Suzy Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1381 Del Skrevet 22. juni 2009 Synd jeg ikke får se så mange tyske fotoalbum Hva slags bunad er det du har? Serverer en og ønsker en strålende mandag! *slurper kaffe* Ja det er jo synd - ganske festlig å bli tatt for å være en attraksjon på museum, må jeg si. Hi, hi, hi! Jeg har rekonstruert hedmarkenbunad fra 1994. Den er ganske spesiell ettersom den er basert på kopier av gamle draktplagg som finnes på Hedmarksmuseet. Den er dessuten basert på plagg fra en litt barokk periode, så det er svungne linjer, skikkelig korsett med tungekanter og skjørtet er veldig omfangsrikt med vakre legg bak. Det er vanskelig å finne bilder av den på nettet - den er ikke så vanlig enda. Suzy er utrolig gira i dag! Det kribler i kroppen og jeg mumler til meg selv på amerikansk hele tiden. Jeg gleder meg så veldig - nesten bare til å være på reise, faktisk - og samtidig er det helt fjernt at jeg skal dra i morgen allerede! Det er akkurat som det fortsatt er en uke unna. Merkelig! Jeg lurer litt på hvor nyttig jeg kommer til å være på jobb i dag, men jeg skal gjøre mitt beste altså Satser på en skikkelig treningsøkt i ettermiddag. Må trene for ei hel uke i dag, så da kan jeg val bare ta i så det holder. Tror jeg skal sykle gjennom en av de tøffeste timene mine også trene styrke etterpå. Så er det vel bare å pakke veska full av karboblokkere (vet ikke om de fungerer, men bruker dem da uansett) og legge seg i restitusjonsmodus ei uke Blir litt skummelt å ikke ha tilgang på vekt på ei uke, men det er bare å innstille seg det - og å forsøke å holde seg mest mulig til lavkarbo selv om jeg er et helt annet sted. Skal man jobbe da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. juni 2009 #1382 Del Skrevet 22. juni 2009 Jobbe? Når man reiser til USA i morra? Og har nådd 70 sider i boka i dag? Næh! Jobbe kan man gjøre en annen dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 22. juni 2009 #1383 Del Skrevet 22. juni 2009 70 sider Og USA i morgen? Heldiggris... Og ha en flott tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1384 Del Skrevet 22. juni 2009 70 sider gitt Jøsses! Må nesten ta en liten og - og ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. juni 2009 #1385 Del Skrevet 22. juni 2009 Bare innom for å ønske en helt SUVEREN TUR!!!! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1386 Del Skrevet 22. juni 2009 TAKK!!! Nå skal jeg straks reise hjem fra jobben og ta fatt på siste forberedenede pakking og slikt. Er helt rar inni meg og har bare lyst til å sose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juni 2009 #1387 Del Skrevet 22. juni 2009 GOOOOD TUUUUUR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1388 Del Skrevet 23. juni 2009 Takk!!! Nå er det en milliard sommerfugler i magen og jeg er ganske klar - bare inn for å snike litt på KG før vi pakker oss i bilen og drar til Gardermoen Rakk en god treningsøkt i går og er helt innstilt på å senke mat og trimskuldrene ei uke. Må vel klare meg rimelig bra og helst komme hjem uten å ha lagt på meg et helt lass. Det er vel å ta det litt vel alvorlig når man bekymrer seg for slankekuren på ferie. Jeg skal ikke - det lover jeg. Ønsker alle en deilig uke - det skal vel være knallvær her denne uka også har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 23. juni 2009 #1389 Del Skrevet 23. juni 2009 GOD TUR!! Mat- og treningsskuldrene SKAL senkes på en ferietur! Da skal man bare kose seg og nyte livet, det er nok hverdager når man kommer hjem igjen. Kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 23. juni 2009 #1390 Del Skrevet 23. juni 2009 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni 2009 #1391 Del Skrevet 24. juni 2009 *missunlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #1392 Del Skrevet 2. juli 2009 Åh jeg er sååå sliten! Kom hjem klokka tolv i natt etter 35 timer på tur. Turen til USA gikk nemlig knirkefritt, men fra var en helt annen sak - forsinkelser gjorde at vi ble sendt hjem via Paris, men vi ble ombooket tre ganger på grunn av at alle forsinkelser forplantet seg og dermed var vi ikke på Gardermoen før tolv timer etter vi skulle vært der - og hjemme først midnatt. Jeg er så sliten at jeg er helt på siden av meg selv, men har sovet seks timer og regner med at jeg kommer til å være på plass i meg selv igjen i morgen På plass på jobb som sjef og føler meg litt uten oversikt, men det ordner seg vel, tenker jeg - han som har jobbet før meg har vært super effektiv og det meste er på plass, så jeg puster ganske bra fra magen foreløpig. Turen var forøvrig ellers utrolig bra. Det var så fint å se igjen alle og være "hjemme" og .. i det hele tatt. Jeg har kost meg voldsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 2. juli 2009 #1393 Del Skrevet 2. juli 2009 35 timer på tur? Det er jo galskap! Skjønner godt du er sliten da, det skulle vel bare mangle! Og rett på jobb... Får håpe du får en grei dag, uten for mye styr! Godt å høre at du har hatt en suveren tur! Fått shoppet mye? Stas på gjenforeningsfest? Ellers gjort noe artig? Har dattera også kosa seg? Godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #1394 Del Skrevet 2. juli 2009 Vi har kost oss og datteren har hatt det like fint som meg, tror jeg. Shoppet en haug - blant annet kjøpte jeg meg en nyyydelig kjole fra Ralph Lauren for bare 40 dollar! Det var et varp! Halterneck, med en v-ringing foran, svart med hvite prikker og kjempefint fall i stoffet. Fornøyd Handlet masse annet også forøvrig og fikk nesten ikke igjen kofferten når jeg skulle hjem Fikk ett digert hjemmelaget quilt av moren min som jeg bare måtte få med meg og det var vel hovedårsaken til at jeg nesten ikke fikk igjen den da... Gleder meg til å trene igjen jeg - og til å få normale matvaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 #1395 Del Skrevet 3. juli 2009 Ralph Lauren til 40 dollar? Oh my God! Virker som om du har hatt en koselig tur, det er ihvertfall godt å ha deg tilbake på KGigjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #1396 Del Skrevet 3. juli 2009 God morgen! Nogenlunde våken i dag og på plass på jobben igjen, men jeg tror det er ganske greit at det er fredag. Det er faktisk nesten like varmt her nå, som det var i USA - men det er i det minste ikke like fuktig her. Men det er heller ikke så vanlig med air condition her, så det blir på et vis hetere uansett. Var så sinnsjukt sliten i går at jeg holdt meg til å vaske klær og henge hjemme. orket ikke tanken på trening når jeg strengt tatt hadde nok med å holde meg våken til leggetid, men jeg klarte det og jeg er mer våken i dag - men fortsatt litt sliten. Det kan sikkers skyldes varmen like mye som noe annet. Blir en stille kveld i dag. Satser på hjemmekveld med datteren i ro og fred og på å reise inn til kjæresten i morgen. Gleder meg veldig til å se ham - det virker som det er så lenge siden, men det er jo bare to uker. Må jobbe nå - full fart her før deadline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 3. juli 2009 #1397 Del Skrevet 3. juli 2009 Høres veldig fornuftig ut med en rolig start på trening etc etter reisen. Ingen grunn til å stresse avsted når man er så trøtt og sliten! Bedre at kroppen får hentet seg inn litt, og har masse å gi når man først starter med treningen igjen. Nå synes jeg du skal slappe av i helgen, og bare kose deg! Luftfuktigheten har heldigvis bedret seg mye siden starten på uken. Mandag og tirsdag var det helt sykt, da var jeg konstant klam. Viste seg at luftfuktigheten hadde lagt på rundt 80%, det er i meste laget spør du meg! Men bedre nå heldigivs Ellers prøver jeg så godt jeg kan å ikke klage på varmen, ER jo digg med og sommer! Skulle bare så gjerne hatt dette været i ferien også! Gjerne en dag (eller natt) med litt regn innimellom, men ellers er finvær helt suverent! *sender avsted ønskeliste for ferieværet* Inderlig klar for fredag og helg kjenner jeg! Trøtt og litt sliten, og ganske støl i skuldrene etter gårsdagens treningsøkt (nye muskler dukket opp ). Satser på en liten økt i dag også, før det er HELG NYT fredagen og helgen, Suzy! Godt å ha deg tilbake på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1398 Del Skrevet 6. juli 2009 God formiddag! På plass på jobb, ganske våken og utvhvilt og gjennomført blid i hele meg. Har hatt den deiligste helga på aldri så lenge :rødme: Det var så godt å se kjæresten igjen og ikke minst var det skikkelig godt å oppleve at han hadde savnet meg skikkelig - og ga uttrykk for det. Fine kjæresten min. Han kommer opp til helga og blir ei uke, for han har fri ei uke før meg, så har jeg ferie også og vi skal ta oss noen dagers kjøretur sammen. Bilferie er billigferie Han har sagt hans skal hjelpe meg med å male ferdig huset om været ikke er altfor galt (regn eller varmt), så jeg håper på jevne 22 grader og opphold. Det hadde vært så godt å bli ferdig med det. Vurderer å trene etter jobben i dag. Har behov for å røre meg skikkelig kjennes det ut som. Kroppen er litt i dvale etter ferie og mye varme, men nå har det jo brått blitt direkte levelig. Da bør jeg jo komme ut av komaen og begynne å virke igjen. Her er det full fart i dag og jeg er skrekkelig sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 6. juli 2009 #1399 Del Skrevet 6. juli 2009 Herlig med romantisk helg og en kjæreste som har savnet deg! Etter en av mine dårligste treningsuker på lenge (manglende motivasjon, altfor mange varmegrader ++), så forsøker jeg å skjerpe inn litt igjen. Kjenner at sykkelmotivasjonen sitter litt langt inne, og er småtufs i formen. Så ble bilen til jobb i dag, med treningsbagen trygt plassert i baksetet, klar til dyst. Kjenner kroppen har lyst på en treningsøkt, jeg må bare psyke meg opp litt først... Men bare to uker til ferie, så det siste grunnlaget legges nå! Her begynner dagene å roe seg, er i grunn deilig. Færre folk på jobb, og de som er her er i en aldri så liten feriemodus Me like! Skikkelig feriemodus selv, men er 9 arbeidsdager igjen.... Ha en strålende dag videre, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #1400 Del Skrevet 7. juli 2009 God morgen! Ble en dårlig KG-dag i går. Fokuserte på jobbe og kom meg liksom aldri innom mer enn en gang, men det er vel kanskje ikke noe dårlig tegn det. KG bør vel ikke komme før jobb Jeg kom meg ut på trening i går, men det holdt jammen hardt. Ble overtid på jobb og da jeg vel hadde kommet innenfor døra hjemme, så dukket pappa opp også ble han sittende til nesten halv seks og da var jeg sulten og fullstendig umotivert. Men så slengte jeg innpå en håndfull babygulerøtter, tok meg selv i nakken og dro for å ta en liten intervalløkt i det minste. Dermed ble det en 4 x 4 økt og en rundte mageøvelser + benpress før jeg ga meg og da var jeg igrunnen god og svett. Men samvittigheten ble mye bedre. Så bra at jeg unnet meg is og angret etterpå, for jeg tror den ikke var helt god. Den smakte som den hadde vært tint og kjølt igjen - med sånne krystaller i og det var en skuffelse. Pluss at jeg fikk dårlig samvittighet såklart... I dag har jeg bedt pappa og onkelen min på middag og jeg lurer litt på hva jeg skal servere :klø: Får se hva jeg rekker, rett og slett. Har litt lyst til å prøve meg på en amerikansk pai til dessert, men faren er vel at jeg blir sittende igjen med en god bit og dermed frister meg selv unødig. Den er nemlig ikke akkurat sunn... Tja, får se hva jeg rekker. Nå får jeg vel forsøke å få oversikt over dagen... 9 arbeidsdager for meg og Svanungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå