Daria Skrevet 8. februar 2013 #10161 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Mote høres mye morsommere ut enn transport! Endret 8. februar 2013 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. februar 2013 #10162 Del Skrevet 8. februar 2013 Transport er mer nyttig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar 2013 #10163 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg vil heller gå påkledt enn å sitte naken på bussen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. februar 2013 #10164 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg vil heller gå påkledt enn å sitte naken på bussen... Og der fikk jeg en episode av BBT på hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. februar 2013 #10165 Del Skrevet 8. februar 2013 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #10166 Del Skrevet 11. februar 2013 Veeeldig rolig helg. Bakt boller, vasket klær, ryddet og orget og laget verdens beste gryte (ubeskjedent) og ellers sovet, sløvet og sett på tv. Skikkelig herlig helg altså. Nå har jeg faktisk begynt å lære noe småtteri, tror jeg. Men det er fortsatt utrolig mye nytt. Jeg håper jeg begynner å få grepet på ting innen slutten av uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2013 #10167 Del Skrevet 11. februar 2013 En rolig helg, og en optimistisk start på uka, høres det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. februar 2013 #10168 Del Skrevet 11. februar 2013 Håper du trives i ny jobb! Det tar alltid tid å komme inn i ting når man har byttet jobb, så det er ikke rart du føler deg litt famlende foreløpig. Det kommer seg nok etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #10169 Del Skrevet 13. februar 2013 God morgen! Det går unna om dagen og jeg er sliten. Det er bare tredje dagen denne uka og i går kveld var jeg helt segneferdig. Skulle ikke gå an altså... Men det er fortsatt mye inntrykk og betraktelig lengre dager enn jeg har vært vant til. Tror kanskje den ferien midt i det hele kommer ganske beleilig jeg. Ny skjorte i dag etter å ha vært "petra prøvedukke" for personlige shoppere under opplæring i går De var med andre ord veldig flinke. Hadde vært enda morsommere i dag, for i dag skal de lære om kroppsbygning og å kle folk med passformen i minne - det hadde vært sabla kult faktisk - men man kan jo ikke vase rundt på shoppingsenter hele arbeidsdagen heller Det er moro, men slitsomt fortsatt gitt. I dag er det en temmelig rolig dag på tapetet - så jeg håper å få tid til å sitte litt sammen med hun jeg tar over etter for å lære litt mer om programmer og systemer. Det kan trengs. Ellers klarte jeg å glemme igjen treningsbagen min på senteret etter shoppekurset i går og der er all sminken min, hårbørsten osv... så i dag har jeg måttet improvisere litt, for å si det sånn. I tillegg har ikke den nye forsyningen med linser kommet, så jeg sitter med briller - så jeg føler meg helmaks i dag gitt En av de som deltok som opplærere på kurset skulle hit i dag, så bagen kommer hit i dag (håper jeg inderlig), men i dag har jeg reist til jobb med treningsklær i en plastpose Jeg skal jo ha sykkel og core i dag. Ja, ja - regner med at den dukker opp i dag, så får jeg vasket meg etter trening også - og kanskje sminket meg i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. februar 2013 #10170 Del Skrevet 13. februar 2013 Ny jobb er kjempeslitsomt den første tiden - hver minste lille ting krever så mye innsats. Jeg er forresten skikkelig nysgjerrig på hvor du jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2013 #10171 Del Skrevet 13. februar 2013 God morgen. Spennende å høre om dagene i ny jobb. Selv om det er slitsomt i begynnelsen, så høres det ut som du har havnet i en bransje du liker. Og du? Vet du noe om hvilke farger som blir høsten og vinterens store motefarger? Jeg skulle gjerne hatt noen tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2013 #10172 Del Skrevet 13. februar 2013 Skjønner godt at du er sliten. Det tar mye krefter og energi å begynne i ny jobb. Og selv om det er både morsomt og spennende, krever det mye av en. Det går seg nok til snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #10173 Del Skrevet 15. februar 2013 Fredag og hurra for det - sliten denne uka også I dag skal jeg til gamlejobben på avsluttning og gruer faktisk litt. Ikke at det er noe å grue for, men jeg føler meg så ferdig med stedet at det nesten er litt guffent.. Men jeg har sørget for at jeg har en avtale klokka 15.30 (og avsluttningen er klokka 14.30), så da trenger jeg ikke trøkke så lenge. Det er helt ok, merker jeg. Ellers da? Jo tre arbeidsdager igjen til ferie Og det er helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 15. februar 2013 #10174 Del Skrevet 15. februar 2013 God helg Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #10175 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er bemerkelsesverdig lite tid til KG om dagen... Men i dag var jeg tidlig på jobb og hadde tid til å titte innom. Har begynt å plukke frem sommerklær til ferien - merkelig følelse gitt - og teller ned. Gleder meg til sol og kos nå Teller ned til lønning også Nå er det skrapa her gitt. Rolig helg. Veldig rolig faktisk. Kjæresten sovnet på sofaen ganske akkurat midnatt og akkurat det samme skjedde lørdag. Vel er han fæl til å sovne slik, men så ille pleier det ikke være altså. Han mistenker at han brygger på noe, men det går jo ikke an - det er jo straks ferie. Ja, ja - får tro all sovingen hjalp. Datteren og mamma var innover på handletur på lørdag, så jeg var i byen og traff dem. Veldig koselig. Var hjemme igjen til tre og fikk med meg skiskyting på tv. Rakk å vaske et lass med klær og fikse litt annet smått også. I dag har jeg bittelittegranne hetta... Jeg har sagt ja til å stille opp for noen jeg kjenner og det involverer å ta en sånn O2-opptakstest (jadda - sånn med plast i kjeften, klype på nesa og tredemølle). Jeg tipper det er skikkelig ubehagelig og jeg må innrømme jeg syns det er skikkelig skummelt. Tenk om jeg er i drittform da? Og tenk om det er så guffent at jeg ikke klarer det? Uæh! Men jeg ble spurt og jeg har som filosofi og takke ja til alt som fins - selv om jeg syns det er skummelt - for utfordringer har jeg godt av Nuvel - får vel begynne å jobbe litt nå og ikke bare henge her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. februar 2013 #10176 Del Skrevet 18. februar 2013 God morgen! Tenker du fikser den testen veldig bra. Jeg tipper du blir positivt overrasket Og snart ferie, da gitt. Så herlig! Jeg misunner deg skikkelig. God mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. februar 2013 #10177 Del Skrevet 18. februar 2013 Minner om hvor mye du trener og at du faktisk jobber som treningsinstruktør - du er neppe i drittform uansett hva en sånn test måtte vise Tall er dessuten bare tall og relativt uviktig i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2013 #10178 Del Skrevet 18. februar 2013 Snart ferie på deg nå ja. Tenker det blir godt med noen late dager nå. *krysser fingrene for at kjæresten holder seg frisk* Og den testen tror jeg kommer til å gå helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2013 #10179 Del Skrevet 20. februar 2013 Titter innom for å ønske deg god tur og god ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #10180 Del Skrevet 20. februar 2013 Kjapp god morgen. God morgen føles bare som jug - jeg er kjempesliten, har dundrende hodepine og er småkvalm i dag. Ikke i det hele tatt noen god morgen. MEN det er ferie fra klokka 19.45 i kveld (ca da regner jeg med å være hjemme), så nå holder jeg ut. Testen var forøvrig ganske ekkel. Jeg fikk litt hetta av den maska, men jeg gjennomførte og fikk et resultat såvidt over snittet for min aldersgruppe. Nåh må jeg visst jobbe litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå