Suzy Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1241 Del Skrevet 18. mai 2009 Pft, jeg er så soffistikert atte. :slåss: Sure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1242 Del Skrevet 18. mai 2009 Fader.. halsen er utrolig sår og formen er laber... Jeg gidder ikke å bli dårlig nå igjen! Hvofor blir jeg så lett syk i år? Vil ikke og har ikke tid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. mai 2009 #1243 Del Skrevet 19. mai 2009 God morgen! Håper formen er bedre, og at du slipper unna flere basiller. Kjipt når formen stadig hangler! Serverer en rykende varm og ønsker deg en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1244 Del Skrevet 19. mai 2009 God morgen! Absolutt ikke i form... Dvs akkurat nå er det ikke så ille, for jeg har startet dagen med den vanlige håndfullen med vitaminer pluss en Ibux 400, for sikkerhets skyld, men jeg er ganske sikker på at jeg har feber. Sykkeltimen gikk greit i går og jeg trente styrke etterpå som tenkt, men var skikkelig ferdig da jeg var ferdig og gikk og la meg kvart på ti i går. Tror jeg sovnet umiddelbart og har sovet helt gjennom til morgenen, med unntak av en gang som jeg våknet av at jeg var helt våt av svette. Tror at løpeturen i dag går i vasken gitt... og all annen trening også. Man skal jo ikke trene når man har feber, men du så sur jeg er... Nå var jeg så godt i siget og har virkelig jobbet hardt og kost meg med det - også kommer dette. Fader! Har ikke vært så mye sjuk noen gang jeg som denne vinteren her. Vel, jeg er nå på jobb i dag, så får vi se hvordan formen er utover dagen. Tror bare jeg må innfinne meg med at det er bye-bye trening, men jeg hadde gledet meg til tur i dag. Skuffet. Ellers er det ikke så mye å si. Vekta er fremdeles på stand by - dvs den har vel stabilisert seg ca en halv kilo lavere enn sist - så nå er det 2,5 kilo på fem uker. Det er vel isolert sett ikke så ille. Det bare føles så tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 19. mai 2009 #1245 Del Skrevet 19. mai 2009 Mornings! Så urettferdig at du skal bli syk igjen! Men ingen trening nå da. Det er bare dumt, og gjør sannsynligis at du hangler lenger enn nødvendig. Det er ikke mye kroppen får nyttiggjort seg trening når en er syk heller. Jeg vet alt om hvor surt det er å miste treninger når man er i siget, men på sikt er det bare tullete å trene når man er syk. Husk, det er kontinuiteten i det lange løp som teller, og om det blir noen dager uten trening, gjør det ingen verdens ting. Prøver du deg på å trene (hardt) før du er helt frisk kommer jeg og kjefter på deg. *streng* Jeg tenker litt at kanskje det er fordi du har hatt så mye som har gjort deg sliten i vinter og vår at du blir lett syk nå? Det kan selvføgelig være tilfeldigheter, men er man litt kjørt er som oftest immunforsvaret litt så där også. Håper du kommer deg litt utover dagen. Dessuten; at vekta har stabilisert seg 0,5 kg lavere siden forrige uke betyr jo at du har gått ned enda en halv kilo. Det er knallbra det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1246 Del Skrevet 19. mai 2009 Englefjes Ja, jeg har tenkt på det samme. At den litt skranglete vinteren og våren har noe med det mentale stresset det siste halve året å gjøre. Jeg har hatt mye som har romlet rundt i hodet og har ikke hatt det så lett, sånn sett. Faktisk er jeg vel fremdeles der hvor jeg sliter og jobber litt med hodet mitt, så det er nok det som gjør det. Jeg skal ikke trene og du har helt rett. Kroppen trenger mer ro enn den har fått i det siste, åpenbart. Godt du kommer med en fornuftens røst her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1247 Del Skrevet 20. mai 2009 God morgen! Mye bedre form i dag - sliten i kroppen fortsatt og litt vondt på sidene av halsen - men generelt i mye bedre form. Har bestemt meg for å la være å trene i dag også (grr.. ) for å få hvilt skikkelig ut og tror dette skal gå veien av seg selv I tillegg hadde vekta fått forstavelsen 74 i dag tidlig og jeg er så oppløftet. Det tusler nedover smått og pent. Hurra! Kjæresten kommer oppover til kvelden, så i natt skal vel jeg sove i febersvime og han hoste (du verden vi er i superform), men i morgen er det jo fri. Herlig. Har kjøpt bursdagsgave til ham også og er veldig spent på om han blir glad (tror det). Han har snakket om at han har lyst til å kjøpe seg sånt vinskap når han flytter inn i leiligheten sin, og det har jeg faktisk kjøpt til ham. Riktignok et lite søtt et til seks flasker, men likevel. Det er ganske kult. Fra datteren har vi kjøpt ei ny lommebok som matcher skinnjakka hans Veldig fornøyd med gårsdagens runde - og nå er jeg offisielt helt og totalt raka blakk... Nå må jeg ha litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 20. mai 2009 #1248 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror det er veldig fornuftig at du tar en dag til med treningsfri, kroppen trenger å hente seg inn litt igjen (sier hun som styrter på trening i øst og vest, og som vel ikke er den flinkeste til å holde igjen...). Er nå jeg må si som pappa sa da vi var yngre: Dere skal gjøre som jeg sier, ikke som jeg gjør.. Håper du får en kjempefin langhelg med kjæresten! Vil tro bursdagsgavene blir skikkelig innertier Moro når man kan kjøpe noe vedkommende ønsker seg! Kose deg masse, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1249 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror det er veldig fornuftig at du tar en dag til med treningsfri, kroppen trenger å hente seg inn litt igjen (sier hun som styrter på trening i øst og vest, og som vel ikke er den flinkeste til å holde igjen...). Er nå jeg må si som pappa sa da vi var yngre: Dere skal gjøre som jeg sier, ikke som jeg gjør.. Nemlig! Jeg innser at jeg bør slappe av litt og la kroppen få tid til å komme på nett igjen - for da kan jeg jo kjøre for fullt igjen mye fortere enn om jeg begynner igjen nå Blir ikke noe langhelg da - har ikke fri på fredag, så det blir en minihelg pluss en helg. Og i helga skal jeg på grønt kort kurs i golf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. mai 2009 #1250 Del Skrevet 20. mai 2009 Golf.. Det er sååååå artig. Nei jeg bare tuller. Jeg la meg under skyggen av et tre og sovnet den eneste gangen vi prøvde det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1251 Del Skrevet 20. mai 2009 Golf.. Det er sååååå artig. Nei jeg bare tuller. Jeg la meg under skyggen av et tre og sovnet den eneste gangen vi prøvde det.. Vel, tror ikke det er rom for det. Skal gjøre mitt beste for å få det til, for kjæresten er skikkelig hekta på det og det hadde vært så gøy å gjøre noe sammen. Nå er det jammen fredag - på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. mai 2009 #1252 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er skikkelig godt å ha noe å gjøre sammen, annet enn å bare "eksistere". Vår felles 'aktivitet' er å sitte i samme sofa med hver vår laptop. Action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1253 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er skikkelig godt å ha noe å gjøre sammen, annet enn å bare "eksistere". Vår felles 'aktivitet' er å sitte i samme sofa med hver vår laptop. Action. Det hadde aldri gått med oss - han er sykt rastløs og jeg får all verdens skyldfølelse om jeg ikke får rørt meg, så vi må nok ha noe annet enn laptoptrim. Om det ikke er noe for meg så har jeg i det minste prøvd. I morra tror jeg jammen at jeg kan løpe en tur igjen om formen fortsetter å stike. Vil du være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 20. mai 2009 #1254 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg er veldig glad i felles aktiviteter med kjæresten. Jeg synes et er vel verdt å jobbe litt for å finne felles hobbyer om man ønsker å ha det, det gir mange fine opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. mai 2009 #1255 Del Skrevet 20. mai 2009 Njaaa...... Jeg ldfølelse, tenkte å dra en tur på sats, så jeg kan være med deg i ånden... men der stopper det. Jeg får også skyldfølelse, men det går over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1256 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja felles interesser er det virkelig verdt å strekke seg litt for å få til. Jeg syns det er så koselig å gjøre ting sammen med ham He, he - Supra da! Det gjelder å holde fast ved skyldfølelsen, så blir man så glad og skyldfri etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1257 Del Skrevet 21. mai 2009 Fortsatt tung i hodet i dag.. Men hurra jeg har gått ned enda mer og nå er jeg på tre kilo minus! Nå begynner jeg å bli skikkelig inspirert og glad igjen. Kanskje det rett og slett er treningspausa som gjør det..? Hm... Har tenkt å bake lavkarbobrownies i dag. Spent på det. Det er selvsagt til ære for kjæresten som fyller år i morgen, men da til felles glede - forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. mai 2009 #1258 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei. Kunne gjerne tenkt meg noen brownies jeg også..... Hvordan ble de? Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg skal på jobb i morgen eller ikke.... frister med fri, men deilig å jobbe når så mange andre har fri også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2009 #1259 Del Skrevet 22. mai 2009 Fader.. halsen er utrolig sår og formen er laber... Du kan slå deg sammen med min kjære. Dere kan ligge her på hver deres sofa så kan jeg bringe dere te. Blir ikke noe langhelg da - har ikke fri på fredag, så det blir en minihelg pluss en helg. Og i helga skal jeg på grønt kort kurs i golf Jeg har alltid hatt lyat til å prøve golf, jeg. Ser veldig moro ut synes jeg. * Håper du får en fin helg og føler deg bedre utover dagen idag. Forresten; Jeg beundrer deg veldig for at du er så utrolig sporty. Jeg leser hva du gjør, hvordan du trener, hvor aktiv du er og jeg tenker at jeg skulle ønske jeg hadde samme innstillinga, samme pågangsmotet og energien. Jepp, dagnes skryt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 22. mai 2009 #1260 Del Skrevet 22. mai 2009 God morgen! Er formen bedre? Og lavkarbobrownis? Mao brownies uten sukker? Nå fikk jeg nesten litt vondt i matlagingsnerven min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå