Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen

Full kalender UTEN treningsavtaler er kjipe greier! Men om jeg hadde lagt inn løpe-intervaller? Nja... :fnise:

Satser på ny og bedre treningsøkt i dag, foreløpig føler jeg meg skrekkelig klar i alle fall (alt er jo bedre enn å være på jobb).

Ha en helt suveren helg! Og pass på ryggen, kan være skummelt med sånne bærejobber...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God søndag jenter!

Jeg er så støl i leggene at jeg aldri har følt maken! Au! Å gå av bussen var ren tortur, for å si det sånn, men selvsagt stammer alt fra flyttesjauen på fredag. To timer med bæring av esker, madrasser og lignende opp fire etasjer tar tydeligvis på legger... Herregud...

Var sjukt svett etterpå også, men det er helt ok det. Det ble igrunnen fredagens trening. Har tuslet tur i skogen i forsøk på å varme opp igjen de stakkars leggene uten særlig hell - håper det går over i morra... *klynk*

Har hatt en fin og litt rar helg. Vi har levd på campingstoler og med totalt kaos og rot overalt, men det har nå vært ok for det. Håper så inderlig jeg kan få bodd der. Det er ei koselig leilighet og et veldig trivelig nabolag. Veldig!

Nå skal jeg lage meg sukkerfri eggedosis og se på Poirot med ungen. Herlige søndagskveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Støle legger er AUUU.... Håper de er bedre i dag (hvis det stammet fra fredagen, så er nok søndagen verst, og da skulle det være tegn til bedring i dag). Godt å høre at du har hatt en fin helg! Når får du vite noe angående permisjonen?

Jeg er trøtt i dag... Skrekkelig trøtt! Årsak? Lyn og torden halve natta... :sukk: Skulle ikke være lov!!!

Ønsker deg en finfin mandag, Suzy!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svanungen!

Legg-au'en har ikke gått over, men det er litt bedre i dag. Fatter ikke at det er mulig å få så vondt i et så obskurt sted som leggene! Og hvorfor er det aller verst i den høyre leggen - og da mener jeg virkelig ille? Blir litt spennede å ha sykkeltime i dag, tror jeg - men kanskje vil det hjelpe å bli skikkelig varm og få trent leggene igjen? Krysser fingrene for det.

Tungt å ta tak på jobb igjen i dag. Har liksom følelsen at helgene nesten ikke er i det hele tatt for tiden... :klø: Dvs - forrige helg jobebt jeg jo, og den før det var jeg på kurs hele helga og før det var det 17. mai... ok - kanskje det ikke er så rart at det kjennes som jeg aldri får hvilt....

Det går forøvrig mot måledag. Målte meg første gang 10. mai og skal altså måle igjen på onsdag. Spent på om det vises mer enn på vekta (det går jo litt sakte), for nå har jeg fått litt kommentarer om at det begynner å synes og da kandet jo faktisk hende det merkes på målebåndet også. Det vil være en skikkelig motivasjon i tilfelle. Jeg sprakk litt med noen m på fredag, men stort sett klarer jeg meg fint og skal ikke gi meg. Det går kanskje smått, men det går nedover og det er det som er målet.

Nå må jeg ha :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støle legger er pyton. :sprettoy:

Så flink du har vært med sjauing i helga! Men jeg skjønner den manglende helgefølelsen. Blir den kommende helga bedre?

Regner med at det drikkes :kaffekopp: her inne, så jeg slenger meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Gårsdagen bare forsvant i et virvar av jobb og datatrøbbel. Ble sendt på rettssak og skulle sitte i salen og skrive, men jammen sviktet ikke datasystemet slik at jeg mistet alt jeg hadde skrevet to ganger. Jeg var så sint at jeg ikke visste hva jeg het! Fy f!

Rakk frisørtimen min etter jobb med et nødsskrik og var innom jobb igjen for å få et lynkurs i nytt datasystem og ledelse, for i dag og to dager til er sjefen vekk for første gang med nytt system. Jeg kjenner jeg er delvis i oppløsning allerede, for jeg føler jeg ikke har noe kontroll over dette systemet og har ikke noe oversikt. Fæl følelse og jeg bare vet at jeg må sitte her til langt på kveld i morgen for å få alt i havn... :tristbla:

Trening i går, men det ble ei slapp økt med støle legger. Hadde sykkeltime først og pinte meg gjennom styrkebiten etterpå, men alt var tungt og etterpå var jeg så sulten at jeg var helt gåen og spiste altfor mye til kvelds. Blah...

Får vel begynne å se om jeg klarer å finne noen slags oversikt i dette kaoset. Sukk...

Skulle ønske denne dagen var over og jeg var i skogen og løp for meg selv akkurat nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:kose:

Høres ut som et par skikkelig tøffe dager, Suzy... Skulle også ønske at du bare var på løpetur alene, og koste deg! Vel fortjent! Er ikke noe greit med en sånn håpløs følelse fordi man absolutt ikke har kontroll på noe som helst... Og det går gjerne ut over kosthold, trening og trivsel. Håper du klarer å holde motet oppe, og se enden på de kjipe dagene!

Serverer en nylaget :kaffekopp: og sender oppover noen gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dagen idag vært bedre?

Uff.... gårsdagen hørtes rett og slett møkk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen ble.. tja styrete. Føler fremdeles ikke at jeg klarte å få noen oversikt eller kontroll og nå har jeg virkelig panikk for i dag er det deadline og jeg hater å måtte sitte her i timesvis på overtid og styre...

Det må jo bare gå og når andre får det til så greier sikker jeg det også, men jeg føler at jeg mangler oversikt over det hele og det plager meg nesten mest.

Fikk ei god løpeøkt i skogen i går da - det er jo et pluss - og etterpå kom jeg hjem til middag laget av ungen (flinke jenta!) før jeg gikk løs på husarbeidet med krum hals. Vasket kjøkkenet og badet skikkelig og støvsugde i resten av huset. Svært fornøyd.

Hadde en pussig sult i kroppen i går kveld, så først ble det eggedosis og deretter ostesmørbrød med lavkarbobrød. Målte meg igjen i dag (en måned siden sist). Vet ikke helt hva jeg skal si om det. Hadde mistet en cm her og der, en over magen og en i midjen, men ellers var det igrunnen helt likt og jeg som har følt at det virkelig har gått vekk endel derfra i det siste :sukk:

Vel, vel.. I dag er det feriepengeutbetaling og jeg skal surfe nettet etter billige billetter til USA. Juhu!!

Og nå må jeg jobbe.

Og ha :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med feriepenger da, gitt! Og surfing etter USA-billetter i kombinasjon med deilig :kaffekopp: høres glimrende ut... Håper du får en fin dag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Håper du kommer greit gjennom dagen i dag, og at det ikke blir altfor mange kveldstimer... En rykende fersk :kaffekopp: og litt søking etter USA-billetter høres ut som en veldig bra start på en småkjip dag! Noe spesielt du skal i USA, eller ren ferie? Når ønsker du å reise? Er uansett SÅ godt å ha noe positivt å se frem mot! *teller ned til Bali*

En cm her og en cm der er da absolutt bedre enn ingenting! Selv om jeg skjønner godt at det er kjipt at det ikke har skjedd mer... Er i samme situasjon selv, men jeg vet at jeg slurver litt med kosten. Så har vel stort sett meg selv å takke. Jaja, stadig rom for skjerpings :jepp:

Serverer en :kaffekopp: og ønsker deg en bra dag, sånn tross alt deadline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ingen oversikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bond: FAEN!

Jeg syns ikke dette systemet er noe kult og smart - og jeg finner bare flybilletter til litt over 7000, fordi jeg har måtte vente helt til nå og det betyr at turen blir minst 2000 kroner dyrere enn den kunne vært :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt billett!

14400 for oss begge to - tur retur til USA (til midtvesten da). Vi drar 23. juni og blir borte til 1. juli - å jeg gleder meg så sjukt! SJUKT!

(og Svanungen - jeg skal på 20 års jubileum for high school og besøke vertsfamilien min :nigo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...