Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Veldig - men kanskje mest litt i sjokk akkurat nå. Det gikk jo mye fortere enn jeg var innstilt på og jeg lurer på om jeg har tenkt på alt og fått med meg alt her.

Og selvsagt spent på hvordan det blir der oppe.

Jeg kan sove litt lenger sjøl. Har frokostmøte klokka 8, så da kan jeg bare stelle meg og stikke faktisk :nigo: Det betyr jo at jeg antagelig kan ligge til halv sju. Du verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle vært på frokostmøte i morgen jeg også, og kunne sovet liyt lengre. Nå ser det vel ut til at jeg får sovet litt lengre uansett i morgen da, så skal vel ikke klage :opplyser:

3 dager igjen! Wow! Plutselig er det fredag og du skal pakke deg ut for siste gang. Ordner den andre saken seg på noe vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sov jeg på sofaen fra halv sju til åtte - sånn på og av soving da - også la jeg meg halv elleve og sov til seks. Føler meg fortsatt ganske trøtt, men nå må det vel begynne å hjelpe... :vetikke: Kan jo ikke drive på sånn.

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg er så trøtt, men gleder meg til helga nå...

Vet ikke om den andre saken ordner seg. Sjefen er ikke her før i morgen og da får jeg vel en oppdatering på det.

Skal straks bort i forkostmøte. Greit med sånne, men jeg klarer ikke gå hjemmefra uten å ha puttet noe i munnen, så jeg har hatt i meg en liten frokost før jeg dro også :sjenert:

Datteren ringte forresten i går og hadde gode nyheter. Hun får mer penger - og får utbetalinger hver 14. dag - og hun har fått en ny saksbehandler som virer som hun vil ha henne ut i jobb. Jeg ble veldig, veldig glad. Nå begynner det virkelig å se lyst ut. Nok penger til å kvitte seg med resten av gjelden (noe inkassogjeld og noe private lån) og forhåpentligvis snart arbeid, som vil gi dagene mening.

Godt.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres ut som en helt vanlig søvnmengde jeg? :sjenert:

Når det gjelder den andre saken syns jeg du skal stå på ditt, selv om jeg skjønner at det ikke er noe stas å krangle med sjefen siste dag på jobben...

Og veldig gode nyheter om datteren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å holde på mitt - faktisk har jeg vel alt gjort det. Vi snakket nemlig om det på fredag som var (samtidig som det ble klart at jeg skulle jobbe ut denne uka) og da sa han at jeg hadde misforstått og vi hadde snakket forbi hverandre - og han hadde jo egentli vært snill for han hadde spart meg for skatt (jadda :roll:), ettersom jeg måtte skatte av en gave (det må jeg jo av lønn også, så ...)

Men han kunne sjekke hvor mye det ble på meg i skatt da - eller jeg kunne levere den inn. Da sa jeg sjekk du, så ser vi på det da. Makan... :roll:

Vel, vel... små bekymringer igrunnen, men jeg må si jeg blir irritert. Jeg har lyst til å stå på mitt av prinsipp, men jeg orker ikke krige for mye - dog klarte jeg å si at jeg syntes det var ufattelig ubehagelig å måtte diskutere slike saker og jeg syns det var innmri leit at det ble sånn. Bare for å gjøre det ubehagelig for ham :nigo:

Håh... to dager igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så mett, sliten og fornøyd. Onsdager er harde dager, men å så deilig det er når det er mange på timene, alle er glade og opplevelsen er så fin.. Jeg gruer sånn for disse dagene på forhånd, men de er alltid så gode. Ahhh... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh :nigo:

Nå har jeg besvart en haug med fb-klager, kastet enda fler mail og enda fler filer - og forsøkt å rydde litt i andre ting, betale noen regn inger osv osv.

Burde ha vært på yoga i dag, men syns ikke jeg kan stikke fra jobb den nest siste dagen lissom - så da får det blir morgentrening i morra tidlig istedet.

EN dag :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Siste dag og jeg har begynt å slette alle spor i elektronikken... Telefonen skal tømmes og alt annet også, egentlig: PC osv - og den andre saken (jfr tidligere prat - det ordnet seg ikke).

Det føles veldig rart - som det alltid gjør - å slutte, og jeg kjenner det er litt trist å skulle forlate de fine kollegaene mine, men jeg er samtidig ikke vemodig. Jeg gleder meg jo.

Masse sommerfugler og håper jeg lever opp til forventningene, men tenker også at jeg ikke kan gjøre annet enn mitt aller beste og at sjefen min i allefall vet hva hun får :ler:

Flinkis i dag - trent på morgenkvisten - og nå fikk jeg en sjokoladebolle plassert foran meg av snill kollega. Men den ryker i søpla altså. Tar meg heller et knekkebrød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin sistedag!

Synd at saken ikke ordnet seg skikkelig (helt utrolig!), men får bare legge den bak deg og være klar for nye muligheter og utfordringer. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - vil ikke dele det i åpent forum, men en dag ved anledning skal jeg fortelle... :roll:

MEN.. nå er det i allefall historie og jeg får legge til side gryn så jeg får kjøpt meg en sjøl, som er bare min :snurt:

Ja, ja.. får ta det siste her nå - nå er telefonen slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...