igang. Må ha MYE :kaffekopp: i dag.. Uh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Så bra med en solid treningsøkt i går! Høres skikkelig digg ut :trene: Satser på en tilsvarende økt i dag jeg, skal bli godt! Føler meg klar for hardkjør!

Mest slapp om dagen jeg, ikke så skrekkelig trøtt faktisk. Men legger meg jo tidlig (som vanlig), og tror jeg har sovet ganske bra de siste nettene. Deilig! Skulle gjerne blitt kvitt litt av denne slappheten også da, men det får komme etterhvert. Uansett bare en drøy uke til ferie! :danser:

Slår meg ned og tar en :kaffekopp: før arbeidsdagen fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike paier til dessert er skumle!

Lagde Mississippi Mud Pie til dessert en gang.

Å herregud... Himmelsk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag :)

Endelig er det fredag - det betyr at jeg kan sove til jeg er trøtt igjen i morra og det betyr at kjæresten min kommer i dag :strix:

Orket ingenting i går, bare dro og handlet litt nødvendigheter og dro hjem. Mamma kom for å kikke på bilder og resten av kvelden forsøkte jeg å la være å spise hele tiden. Var så inderlig sulten i går at jeg nesten ikke klarte å slutte å ete. Merkelig, men slike dager har jeg innimellom, og veldig ofte på dager da jeg ikke har trent. Ergo bør jeg vel trene hver dag da... :klø: :fnise:

Skal i allefall dra etter jobben i dag. Det har jeg lovt meg selv.

Må betale regninger i dag også. Blæh... Har utsatt og utsatt, men nå må jeg bare gå løs på bunken. Jeg er ikke noen økonom akkurat og liker ikke å bli minnet på hvor dårlig råd jeg har , så innimellom kan jeg ha uker hvor jeg bare stikker hodet i sanden og later som jeg ikke har noen regninger. Jeg tar meg jo allitd sammen før det går helt galt, men jeg skjønner hvordan folk kan bli redde for å åpne postkassa og slikt...

Gått, regn og 13 grader. Blæh for en sommer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
God formiddag :)

Endelig er det fredag - det betyr at jeg kan sove til jeg er trøtt igjen i morra og det betyr at kjæresten min kommer i dag :strix:

Orket ingenting i går, bare dro og handlet litt nødvendigheter og dro hjem. Mamma kom for å kikke på bilder og resten av kvelden forsøkte jeg å la være å spise hele tiden. Var så inderlig sulten i går at jeg nesten ikke klarte å slutte å ete. Merkelig, men slike dager har jeg innimellom, og veldig ofte på dager da jeg ikke har trent. Ergo bør jeg vel trene hver dag da... :klø: :fnise:

Skal i allefall dra etter jobben i dag. Det har jeg lovt meg selv.

Må betale regninger i dag også. Blæh... Har utsatt og utsatt, men nå må jeg bare gå løs på bunken. Jeg er ikke noen økonom akkurat og liker ikke å bli minnet på hvor dårlig råd jeg har , så innimellom kan jeg ha uker hvor jeg bare stikker hodet i sanden og later som jeg ikke har noen regninger. Jeg tar meg jo allitd sammen før det går helt galt, men jeg skjønner hvordan folk kan bli redde for å åpne postkassa og slikt...

Gått, regn og 13 grader. Blæh for en sommer :(

Tudelidu!

:danser: FREDAG! :danser:

Og så lenge vi allikevel må være på jobb, så er vel ikke været helgalt? Eller? Satser på at det fra og med neste fredag blir helt suverent vær, kun avbrutt av en liten regnskyll innimellom for å holde liv i alt det grønne. Det er planen! :sol: Men i går syntes jeg faktisk det var skikkelig koselig med regn... Og DEILIG med treningstemperatur (nærmere 30 grader er IKKE treningstemperatur...)!

Her er det mer en form for stålkontroll når det gjelder regninger... Alt legges inn i løpet av en dag eller to etter at fakturaen er motatt, og har stort sett full oversikt over de ulike kontoene (BSU, sparekonto og lønnskonto). Akkurat nå er økonomien ganske grei (etter skattepenger og feriepenger), men i perioder er det ikke akkurat lystig lesing. Men det går! Og for min privatøkonomi har jo denne "finanskrisen" kun vært positiv (isolert sett). Lav rente, større økonomisk frihet ++. Synes vi er flinke vi, klarer oss jo! Skulle gjerne vært to om utgiftene (og ser jo absolutt har du har vesentlig mer utgifter siden dere er to, på en inntekt...), men er en seier at det går synes jeg.

Ha en alldeles strålende fredag, og helg!!! Aner meg at vi snakker om: :strix::kose::kline::sengekos::vin::veslejenta:

:fnise:

Endret av svanungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en alldeles strålende fredag, og helg!!! Aner meg at vi snakker om: :strix::kose::kline::sengekos::vin::veslejenta:

:fnise:

Godt oppsummert!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Bare et lite hjertesukk...

Jeg har en venn, jeg vet jeg har nevnt ham før, en venn som jeg er veldig glad i og som betyr mye for meg. Han er en veldig nær fortrolig, som jeg vet jeg kan stole på ett hundre og ti prosent og som alltid gir meg gode råd og har tid til å lytte til meg. Jeg setter stor pris på ham.

Saken er at vi har vært mer enn venner en gang og vi er på sett og vis det fortsatt - i den forstand at følelsene vi har for hverandre antagelig går utover rammen for det som er vennskapelig. Men vi er bare venner nå, for det er det vi kan være.

Han er gift. Den gangen vi var mer enn venner (og det er veldig mange år siden nå) så var han også det og det hele endte i et grusom rabalder med drama og gråt. Kona på telefonen osv osv... Hun er forståelig nok ikke min største fan og hun har forbudt ham å ha kontakt med meg på noe plan. Jeg forstår henne igrunnen godt. Jeg hadde jo heller ikke likt det om jeg var i hennes sko og jeg skjønner at hun ikke kan klare å stole på at det ikke foregår noe med oss.

Men vi har altså holdt kontakten likevel.

Han har valgt å gå bak ryggen hennes for å ha kontakt.

Jeg har støttet opp om det.

I dag hadde jeg fått en mail fra ham for første gang på endel uker. Jeg vet han har vært på en jobbreise og dermed har jeg ikke regnet med å høre fra ham, men når han var tilbake regnet jeg med å høre noe - det har jeg ikke gjort. jeg har undret meg og jeg har bekymret meg og det viste seg å være begrunnet.

I går skrev han at kona hadde oppdaget ei melding fra meg på telefonen hans (Hun sjekker den og alt annet hun klarer å sjekke når han har ryggen til) og det hadde blitt bråk der. Han var i villrede og hadde det leit.

Jeg blir trist når det skjer. Det er langt fra første gangen hun oppdager bevis på at vi har kontakt og det er ikke første gang det blir bråk der.

I periodene etter at det blir oppdaget holder han alltid en lav profil, men så begynner kontakten å bli hyppigere og hyppigere igjen.

Jeg regner med at det same skjer nå.

Jeg vet ikke hva jeg vil med å skrive ned dette. Er bare litt trist i hjertet mitt og har samtidig litt svart samvittighet fordi jeg føler jeg er med på å gjøre et annet menneske urett - samtidig som jeg ikke føler jeg gjør noe galt.

At det skal være så vanskelig å være menneske...

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det. Jeg setter pris på dette vennskapet og vil ikke miste det, samtidig føler jeg meg ego og slem, for jeg forstår jo hvordan hun har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen og et ønske om at du må kose deg masse med kjæresten i helga.

Men, det ble litt teit nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke teit i det hele tatt MarianneE! Ikke i det hele tatt. Jeg koser meg jo med kjæresten min og er sammen med ham. Liker bare ikke å føle meg som den største "home wreckeren" ever.. :sukk:

Det er igrunnen over nå.

Hatt en fin søndag. Slått golf og unngått regnværet, sovet til jeg ikke kunne lenger på grunn av sult og i det hele tatt kost meg :nigo:

Nå er det bare fem arbeidsdager til ferie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Siste uke på jobben nå og jeg er mer enn klar for ferie - teller langsomt ned...

Megastøl på pussige steder i dag. Kjæresten hjalp meg å grave opp tre digre røtter vedsiden av verandaen på lørdag og vi halte dro og styrte en stund, så i dag er jeg megastøl i sidene. Tydelig at jeg ikke drar og dytter så ofte, men litt festlig var det - vi så vel ut som gubben og gamla der vi drev :ler:

I går sov vi leeenge og det virker det nesten som jeg trenger om dagen, for jeg er så sliten og trøtt. Sov som sagt til magen sa fra i går og da var jeg uthvilt. Men slet ikke i det hele tatt med å sovne i gårkveld heller.

Vi var ute i flere timer i går da - klarte å treffe mellom regnskurene og fikk en runde med golf. Jeg slo som ei ku på åtte hull og fikk par på ett :roll: Det betyr vel at det er mulig å få det til... Jeg er nødt til å finne tid til å øve. Får høre om kjæresten vil være med en runde til denne uka kanskje - også får jeg følge opp skikkelig sjøl utover i ferien. Det er jo dumt å ikke greie å bli god fordi jeg ikke tar meg tid til å øve.

Håper å komme i mål i bra tid i dag og (med avisen). Det ser ut som vi ligger godt an utover hele uka og det er jo bra.

Det er igrunnen ikke noe å lengte etter det med ferie heller. Det regner jo kattunger ute og det er ikke mye stas.. Håper det blir litt bedre når ferien min begynner - isj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Ferieværet har det ikke vært store tendensene til de siste dagene nei. Men vi kan jo krysse fingrene for at det kommer litt sol mot helgen? :sol: Her kan det se ut til at det vil løsne litt, solen prøver seg innimellom skyene. Men aner meg at det er midlertidig....

Ellers full nedtelling her også. Er SÅ klar! 4 dager igjen...

Veldig klar for ei god treningsuke før ferien, men ser ikke ut til at det skal slå til... Formen er middels, og kan se ut til at det blir besøk en ettermiddag eller to (rett etter jobb). Får ta det litt som det kommer, men HÅPER jeg kan få til et par økter i det minste!

Ha en finfin mandag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff... tar ikke dette hersens regnet noensinne slutt da? :(

Greit at jeg venter på ferie, men det er jo så trøstesløst vær at jeg rent blir deprimert. Vel, vel - det er nå deilig vær for kjæresten som skal på fisketur i dag :ler:

Jeg føler meg som en sperreballong. Mensmage og fikk ikke trent i går (og tviler på om jeg rekker det i dag heller), så nå føler jeg meg ganske u-hot. Alt i alt er det litt tungt i toppen min i dag, men jeg skal vel få raklet meg gjennom dagen. Planlegger jeg bra i dag og jobber litt effektivt, så skal jeg nok få unna resten av uka også :)

Tror det blir litt trening i morgen - og da føler jeg meg nok litt freskere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Egentlig litt fasinerende hvordan den treningen påvirker hvordan man føler seg. Skal ikke så mye sløve dager til, før jeg virkelig føler jeg er med i et forfallsprosjekt.... Aner meg at det ikke blir altfor mye trening i ferien da, men skal prøve å dytte inn en økt i ny og ne. :)

Dagen går sent i dag... Altfor sent! Vil være ferdig på jobb, og komme meg på trening!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke pussig. I dag føler jeg meg som Jabba the Hut sånn ca og det er ikke kult - og enda har jeg lyst til å spise is :sjenert:

Og jeg har lyst på fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Begynner å lure på om det er lastenes sum som er konstant, eller om det kanskje kan være lystenes sum som er konstant? :ler:

Glimt av sol her også, deilig!

Og plutselig har ventilasjonssystemet funnet ut at det skal kjøle oss ned litt, så her synker temperaturen gitt. Bedre enn at det er for varmt, men skjønner ikke hvorfor det systemet her har så store problemer med å holde en tilnærmet konstant temperatur. Kan variere fra ca 20 grader til nærmere 30 grader en dag eller to senere...

En is sånn 1345 kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...