MarianneE Skrevet 22. mai 2009 #1261 Del Skrevet 22. mai 2009 lavkarbobrownis? Mao brownies uten sukker? Nå fikk jeg nesten litt vondt i matlagingsnerven min. :dåne: min matlagingsnerve må på sykehus nå... Den tåler ikke slike sjokk, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 22. mai 2009 #1262 Del Skrevet 22. mai 2009 :dåne: min matlagingsnerve må på sykehus nå... Den tåler ikke slike sjokk, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1263 Del Skrevet 22. mai 2009 I dag tror jeg formen er bedre, men jeg er så trøtt at jeg nesten ikke husker navnet mitt, så det er ikke godt å si Drikker med begge hender her... Kjæresten er nemlig tett i nesa om dagen og halv fire våknet jeg av at han dro noen skikkelige tømemrstokker. Dyttet på ham og fikk ham til å legge seg på siden, men han ramlet like fort over på rygg igjen - og tilslutt snorket han jammen på siden også! Og jeg ble mer og mer våken og mer og mer irritert. Så halv fem gikk jeg og la meg på et annet rom, men der var det for varmt og for lyst og litt av hvert - så jeg har altså brukt halve natten på å gruble over diverase problemstillinger i søvnens fravær og er helt nedsnødd nå. Har hørt avisen har kommet og al mulig Men jeg klarte å overraske ham. Smuglet inn gigantpakken i senga i dag tidlig etter at jeg har stått opp (vinskap for seks flasker pakket inn i blomstrete papir gjør inntrykk!) og han våknet og skjønte mindre da han fant den. Men han ble superglad og veldig overrasket. Jeg elsker å gi bort! Det er så gøy Lavkarbobrownies - laget uten sukker ja - er dødsgodt! Men man bør ikke spise mer enn to, for da blir det rumling og ruling i magen. Sånn sukkererstattning har en tendens til å løsne litt på magen Skal legge inn oppskrifta, men har den hjemme. det ble ikek noe trening i går da. Var fortsatt tung i hodet og lot det bare være så lenge, men kanskje jeg rekker det i dag - før jeg skal på golfkurs. Det regner jeg nemlig ikke med blir noen svetteøkt akkurat Kanskje søvnløsheten delvis skyldes at jeg ikke har fått rørt meg nok? Hm.. :klø: MarianneE... Du har det med å smette innom og gi meg noen helt utrolig gode og fine meldinger. Det der var virkelig et løft i dag. Tusen takk! Nå må jeg ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1264 Del Skrevet 22. mai 2009 :dåne: min matlagingsnerve må på sykehus nå... Den tåler ikke slike sjokk, Tullehøner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 22. mai 2009 #1265 Del Skrevet 22. mai 2009 :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1266 Del Skrevet 22. mai 2009 Åh takk! Det begynner å hjelpe litt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2009 #1267 Del Skrevet 22. mai 2009 MarianneE... Du har det med å smette innom og gi meg noen helt utrolig gode og fine meldinger. Det der var virkelig et løft i dag. Tusen takk! Ja, det er jeg. Men jer så utrolig mye mer enn det: Jeg er pen, flink, supermamma & wonderwoman, den perfekte kone (Bree Van de Kamp ta deg ei bolle!), snill, kreativ, en gledesspreder.... I all beskjedenhet selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1268 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, det er jeg. Men jer så utrolig mye mer enn det: Jeg er pen, flink, supermamma & wonderwoman, den perfekte kone (Bree Van de Kamp ta deg ei bolle!), snill, kreativ, en gledesspreder.... I all beskjedenhet selvsagt! Ai låvv ju ass... *nesegrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2009 #1269 Del Skrevet 22. mai 2009 Skal si ifra når de setter opp statuen av meg på utsida av operaen i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #1270 Del Skrevet 23. mai 2009 Om jeg skal interessere meg for fullt for denne golfingen kommer jeg til å bli skikkelig værbitt! Jeg har vært ute fra 9 - 17 i dag og virkelig blitt solslikket og blåst på. Deilig og uvant. Nå er jeg litt matt - veldig mye frisk luft på en gang, men det er faktisk ganske gøy og jeg føler da at jeg har noe fremgang. Dette kan jeg nok like etterhvert. Ikke sett så mye til kjæresten da... Han og datteren hans har passet huset mens jeg har herjet på golfbanen Men bonusen er at jeg har fått ferdig middag servert rett etter hjemkomst begge dager. I morgen får jeg ikke det for da drar han før jeg kommer hjem.. Nå vurderer jeg seriøst å sykle til kiosken og kjøpe meg mer røyk... Hm... så usunt da gitt - men ganske deilig med et glass vin... *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #1271 Del Skrevet 23. mai 2009 Summingen fra mine intense tankers bisverm truer stadig med å overdøve alle samtaler på utsiden Det er derfor jeg er så stille Konsentrasjon koster Og bistikk svir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 #1272 Del Skrevet 24. mai 2009 Så moro at golf var gøy! Nå fikk jeg bittelitt mer lyst til å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #1273 Del Skrevet 24. mai 2009 Golf er definitivt gøy. Har stått på teoriprøva til grønt kort og kan ta den praktiske prøva når jeg føler meg klar til det - det blir nok først om en liten stund. Jeg trenger definitivt å gå noen skikkelige runder og få litt rutine og litt trygghet, så skal nok den prøva gå fint. Trenger veldig mye øvelse på nærspill (det er vanskelig å putte altså!) og litt på det andre også såklart - men det er gøy og jeg tror jeg kan komme til å kose meg med dette. Er helt utslitt etter å ha vært ute i sol og vind fra mellom fem og åtte timer i tre dager - tror det blir kvelden sabla tidlig i dag. Venter bare på at lavkarbobrødet mitt skal bli ferdigstekt, så skal jeg nyte ei skive med noe godt på - og legge meg! Kjæresten er "hjemme" igjen - nå er det bare ei uke til han tar over leiligheten sin og da blir forhåpentlig ting litt mer rutine igjen - nå er vi liksom midt mellom alt mulig. Ingenting er avklart og alt er venting. Jeg blir frustrert og deppa av det. Så jeg håper vi kommer et hakk videre snart. Er forøvrig helt frisk igjen - gleder meg til ny løpetur i skogen til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 25. mai 2009 #1274 Del Skrevet 25. mai 2009 God morgen! Imponerende golfing her skjønner jeg! Bøyer meg i støvet, du er dyktig! Men herlig med fint vær og masse utetimer da! Man sover gjerne ganske så godt etter slike dager! Og godt å lese at formen er på vei tilbake! Jeg har hatt en ganske stillesittende helg... Bysleng med shopping på fredagen og lørdagen, samt en rusletur fredag kveld (med tilhørende solide gnagsår), ellers bare pusling. Blitt mye leking da, så herjet mye på gulvet, men ser ikke akkurat på det som trim Men ny uke med nye treningsmuligheter! Ha en kjempefin mandag, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. mai 2009 #1275 Del Skrevet 25. mai 2009 God morgen! Artig å se at golfingen funker for deg.. jeg ble som nevnt litt søvning og lei.. God mandag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #1276 Del Skrevet 25. mai 2009 Trøtt mandag så langt! Var under dyna før klokka slo ti i går kveld og sovnet øyenblikkelig og godt, men enda føler jeg meg en smule ... tja... desorentert. Det er akkurat som om det ikke har vært noe særlig helg i det hele tatt ettersom jeg har vært opptatt fra morgen til kveld. Sært. Og golf var faktisk gøy ja Det aller beste med det var faktisk det at mens du er ute og spiller så tenker du ikke på noe annet enn akkurat det. Det opplevde jeg som fantastisk deilig. Dessuten går tiden veldig fort og det er godt å være mye ute. Vi får se da om jeg greier den prøva. Har fått et relativt godt tilbud på medlemskap, men lurer på om jeg skal spørre om det er mulig å prute det ytterligere ned - jeg har betalt 1600 for kurset - og har fått tilbud om å betale 3.500 for årsmedlemskap - hvilket er bra for det koster egentlig 5.000 - men det opprinnelige kurstilbudet var på 5.000 for kurs, medlemskap og et halvsett - og det settet har jeg jo ikke fått, så kanskje jeg kan slippe unna med 3.000...? Er det frekt å høre om det går? Må vel skru hjernen over på jobb nå. Føler meg helt uforberedt i dag :klø: Merkelig - akkurat som jeg ahr vært borte fra jobb i noen dager? Sært. Møte her nå - god morgen til dere damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. mai 2009 #1277 Del Skrevet 25. mai 2009 Grønt kort-imponert! Og så bra du har blitt frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #1278 Del Skrevet 26. mai 2009 Like nedsnødd i dag som i går jo Enda jeg la meg i vettug tid og alt... Lurer på om det er litt allergi inne i bildet, for jeg harker opp noe ekle greier hver morgen, som neppe kan være riktige. Blæh.. Vel, vel, det kom faktisk folk på sykkeltimen i går - til tross for vidunderlig sol og varme ute. Jeg hadde løpeskoa med i bakhånd for sikkerhets skyld, for jeg var slett ikke sikker på at det kom til å dukke opp noen og plan B var da å trene styrke og dra ut for å løpe. Resten av kvelden ble tilbrakt foran tv'n. Slet med en intens snopsjuke i går også. Har hatt så lyst på is i det siste at jeg har holdt på å bli alldeles gal og når alt står stille, så er det jammen fristende å tenke "nei dette får jeg uansett ikke til, så jeg kan like godt sprekke". Selvsagt, etter to dager nede på 74-tallet og stor glede så spratt jeg tilbake på stand by vekta og der har jeg vært siden. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg smetter opp igjen sånn og jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg står så stille. Jeg jobber steinhardt og jeg passer på alt jeg putter i meg - og enda er det helt stopp. Åh det er til å bli gal av. I dag starter vi med helt nytt datasystem på jobben og jeg er noe spent. Føler meg helt blank i dag, må jeg innrømme, men de4t går seg vel til etterhvert. Alltid skummelt med nytt og etter en stund går alt som regel greit. Det som er verre er at jeg er skrekkelig umotivert om dagen. Jeg sliter virkelig med å samle meg og motivere meg. Alt er liksom tungt. Jeg gruer for å spørre om permisjon og jeg gruer for svaret - jeg føler jeg sitter fast og ikek vet hvor jeg skal. Ikke godt... Men nå trenger jeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. mai 2009 #1279 Del Skrevet 26. mai 2009 Nytt datasystem... tell me about it. Blir svett bare av tanken, men det er fordi det jeg som driver med opplæringen. Får magesår. Når har du tenkt å spørre om permisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #1280 Del Skrevet 26. mai 2009 Når har du tenkt å spørre om permisjon? Egentlig hadde jeg tenkt å gjøre det i dag... men vet ikke om det blir tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå