Chica Skrevet 16. juni 2009 #1361 Del Skrevet 16. juni 2009 Fin kjole! Kjekt med sommerlig kjole som likevel har armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #1362 Del Skrevet 16. juni 2009 Så utrolig søt kjole! Hvilken Fransa var du på? Jeg var hos disse damene i Elverum. Kjempesøt butikk som har alt mulig herlig som jeg ønsker meg og i tillegg endel klær fra Fransa og Kaffe bl.a. Jepp - likte at den hadde ermer - og at den er i tunikafasong, men likevel litt figursydd slik at jeg ikke ser ut som et telt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. juni 2009 #1363 Del Skrevet 16. juni 2009 Helluen! Bedre sent enn aldri... Vært hektisk her en periode, og har liksom ikke rukket innom noen bøker i dag. Jaja, er jo tross alt på jobb... Kjempefin kjole forresten! Sommerlig og fin fasong, uten at man blir helt "avkledd". Feriepenger er DIGG Må si meg mektig imponert over timeplanen din i dag! Wow! Jeg skal bare sykle hjem, spise en banan, skifte og finne treningstøy og møte ei venninne på treningssenteret. Så blir det vel hjem til støvsuging og vasking etterpå... Får ta litt i dag og litt i morra tenker jeg... Snau time igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1364 Del Skrevet 17. juni 2009 Svinger innom fort i dag før jeg skal ut på en avtale. Rakk ALT i går og det ble ikke engang stress. Løpe god intervall (en kort en - fem min oppvarming tre ganger fire minutters drag med to min hvil imellom), rakk massasjetimen med margin og sov meg gjennom store deler av den (), svingte innom hjemme for å hente joggeskoa og ankom venninna mi og fikk servert middag. Søkket maten en halvtime og gikk en deilig og energisk tur i skogen. Alt i alt en kjempebra dag! Nå må jeg ut gitt - skriver mer etterpå. Også glad Suzy i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 17. juni 2009 #1365 Del Skrevet 17. juni 2009 for glad Suzy! Det er godt å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 17. juni 2009 #1366 Del Skrevet 17. juni 2009 Fremdeles stor fan av glad Suzy! SÅ godt å lese! Keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 17. juni 2009 #1367 Del Skrevet 17. juni 2009 Svinger innom fort i dag før jeg skal ut på en avtale. Rakk ALT i går og det ble ikke engang stress. Løpe god intervall (en kort en - fem min oppvarming tre ganger fire minutters drag med to min hvil imellom), rakk massasjetimen med margin og sov meg gjennom store deler av den (), svingte innom hjemme for å hente joggeskoa og ankom venninna mi og fikk servert middag. Søkket maten en halvtime og gikk en deilig og energisk tur i skogen. Alt i alt en kjempebra dag! Nå må jeg ut gitt - skriver mer etterpå. Også glad Suzy i dag Det er Suzyen sin det Stå på, og ha en prima dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1368 Del Skrevet 17. juni 2009 Søte damer! Sola skinner og jeg har vært på en sånn jobb jeg syns er morsomst og nå er det straks lunsj. En god dag i dag også. I dag skal jeg ikke trene har jeg tenkt (sjokk og beven!), men derimot til ansiktbehandling. Jeg gleder meg så inderlig, for nå har jeg litt sånn gruffen hud som trenger litt TLC. Etterpå skal jeg og datteren på shopping og handle sommerklær til henne - pluss selvsagt litt saker til hun skal til Skottland. Blir koselig. Skal høre med mamma om hun kan tenke seg å være med for å spise litt middag sammen med oss og kanskje henge med på shoppinga også. Det er alltid hyggelig når vi tre er på tur. Så må jeg bare ta meg sammen og klippe den jævla plenen og rydde opp litt urndt huset hjemme. Det ser rett og slett sjuskete ut, så nå skal jeg samle meg. Det er litt varmer i dag også, så da inspirerer det litt. Nå må jeg gjøre meg ferdig med bilder også spise litt før jeg sulter ihjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 17. juni 2009 #1369 Del Skrevet 17. juni 2009 En dag uten trening høres i grunn ganske fornuftig ut spør du meg La kroppen få hvile litt (i den grad shopping kan kalles hvile..), og få gjort litt andre ting som skriker etter oppmerksomhet. Ingen grunn til å fortvile over treningen du ikke rekker, nyt heller en skikkelig treningsfridag! Jeg tar min i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1370 Del Skrevet 17. juni 2009 Du har helt rett - det er vel sikkert helt ok for kroppen med litt hvile også. Satser på å rekke en liten økt i morgen rett etter jobb, så blir samvittigheten god igjen - og jeg rekker faktisk litt trening på fredag eller eventuelt på lørdag kanskje. Det blir jo ei hel treningsfri uke når jeg er i USA, så jeg tror ikke jeg har noe dårlig samvittighet for å kjøre litt hardt noen dager i forkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2009 #1371 Del Skrevet 17. juni 2009 Fine kjolen! tror det er lenge siden jeg har vært her, så jeg har bare lest de to siste sidene. En blid men litt sliten Suzy.... er ikke alt som normalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1372 Del Skrevet 18. juni 2009 En blid men litt sliten Suzy.... er ikke alt som normalt da? Du oppsummerer det egentlig ganske greit du. Jepp, alt er som normalt, rett og slett I dag regner det og jeg klarte nesten ikke å stå opp. Har tatt en hodepinetablett til slutt, for hodet er kjempetungt i dag. Trøster meg med at det er fredag i morra og dermed kan jeg snart sove ut. Det ble en skikkelig renn for å rekke alt i går også, sjøl om det bare var hyggelige ting jeg skulle. Først ansiktsbehandling og det er var herlig! Fikk dessuten farget vipper og bryn så de holder seg penere gjennom sommeren - litt mer lettvint på dager uten sminke (om det nå skulle komme noen soldager så vi drar på stranda da... ). Ble dessuten litt fristet, for salongen har en slik liposculpt-maskinsak (en slik som brukes til bindevevsmassasje og som kan løse opp fettansamlinger og cellulitter...) og akkurat nå har de et tilbud på 12 behandlinger. Det er sjukt dyrt, sjøl om det er tilbud, men om det fungerer og jeg faktisk får strammet opp magen og glattet litt på låra så er det igrunnen verdt det, for det er ting jeg aldri får gjort ved trening eller slanking uansett... Hm... Jeg grubler litt på om jeg skal være så ekstravagant med meg selv. Anyway... Måtte ungen for shopping og brukte nesten to fulle timer på å gå gjennom alt de hadde på den lokala Vero Moda butikken og vi kom ut igjen med jeans, lange shorts, stor t-trøye, liten topp, penkjole, olatights og en tunika - tilsammen ble det 1.700 kroner og det er ikke så galt, syns jeg. Vel hjemme samlet jeg meg sammen og gikk løs på plenen. Klippet hele helvete og det var jo bra, for i dag regner det igjen. Men da er det gjort - tviler på at jeg tenger å gå over den en gang til før vi drar, men kanskje - i så fall trenger jeg antagelig ikke oppsamler, men kan bare klippe kjappest over også holder det uka vi er vekk. Kom meg inn litt før halv ti og kastet meg over bakebollen - det var nemlig tomt for lavkarbobrød, så da var det bare å ta fatt. Tok brød ut av ovnen og puslet i seng og i dag er jeg altså ikke utsovet i det hele tatt. Hjelpe meg... Skal på avsluttingsmiddag klokka fem i dag, så før det er planen å trene - og etterpå skal jeg kanskje hjelpe pappa å sjaue ut en sofa og helt sikkert til venninna mi for å feire bursdagen hennes. Puh...... Får vel dra på her.. mye å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juni 2009 #1373 Del Skrevet 18. juni 2009 Lurer meg på om du gjør alt dobbelt så kjapt som alle andre? Når jeg føler jeg har vært effektiv, har du rukket over minst dobbelt så mye. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 18. juni 2009 #1374 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror du er inne på noe, MarianneE.... Vi andre føler oss flinke og effektive, helt til vi leser hva Suzy har rukket over. Hvor mange timer har ditt døgn, Suzy? Har du noen timer vi andre ikke har? Kunne du sende over en liten effektivitetsoppskrift kanskje? Jeg er i alle fall mektig imponert! Ingen treinng på meg i dag, men hjem og rydde litt i leiligheten og lage middag til venninnebesøk. Blir koselig! Lenge siden jeg har sett henne, så blir helt sikkert en solid skravledose. Gleder meg! Håper du får en fin torsdag, og minner deg på at du må PUSTE innimellom... Kroppen trenger oksygen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1375 Del Skrevet 18. juni 2009 Å jeg puster som bare det jeg - men det hender det går litt unna ja. Så lenge jeg har mest hyggelige ting jeg ønsker å bruke tid på på tapetet så går det jo fint. Du vet jeg har vært alenemamma i mange åt, så jeg er vant til å være to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1376 Del Skrevet 19. juni 2009 Yep! Godt nede i andre , har nettopp fylt ut innerisetillatelse til USA for både meg og ungen - og det er fredag. Kjenner det har gått litt vel fort i svingene noen dager nå, for jeg er sliten i hele meg og ei natt med dyp søvn har omtrent ikke gjort forskjell på hvorvidt jeg er våken og tilregnelig på jobb eller ei. I kveld har jeg ingen planer - annet enn en runde med støvsugeren og skifte av sengetøy - så da finenr jeg vel formen igjen, tenker jeg. Kjæresten kommer opp en tur i dag og blir over til i morgen. Bare en kjapp visitt mao, så det betyr at jeg ikke får sett ham før første helga i juli - det er jo ikke så lenge at det er noe å tenke på. Jeg kommer til å ha all verdens annet å tenke på uansett, så det går nok fort. Søndag skal jeg i barnedåp og jeg skal være fadder - og jeg er litt usikker på hva jeg skal gi dåpsbarnet. Ville gjerne finne på noe veldig smart, men vet ikke hva. Kanskje kunst, kom jeg akkurat på. Hm... Må virkelig begynne å rote litt i garderoben og finne ut hva jeg skal ha med meg over også. Det er alltid kjølig på fly, og det er kjølig her, så jeg må satse på opprullbare bukser på tur, men det er jammen de eneste buksene jeg skal ha med også. Resten av tiden blir det shorts og tights og slikt, tenker jeg. Må finne ut av hva jeg skal ha på festen også. Det blir mye klesprøving noen dager nå gitt. Gode nyheter: Jeg har holdt meg under tjukkabollafeitastreken en stund nå - tror jeg kan være stabilt der Det går sakte, men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 19. juni 2009 #1377 Del Skrevet 19. juni 2009 Gode nyheter: Jeg har holdt meg under tjukkabollafeitastreken en stund nå - tror jeg kan være stabilt der Det går sakte, men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. juni 2009 #1378 Del Skrevet 19. juni 2009 Innom med en og et ønske om en herlig helg! Nyt en rolig fredagskveld, og kos deg masse Tjukkebollafeitastreker tror jeg at jeg ikke tar opp som emne Men er utrolig imponert over hva du får til! Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #1379 Del Skrevet 21. juni 2009 I dag har jeg vært i barnedåp og selv om jeg ikke er medlem av statskirken og ikke helt er med på den delen av det, så syns jeg det er utrolig koselig med dåp. Selv om jeg ikke "kjenner" babyen så godt enda (de bor i utlandet), så er foreldrene hennes av mine aller beste venner og jeg syns det er slik en ære å bli bedt om å være fadder Hadde på meg bunaden min og vi hadde maten på Maihaugen på Lillehammer og det var rimelig festlig. Tyske turister i massevis og Suzy i bunaden er i massevis av tyske fotoalbum om en måneds tid "May I take your picture, please? Because of your dress!" Til og med damen i museumsbutikken kommenterte den. Jeg føler meg så flott med den bunaden på - og det er det åpenbart grunn til, for folk legger merke til den. Kjæresten var oppover en liten sving fra fredag til lørdag Nå blir det et par uker før vi ser hverandre igjen, men det skjer jo så mye i mellomtiden at det går fint - for meg i allefall. Har pakket kofferten mer eller mindre ferdig nå - mangler bare en tannbørste og et par naturfargede nylonstrømper og selvsagt å stappe nedi toalettmappa, så er jeg klar gitt Tenk at det bare er morgendagen igjen... så er vi på vei. Åh som jeg gleder meg! Satser på en god arbeidsdag og en skikkelig treningsøkt i morgen, så er jeg klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. juni 2009 #1380 Del Skrevet 22. juni 2009 God morgen! Hvordan har Suzy det i dag? Står bra til? Full av reisefeber? Helt suverent med en USA-tur, er sikker på at dere får det helt fantastisk! Synd jeg ikke får se så mange tyske fotoalbum Hva slags bunad er det du har? Serverer en og ønsker en strålende mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå