Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Så utrolig gøy! :strix:

Ja!! :duskedame:

Det blir så koselig! Og jeg gleder meg sånn til å se dem alle - og vise fram ungen - og vise henne stedet jeg var og alle venner.. åh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sitter jeg fortsatt - straks to og en halv time på overtid og holder seriøst på å sulte ihjel! Venter bare på de siste småringene, så kan jeg gå, men nå er jeg helt tom i hodet og dødelig sliten...

Blir bare tur i skogen i dag, men det kan vel være ok trening det også. Blir da varm om man bare går fort nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh. Jeg jobber også overtid (hva gjør jeg her inne da? :klø:) og er ekstremt sulten. *romle*

Kos deg med skogstur, det høres deilig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble lang og slitsom - og det kjenner jeg i dag. Er så sliten og så trøtt at jeg strengt tatt bare tenkte på hvordan jeg skulle komme meg gjennom til kvelden da jeg sto opp i dag. Blah.

Det silregner ute i dag og jeg har tatt med meg klær og sko så jeg kan løpe litt på mølla og trene styrke et skift før jeg drar hjem. Ser ut til at det blir vanskelig å få gjort noe ute i dette regnet (typisk! Jeg rakk jo ingenting i går fordi jeg ble sittende så lenge på overtid), så jeg tror jeg sjkal forsøke å ta et tak i kjelleren. Bør stikke innom venninna mi i kveld også for å høre hvordan hun har det og kanskje dra henne ut på en liten spasertur. Vi får nå se.

Nå må jeg skrive. Nei, vent - nå er sikkert :kaffekopp: klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg er også helt kjørt. Men snart er det helg! Du skal ikke jobbe i helgen? Jeg synes du skal slappe av og knipse med tærne hele helgen igjennom. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg er også helt kjørt. Men snart er det helg! Du skal ikke jobbe i helgen? Jeg synes du skal slappe av og knipse med tærne hele helgen igjennom. :nigo:

Skal til kjæresten i helga og har ikke tenkt å gjøre en dritt - tror kanskje jeg skal på handletur på lørdag (og det blir nok toppen av anstrengelse, tenker jeg) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Grattis med USA-billetter! :hoppe:

Så herlig med en gjenforening og besøke vertsfamilie etc! Blir sikkert en knalltur! Etter hektiske jobbedager er det godt med noe positivt å se frem mot!

Håper du får en fin torsdag, og at du får overtaket på systemet etterhvert. Ikke la det seire!

Serverer en :kaffekopp: og slår meg ned litt (får ikke gjort noe i dag uansett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dele en fantastisk serviceopplevelse akkurat nå :nigo:

Ringte en hudpleiesalong i byen her for å bestille meg time. Hadde håpt å få time før jeg skal dra bort - ville ha en ansiktsbehandling, farging av bryn og vipper og forming av bryn.

Så var det ingen timer ledige før etter jeg skal dra vekk - bortsett fra midt på dagen og det er jo dumt (jobber jo), men så sier damen plutselig at hun kan jobbe litt lenger onsdag til uka og ta meg da. Utrolig!

Jeg takket henne veldig! Nå ble jeg glad på tampen av en horribel dag.

Utrolig sliten nå. Skal hive inn en håndfull nøtter og gå på trening og etterpå skal jeg følge mitt eget råd og dusje lenge, epilere leggene og andre utsatte steder og pynte litt på skrotten. Nemlig.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Herlig med sånne serviceopplevelser! Har opplevd det samme et par ganger, og det er jo helt genialt! Og ekstra fornøyde kunder, gir positiv reklame :)

Hvordan har Suzy det på en fredag? Og hvordan går det med deg og systemet? Finner dere ut av hverandre?

Serverer en :kaffekopp: og ønsker deg en strålende dag og helg!!

:danser: Fredag!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Suzy - har du det bra? Høres flott ut med den USA-turen din... Vet du - jeg husker jeg satt som liten om drømte om å reise til Amerika, som jeg kalte det da... Og enda har jeg ikke kommet meg dit :sjenert: Men en dag må det vel bli noe av, vel...

Ønsker deg en fin dag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Er så sliten i hodet at jeg er helt svimmel i dag. Vet ikke opp og ned på meg sjøl, rett og slett. Men jeg skal gå tidlig fra jobb i dag, hoppe på bussen sammen med ungen, som skal på teater med pappa og farmor, og dra inn til kjæresten.

Gleder meg veldig! Har skumle planer om å dra på shopping lørdag mens han maler taket (eller tapetserer gangen) :ler: Må jo ha en fin kjole til high schooljubileet - og kanskje en ny shorts eller noe? Strengt tatt trenger jeg aller mest noen nye langermede topper, for det er det skikkelig dårlig med nå. Vi får se hva det blir.

Dro rett på trening i går etter jobben. Løp intervall på mølla og trente litt styrke etterpå (programmet er så kort at det er ingen fare å ta det etter intervall (om du skulle lese her og blir bøs Englefjes!)), så dro jeg hjem, dusjet og pusset meg opp (epilerte legger og armhuler, smurte meg inn og koste meg) og laget meg middag. Etter middag ble det litt rydding også dro jeg på besøk til venninna mi.

Ble litt babykos og småbarn før vi kom oss ut og fikk tuslet en tur i skogen sammen. Veldig fint å prate litt og tusle litt.

Nå må jeg visst skrive for livet her, for jeg har mye å gjøre på noen timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God helg :)

Håper du får en knallhelg i Oslo, får shoppet og kost deg skikkelig! Nyt timene med kjæresten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :)

Håper du får en knallhelg i Oslo, får shoppet og kost deg skikkelig! Nyt timene med kjæresten!

:klem:

Tusen takk!

Nå er det bare en knapp halvtime på jobben før jeg suser avgårde og skal kobele av fra absolutt alt. Er ikke akkurat på hugget i dag og gleder meg helt sjukt til å koble av og sløve.

Der han man da en fordel ved å være et annet sted enn i egent hjem - det er ingenting som er mitt ansvar :ler:

Og jeg tror faktisk ikke jeg gidder ta med meg joggesko for å få gått tur heller. Jeg tror jeg bare skal koble av jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullstendig avkobling i helgen høres ut som akkurat det du trenger. Håper du får bunkret opp med overskudd. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen da gitt.

Har kommet et godt stykke ned i :kaffekopp: nr to i dag og koffeinet begynner å slå inn for fullt :ler:

Har hatt ei god helg. Latet meg hemningsløst, shoppet planløst, drukket en del for mye vin og kost MYE med kjæresten. Alt i alt deilig :nigo:

Nå begynner jeg den mentale oppkjøringen mot USA om en uke. Skal til massasje i morgen, ansiktsbehandling på onsdag og må begynne å lage liste over hva jeg skal pakke med meg. Jeg kjenner jeg er smått tussete i hodet mitt fordi jeg gleder meg så veldig :fnise:

Litt usikker på fotoapparat. Har veldig lyst til å ta med meg det skikkelige kameraet mitt, men det er så stort (og kostbart) så jeg er litt bekymret for å dra på det også... Det hadde vært utrolig kult å kunne bruke det og få masse fine bilder av alle sammen, stedet og alt... Må nok tenke litt på det der.

Vurderer på toppen av det hele å kjøpe meg koffert. Har ikke koffert og det er endel ganske fine på salg nå og det kunen vel kanskje være praktisk å ha til en senere anledning også. Å som jeg styrer, men å så gøy det er!

Nå må jeg fokusere litt på jobb og surfe litt innom noen andre.

Er blid Suzy i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Digger en blid Suzy!

SÅ godt å høre at helga var bra, og at det står bra til generelt! :hoppe:

Ny koffert vil jeg absolutt anbefale, gjør ting vesentlig enklere på langturer! Jeg kjøpte min i fjor, og selv om den ikke akkurat er velbrukt, så er jeg glad den står der! Venter bare på Bali.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm STOR kopp med :kaffekopp: i dag!

Litt tungt å komme seg ut av senga i dag, av en eller annen grunn, tror jeg må ha sovet tungt og kanskje drømt litt urolig, for jeg har vært oppom overflaten og sovnet igjen i allefall et par ganger.

Ålreit sykkeltime i går. Det kommer jo ikke mange, men noen i det minste. Kjøpte meg endelig ny pulsklokke i går og strevde med den, men finner vel ut av det antar jeg. Ser jeg må forsøke å måle hvilkepulsen min også, så jeg får plottet inn den, men ellers tror jeg at jeg fant ut av det meste.

Kjøpte meg koffert også - som tenkt. De hadde mange fine, men jeg tok like godt en som var nærmest lakserosa (:fnise:) for jeg tenkte at den skiller seg i det minste litt ut på bagasjebåndet og kan være greiere å finne igjen. Tror den skal være omtrent akkurat passe stor også, for sånne uketurer som dette. Vi får se.

I dag skal jeg til massasje (mmm :nigo:) og har lagt opp til et muligens litt vel ambisiøst opplegg. Har kommet tidlig på jobb i dag, så jeg kan gå rett på treningssenteret ca kvart på tre og løpe til nesten halv fire (tenkte intervall), så dusje og til massasje klokka fire. Deretter skal jeg til ei venninne på middag ca halv seks og ut og gå tur i skogen med henne etterpå.. Puh... og i tillegg har jeg tenkt å være hjemme foran tv'n til Stylista halv ni. Hum.. :sjenert:

Det skal nok gå sammen alt i alt.

Nå må jeg visst jobbe også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en timeplan! :overrasket:

Men det var mange fine ting du skal i dag. Håper du rekker alt og at du får en fin dag. Jeg er trøtt som ei strømpe og snylter litt :kaffekopp: av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg forresten kjole i går( er så rik med mye feriepenger i lomma... :rodme:)

Den er fra Fransa og veldig søt, syns jeg - kjøpte knekorte tights til å ha under også. Nå er jeg igrunnen klar for jubileumsfest i USA :nigo:Ny kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...