Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. april 2009 #1061 Del Skrevet 21. april 2009 Utrolig fine bilder av nydelige barn. :rødme: Takk for ros for fart og tren - jeg føler liksom ikke at jeg har gjort noe om jeg ikke har rørt meg om dagen. Sikkert en slags fiks ide, men det gjør så godt Og nå, etter ei uke på lavkarbo, så begynner jeg å få en følelse av midje igjen. Føler meg ikke oppblåst og guffen lenger. Deilig! Så herlig! Den der oppblåsfølelsen er virkelig guffen. Det er tydelig at du har satt i gang noen prosesser i kroppen din! Og det er jo fint å røre på seg hver dag, man må bare våge å trene rolig innimellom. Jeg er fæl til å kjøre på med bare høyintensitet, og det er ikke bra. Jeg driver og skjerper meg om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1062 Del Skrevet 21. april 2009 Og det er jo fint å røre på seg hver dag, man må bare våge å trene rolig innimellom. Jeg er fæl til å kjøre på med bare høyintensitet, og det er ikke bra. Jeg driver og skjerper meg om dagen. Det er rart med det - jeg føler liksom ikke at jeg har gjort noe om jeg ikke har tatt i så det svimler, men jeg kjenner veldig godt at jeg må ta det rolig i dag. Var sliten etter økta i går. Tenker jeg prøver å løpe langsomt først og deretter gå på 30 minutters balltime jeg - så kan jeg ta kvelden og stor ro etter det. Jeg har en plan ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. april 2009 #1063 Del Skrevet 21. april 2009 Det er rart med det - jeg føler liksom ikke at jeg har gjort noe om jeg ikke har tatt i så det svimler, men jeg kjenner veldig godt at jeg må ta det rolig i dag. Var sliten etter økta i går. Jepp. Restitusjonstrening er viktig! Leste en bra kommentar fra brødrene Aukland i denne artikkelen i A-magasinet: Hovedgrunnen til at mosjonister stagnerer, er ifølge brødrene Aukland at vi ikke skiller mellom hard og lett trening. Skal vi oppleve fremgang, må intensiteten varieres. Vi må våge å ta det veldig rolig på mange økter, for å få ordentlig effekt når vi trener tøft. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1064 Del Skrevet 21. april 2009 Nettopp. Jeg kjenner en seriøs løper som fortalte at han ble mye bedre når han begynte å ta lange rolige økter istedet for flere av de harde øktene. Restitusjon er vesentlig og jeg øver stadig på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. april 2009 #1065 Del Skrevet 22. april 2009 God morgen! Håper alt står bra til hos Suzy i dag Serverer litt og slenger meg ned for et lite "morgenmøte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. april 2009 #1066 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg er alt for trøtt for morgenmøte, men jeg er her i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1067 Del Skrevet 22. april 2009 Guuhdd måårning damer! I dag har jeg begynt dagen ute. Hadde en avtale klokka halv åtte i dag, så ikke på plass inne før nå. Ganske gøy med sånn flying start igrunnen, for jeg føler jeg er i gang på en annen måte når jeg har startet rett på. I dag hadde endelig nåla (nå er det digital vekt men likevel...) beveget seg på vekta. 200 fattige gram til, men da er det i allefall i bevegelse. Dette er rett og slett litt gøy. Klarte å holde meg til rolig trening i går. 50 minutter på mølla, først 35 joggende og deretter rask gange og 30 minutters balltime. Støl i både lår og mage i dag. Vurderer svømming i dag. Venninna som svømmer med meg kan ikke være med i dag heller, så det blir evt på eget initiativ. Om jeg ikke går på det så tror jeg at jeg må gå på en kondistime i sal eller noe.. Greit med litt avveksling også - og i dag har jeg egentlig litt lyst på sosial trening. Altså trening sammen med andre. Det er en spin intervalltime som går på et ganske ålreit tidspunkt også.. såå... vi får se. Tok på meg å ha en spin intervalltime i morgen klokka 18, så da er den dagen dekket når det gjelder trening. Så ble det slutt mellom datteren og kjæresten hennes i går. Skikkelig trist. De har vært sammen i nesten et halvt år og det er jo ganske lenge for to ungdommer, men så har de funnet ut at de har litt for ulike forventninger til dette. Han er veldig klar for seriøs binding og hun er det ikke, så da har de tatt farvel. Det var gråt og tristtesse i går og hun ville være hjemme fra skolen i dag, men det sa jeg nei til. Det blir ikke bedre av å være hjemme. En må rett og slett fortsette å være i drift og fortsette å fungere. Slike ting skjer og det er vondt uansett om man ligger eller er i fart. Nå er det visst møte her. Mer nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. april 2009 #1068 Del Skrevet 22. april 2009 Så bra med vektnedgang! Og så er jeg ute med pekefingeren og passer på at du ser på trenden over tid, ikke bare dag-til-dag-endring. Nemlig. Stakkars datteren din! Kjærlighetssorg er ille, uansett alder. Godt er det at hun har en så snill og forståelsesfull mamma som passer på henne. Hadde en avtale klokka halv åtte i dag, så ikke på plass inne før nå. Jeg er heller ikke på plass før nå, men det har helt andre grunner. Var ubehjelpelig trøtt i dag og kom meg rett og slett ikke opp. Så jeg slenger meg ned med kaffekoppen min her jeg også. Gudene skal vite at det kommer til å gå med mye koffein i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. april 2009 #1069 Del Skrevet 22. april 2009 Så flott at nålen går nedover!! Det er leit når det blir slutt med kjæresten, og et halvt år føles jo som utrolig lenge når man er ung.. Jeg og min første ordentlige kjæreste holdt sammen i nesten 5 år ... og det er nok ikke helt riktig det heller. Fra jeg var 15-20. Jeg lærte mye, men jeg var nok alt for ung til å være i et så langt og seriøst forhold.. Vi flyttet sammen da jeg var 17. Man vokser jo litt på kjærlighetssorg også, det blir vel en erfaring.. Fint at hun ikke bare "ble med" og bandt seg til han, når hun ikke føler seg klar! Det var vel nettopp det jeg gjorde - og det var ingen suksess. Like greit å gå på skolen, livet går lettere videre da tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1070 Del Skrevet 22. april 2009 Mye koffein er nøkkelen i dag ja - litt treg i skrotten kjenner jeg, jeg også.... Ikke bra. Hodet vil mer enn skrotten er innstilt på å klare Ja jeg ser på utviklingen over tid - ikke bare fra dag til dag - det viktigste for meg er ikke å ha gått ned masse fra dag til dag, bare at der rører seg. Nå snakker vi 1,2 kilo på ei uke og det er utrolig bra det. Da føles det fint at det skjer noe. Ja, stakkars triste barnet... Men det blir lettere å dra bort et år nå som det ikke er noen som venter hjemme og hun får mer tid til venner og hobbyer. Jeg tror det er det beste at det har gått slik, så får jeg helelr ta litt ekstra godt vare på henne en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. april 2009 #1071 Del Skrevet 22. april 2009 Sier meg enig i O-Ren, nå skal vi ikke ha noe daglig veiing her, og masse fokus på den nåla! Du spiser kjempebra, og trener, så det kommer til å gå rette veien! Dessuten holder nok disse støle musklene på masse væske Bare vent og se! Jeg skal være streng og holde meg unna vekta selv, selv om fristelsen er der, bare for å se om det er noe endring... Men jeg føler meg bra i dag, føler kroppen fungerer, føler meg våken og har energi. Det er det viktigste! Trist med datteren din og kjæresten! Er tungt når man vokser litt i utakt og må innse at et brudd er det eneste alternativet... Men hun vil komme styrket ut av det, og har all grunn til å være stolt over at hun tok et voksent valg, og ikke lot seg overtale til et mer seriøst forhold hun ikke var klar for! Jeg var sammen med min første kjæreste i 14 mnd, og det var helt skrekkelig da det ble slutt, verden raste sammen. Men så våkner man litt igjen og ser at det kanskje ikke var så dumt allikevel Serverer til disse koffein-tørste gjestene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1072 Del Skrevet 22. april 2009 Neida jenter - jeg liker bare å veie meg hver dag - sånn er det bare. Det viser om det skjer noe og hvirlken vei det går, ikke noe annet. Jeg vet jo at forskjellene ikke er så store fra dag til dag, men det er interessant i sammenheng med mens osv og se hvordan det påvirker vekta. Tror kanskje jeg har bestemt meg for å svømme på egenhånd i dag. Om jeg er virkelig hard med meg selv så kan skje kanskje få til å svømme 1500 meter. Da er jeg sikkert skikkelig sliten etterpå, men det vil gjøre godt. Får se. Etter alt "mann som kommer hjem og hva man skal gjøre med ham" i boka til Supra så begynner jeg å glede meg til min kjæreste komme rpå fredag... Det virker som det er lenge til nå, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. april 2009 #1073 Del Skrevet 22. april 2009 "Mann som kommer hjem og hva man skal gjøre med ham" fikk masse rare, interessante og morsomme tanker til å dukke opp i hodet mitt... Skummelt! Ser for meg en blanding av "Oppblåsbare Ole" (aner ikke hva en mannlig utgave av Oppblåsbare Barbara evt heter...), Petra Prøvedukke, Butleren James ++ Kan noen stoppe den filmen som går i hodet mitt!!! Huff, godt det bare er drøye 30 min igjen... Jeg må sykle/trene og bake ut litt energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1074 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hva med Knullbare Knut? Endret 22. april 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. april 2009 #1075 Del Skrevet 22. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1076 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg tror Knut blir en bestselger *skråsikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. april 2009 #1077 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg tror Knut blir en bestselger *skråsikker* Eventuelt Pulbare Pål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1078 Del Skrevet 22. april 2009 Eventuelt Pulbare Pål. Eller Liggbare Leif... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. april 2009 #1079 Del Skrevet 22. april 2009 Hahaha! Godt jeg inspirerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. april 2009 #1080 Del Skrevet 22. april 2009 Knullbare Knut blir en storselger! Men vil det si at Oppblåsbare Barbara kun er men til å blåses opp? Ellers ville hun vel hatt navn som: Sugbare Sara, Pulbare Petra eller Knullbare Kari? Huff, må få dette ut av hodet! Akkurat kommet hjem fra trening og butikken, nå er de snart tid for knekkebrødbaking! Blir spennende! Ble ingen brokkoli eller laks til middag i dag, men heller kylling. Så bruker jeg litt i en ny salat som jeg kan ha til lunsj i morra Må bare få Knullbare Knut ut av hodet!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå