Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen
Oppussingsguru du gitt :ler:

Men grønn vegg hørtes knallfint ut - hva med å investere i en skikkelig fin tapet i en grønnlig nyanse - kanskje med spennende mønster? Det finnes utrolig mye fint!

Jeg skal gå og kjøpe vin jeg nå :lur:

Lister meg ut...

Det hadde vært knallkult! Men... Jeg vil forsøke å gjøre det litt enkelt for meg selv, og saken er den at det er malt tapet der i dag. På betong og gipsvegger. Har ikke så skrekkelig lyst til å begynne å rive tapeten, skrape løs fra allskens overflater etc, da er jeg redd prosjektet strander før det har begynt. Rett og slett. Selv om det nok hadde vært det peneste med tanke på å få sparklet etc (endel huller som burde tas... ). Men er litt struktur i tapeten i dag, så jeg vurderer å sparkle litt her og der etter beste evne (de verste hullene), og så bare male (etter vask selvfølgelig). Da sparer jeg MASSE jobb, kan gjøre alt selv, og prosjektet er overkommelig. Siden jeg bare har et soverom er jeg nødt til å få gjort det raskt også, kan ikke gå over dager/uker...

Jaja, er uansett masse jeg kan drømme om og småplanlegge litt :ler: Og i verste fall så er jeg i gang i kveld... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men om han sover litt på sofaen først er han vel mer opplagt etterpå? :lur:

He better be!! *hender på hoftene* :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å endre regnestykket til:

:kline: + : :vin: = :sengekos:

Om ikke ungen hadde vært hjemme hadde det vært sånn:

:goodbye::kline: = :sengekos: og deretter TV + :vin: + : :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk ja... så var det søndgskveld og en deilig helg er over. Jeg er litt trist, som alltid på denne tiden, for det føles aldri rett at han drar fra meg - men det er bare sånn det er. Det er sånn vi har det.

Jeg er litt redd for at det ikke skal være noe annet enn dette noen gang, men det er vel bedre å ha gode helger og en kjæreste som er glad i meg enn å være sammen med noen som ikke er bra...

Jeg planlegger hage til trøst og det er deilig i seg selv. Jeg har så mange ideer, så mye fint jeg vil ordne og en hel sommer å ordne det på. Det skal bli fint rundt meg i år :)

Hverdag igjen i morgen.

Er oppmuntret av å ha klart å holde meg gjennom hele denne helga også og nå er det 2,5 kilo i minus. Det er utrolig bra på så kort tid og jeg kjnner det på kroppen og det kjennes bra. I morgen skal kjæresten by på nok en leilighet og jeg håper virkelig han får denne - det vil gi ham et mål og gjøre ting litt lettere for ham.

Blir ei travel uke. Skal ha bytteparty hos meg på tirsdag - altså fire - fem av oss skal treffes hos meg med klær som er i orden men som vi har vokst ut av eller krympet ut av og som vi vil bytte i noe annet. Kan bli gøy.

Nå er det et glass vin og avslapping :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

God morgen Suzy! :kaffekopp:

Skjønner det må være vanskelig når kjæresten drar på søndagene. Men det virker som om dere koser dere glugg ihjel når dere er sammen, og det er så fint å lese om. :hjerte:

Skal ha bytteparty hos meg på tirsdag - altså fire - fem av oss skal treffes hos meg med klær som er i orden men som vi har vokst ut av eller krympet ut av og som vi vil bytte i noe annet. Kan bli gøy.

Så smart! :hoppe: Slike ting liker jeg, selv om jeg aldri har vært med på det selv. De fleste av venninnene mine er i en helt annen størrelse enn meg selv (de er små og søte), så bytting er litt komplisert. :fnise:

Ha en fin mandags morgen Suzy! Og grattis med fin vektnedgang. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den søndagsfølelsen... Samboeren pleier å si at det er en god ting, fordi det betyr at jeg faktisk har det kjekt med han når han reiser. Noe a la "man må ha det kjipt innimellom for å vite når man har det bra"... joa, det stemmer vel det.. men kjipt er det nå uansett. Håper det går bra. :klem:

God mandag! Happy Monday!!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

God morgen!

2,5 kg er superimponerende! :pls: Du er knallflink!

Her er det ikke noe å skryte av, vekta har puslet opp igjen og jenta er frustrert. Nå er det innskjerpinger i helgene!

Egentlig bare innom for å ønske deg en kjempefin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Trøste så trøtt jeg er. Skjønner ikke at det er mulig å bli så nedsnødd når man har brukt halve helga på å sove!

Har hatt ti-timers netter hver natt i helga og i natt har jeg sovet godt, men likevel fikk jeg nesten ikke opp øynene i dag. Merkelig!

I dag er det sykkel, så får jeg forsøke å fare over huset slik at jentene som kommer i morgen kan legge fra seg klær et sted. Fått avbud av ei venninne og er usikker på en annen, så om vi bare blir tre er det mulig jeg utsetter litt. Det bør være ca fire, syns jeg. Jeg syns sjøl det er litt lurt med en sånn byttekveld, så får vi se om det fungerer.

Klør i øynene i dag. Lurer på om det er allergi som griper om seg her. Grr! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og takk for kiloskryt. Jeg er skikkelgi stolt sjøl - har stått over sjokolademuffins, After Eight og stratos med bratt nakke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj i dag ble det bare en halv økt, for jammen var det ingen som dukket opp på høyintensitetstimen min i dag. Surt, for jeg trenger treninga og har igrunnen basert opplegget mitt på å få kjørt dobbelt den dagen i uka. Får bare satse på å ta igjenmed ei skikkelig lang økt i morgen, sjøl om det antagelig blir rimelig travelt med byttedag osv ... Hvordan skal jeg rekke alt :klø:

I tillegg er jeg litt dobbeltvemodig i dag. I morgen fyller en gammel kjærlighet år og han er fremdeles stadig i tankene mine. Vi treffes ikke så ofte (heldigvis) men han rokker ved alt når han plutselig er der... Han er den jeg på sett og vis er sint på fordi det ikke ble oss. For om han hadde blitt min for ti år siden hadde han spart meg for så inderlig mye.. og vi hadde fått det fantastisk og vel.. mye sånne tanker.

Og dagen etter er det på dagen to år siden jeg oppdaget hva samboeren min drev med bak ryggen min. Det er igrunnen bare verdt en feiring, men det er jo et lite hyggelig minne og det gir meg tanker om livet og om hvordan det kommer til å bli. Hva jeg har gjort og hvordan livet mitt har blitt.. Ikke bare glade tanker.

Vel, vel.. kjæresten har fått tilslag på leilighet i dag. Det er bra. Gleder meg for ham i det minste.

Nå skal jeg se på Wipe out - tror kanskje jeg kjenner ei der...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Innom med en :hug: på en vemodig dag.

På vei i seng om få strakser, så jeg kommer sterkere tilbake i morgen. :natti:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen :klem:

Sånne tanker kommer dessverre snikende av og til... Fortida er en del av oss, og enkelte har satt dypere spor enn andre. Har selv en jeg aldri fikk, men som jeg heller aldri glemmer... Litt vemodige tanker, litt frustrasjon og litt såre følelser dukker opp en sjelden gang. Men livet går videre, og forsøker å kun se på det som en positiv erfaring som har medvirket til å gjøre meg til den jeg er i dag.

Håper du får en fin tirsdag, Suzy! At :sol: viser seg fra sin beste side og at de kjipe tankene holder seg borte.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...