Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. april 2009 #1021 Del Skrevet 14. april 2009 I'm a party animal Jeg er det samme. Jeg er litt enten eller; enten stikker jeg tidlig eller så blir jeg til langt uti de lyse timer... *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. april 2009 Forfatter #1022 Del Skrevet 15. april 2009 Sånn er det med meg og O'Ren - enten drar jeg klokka halv tolv eller så blir jeg til den lyse morgen. Når jeg først koser meg så koser jeg meg Litt trøtt i dag. Ble liggende og skravle i telefonen med ei venninne til halv tolv i går og da gikk jeg jo glipp av en times skjønnhetssøvn.. Vel, jeg får bare ta det igjen i natt. Må ta igjen litt trening i dag også. Føler meg dvask. Har ikke rukket noe tren siden onsdag før skjærtorsdag og det er ei uke i dag det. Iik! Mulig onkelen min kommer med motorsag og hjelper meg med å kappe ned hekken min i dag og da blir det trekking og løfting av greiner som blir trimmen, men om han ikke kommer i dag så blir det svømming. Da skal jeg over 1000 meter, for det trenger jeg virkelig! Det er jo så godt å røre seg og særlig å svømme gir et helt eget velvære. Har kjøpt meg ei lita notisbok og noterer mat og vekt i den fremover. Nå føler jeg virkelig at jeg er i gang med noe bra igjen. Gleder meg til å få fart på vektnåla. Nå er jeg premens og har en gigakvise på kjeven, er bluppete og treg i kroppen og sånn passelig i humør, men jeg tenker at dette skal begynne å virke om noen dager. Gleder meg til det blir slutt på det verste suget, for i går var jeg sulten og måtte knaske nedpå massevis på kvelden (men var sunn). På sikt vet jeg at det blir enklere å la det være og det blir bra. Testet oppskrift fra boka til både lunsj og middag i går og det er jo så god mat! Mm! Dette blir bra. Ah.. sukk, nå må jeg få meg en kopp og komme i gang her. Orker ikke sitte lenge på overtid i dag nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. april 2009 #1023 Del Skrevet 15. april 2009 God morgen! Jeg er også med i "klubben for de kvisete, blubbete, trege og med passelig humør". Det som er positivt med den klubben, er at den helt fint kan endre navn til "Klubben for de spreke, sunne, slankere, med godt humør!". Og DET liker vi Var innom to matbutikker i går, og følte det som en STOR seier da jeg kom hjem UTEN noe som helst usunt. Hadde totalt sjokoladeskylapper, og kjøpte heller grønnsaker, kalkunfilet, grove knekkebrød, kjøttpålegg og frukt. Søtsuget rev og slet litt på kvelden, men noen druer hjalp. Og i dag har jeg med meg en pakke knekkebrød som skal stå på jobb, tre små gulrøtter og en banan. Dette lover bra! Har også klart å holde meg unna vekta, og skal ikke sette en fot på den før til mandag. Nå er det riktig fokus som gjelder! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. april 2009 #1024 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) for motivasjonen. Dette blir knallbra! Jeg er også trøtt i dag. Kom meg i seng klokken ett og var oppe kvart over seks i morges. Sjikkeli lurt. Så nå slår jeg meg ned med en her hos deg siden jeg plutselig har fått tilgang til KG fra jobb igjen. Endret 15. april 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. april 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 15. april 2009 O-Ren!!!! Hurra for brå KG-tilgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. april 2009 Forfatter #1026 Del Skrevet 15. april 2009 Ah Svanungen - det er jo det som er så fint - at vi kan bli motiverte, spreke, sterke og glade på et blunk. Juhu! Jeg klarer ikke å holde meg unna vekta, men det er ok. Jeg vet at det er helt normalt å gå opp og ned fra dag til dag, så jeg blir ikke hysterisk av den grunn. Det er endringer over flere dager jeg lar meg glede av. Nå har jeg telt opp mine 15 mandler til mellommåltid og føler meg FLINK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. april 2009 #1027 Del Skrevet 16. april 2009 Vi er flinke! God morgen forresten! Føler meg FLINK i dag, etter å ha soset rundt i en matbutikk i over en halvtime i går (var med ei venninne) og kjøpte KUN litt druer og et glass sylteagurker! Ikke NOE snop. Men det holdt hardt, og måtte virkelig jobbe med viljestyrken. Men det betyr ikke noe nå, det som betyr noe er at jeg er igang med min tredje sjokolade- og snopfrie dag! Høres kanskje teit og banalt ut, men vet at det er en aldri så liten seier for meg, spesielt etter de siste ukers totale utskeielser. Men jeg er på rett spor! OG har syklet til jobb i dag! Håper du får en strålende torsdag, det er jo nesten fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. april 2009 #1028 Del Skrevet 16. april 2009 det er jo nesten fredag Fredag :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1029 Del Skrevet 16. april 2009 Svanungen, din morrasfugl! Jepp, vi er flinke og selv om det ikke er mange dagene så er dte viktig med all fremgang og all god følelse en kan få av det. Nemlig. Jeg er blid som bare det for jeg tusler sakte og sikkert nedover dag for dag. Det er ikke så mye hver dag, men det er noe og det betyr at det fungerer. Null godis, null hvetebakst osv osv. I går var jeg forresten skikkelig flink. Onkel med motorsaga kom og hekken ble barbert ned i bruktbar høyde - og jeg brukte to og en halv time på å dra frem all kvisten. Fytterakkern! Enda må jeg finklippe hekken, for det er mange tynne kvister igjen som det ikke går an å ta med motorsaga. Det ble utrolig lyst og åpent og hagen virker dobbelt så stor. Helt sprøtt! Men det blir moro å se det når det begynner å komme blader på det igjen og jeg har fått tynnet ut de eldste delene av hekken, da kommer den til å bli fin. Får vel bare investere i mosefjerner og gressfrø også, så kanskje plenen blir grønn og pen igjen også - og den kan gå an å brushe opp det fine staudebedet som ligger nesten i skygen av hekken (eller har gjort det). Gleder meg til å ta fatt! Det er så trivelig med hage! I dag skal jeg handle for mamma og spise middag der, så har jeg planer om en spinningtime. Det ble jo ikke noe svømming i går, men jeg jobbet da hardt nok likevel. Kjente det i hele kroppen når jeg kom inn igjen i går. I morgen har jeg fri fordi jeg jobbet i påsken og da kommer kjæresten min hjem igjen også Jeg skal innover og fikse noe smått og møter ham der inne, så sitter jeg på med ham oppover igjen. Gleder meg. Skal visst bli fint vær og da har jeg tenkt å piske ham med meg ut i hagen for å trimme hekken og kanskje rydde litt opp. Nå er det og dagbokraid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1030 Del Skrevet 16. april 2009 Fredag :hoppe: Bille! (og jeg har fredag i dag for jeg har fri i morra!) :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. april 2009 #1031 Del Skrevet 16. april 2009 Nyt fredagsfølelsen! Vel fortjent etter å ha jobbet påsken! Knallbra jobba med hekken! Moro når man får jobbet litt hardt, og ser resultater i hagen! Pleier å hjelpe til med litt dugnad hjemme hos mine foreldre, er effektiv trening (får sjelden tak i "rydde-kvist-musklene" på treningssenteret) og moro å se resultatene! Blir husmaling på meg i helga, aner meg at det vil dukke opp noen nye muskler i armer/skuldre da gitt... Men all trening er bra trening Nyt og har en strålende torsdag "fredag"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. april 2009 #1032 Del Skrevet 16. april 2009 God morgen! Så herlig å få fikset hekken! Høres ut som om det blir kjempefint. Og det høres så deilig ut med hus og hage. Kroppsarbeid er fin-fin trening synes jeg. Man får brukt hele kroppen på en funksjonell måte, og det fins jo knapt noe bedre enn det. Av trening altså. Jeg hadde også en skikkelig firetimersøkt i går i form av vasking, rydding, bæring, opp og ned i gardintrapp. I tillegg ble jo leiligheten skinnende ren. Suzy og svanungen, dere er superflinke som har kommet så godt i gang. Jeg heier på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. april 2009 #1033 Del Skrevet 16. april 2009 Bille! (og jeg har fredag i dag for jeg har fri i morra!) :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1034 Del Skrevet 16. april 2009 Å vi er HELDIGE vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. april 2009 #1035 Del Skrevet 16. april 2009 *vil også ha fri i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1036 Del Skrevet 16. april 2009 *vil også ha fri i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. april 2009 #1037 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg skal vel egentlig ikke klage siden jeg hadde fri halve påsken. Jeg syntes bare akutt synd på meg selv. Fnis. Endret 16. april 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1038 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg skal vel egentlig ikke klage siden jeg hadde fri halve påsken. Jeg syntes bare akutt synd på meg selv. Fnis. Jeg jobbet halve påsken, så da er "synd på'n" brukt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. april 2009 #1039 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg heier også på Suzy og svanungen - ja, og litt meg selv! Så deilig at du fikk "åpnet opp" hagen, da blir plutselig våren enda bedre! Har dere snø enda?? Heldiggrisen som har fredag i dag .. men etter arbeidspåske så er det virkelig vel fortjent! Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1040 Del Skrevet 16. april 2009 Så deilig at du fikk "åpnet opp" hagen, da blir plutselig våren enda bedre! Har dere snø enda?? Å det er nok snø fortsatt ja, men jeg har flere kvadratmeter med plen nå. Det er ikke dårlig det! Heldiggrisen som har fredag i dag .. men etter arbeidspåske så er det virkelig vel fortjent! Planer for helgen? Planen er er å gjøre ferdig hekken og kjøre vekk endel kvist og søppel - kanskje rydde litt i ting som dukker opp under snøen. He, he! Og å kose kjæresten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå